Khaldar Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det er nok endel som spiller Warhammer ja, men det er nok få som tar seg bryet til å poste på EN tråd et MMO. Å ha et eget sub forum for Warhammer vriker ganske rimlig for meg. Spiller fremdeles WAR her og har gjort det siden release. Fremdeles et fantastisk flott spill i bunnen, men det har vert plaget med en del dårlige "patcher" som ikke var bra for server stabiliteten. Dette har i det siste blitt mye bedre og på min server Karak Norn har vi daglig kamper på mellom 100 til 200 person på et veldig lite område. Fantastisk bra storyline i questingen i begynnelsen av spillet helt til du når end game. "End game" har vert litt mangelfullt til nå med PVE innhold, men spillets først utvidelse er nå ute i beta testing på test serverne og det ser veldig lovende ut! Hvis noen har noen spørsmål om Warhammer er det bare å slenge dem inn her så skal jeg prøve å følge med på tråden å svare på så mye jeg kan WAAAAGHH! Jeg har spiller på Karak-norn jeg og´. Hva er nicket ditt ingame? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Spiller på Karak Eight Peak, har en Shaman rank 16 og en Chosen rank 14. Liker Chosen bedre, så spiller ikke på shaman lengre. "It's all about looking cool" B) Lenke til kommentar
helheim Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har spiller på Karak-norn jeg og´. Hva er nicket ditt ingame? Helheim lvl 40 Zealot.. Helt klart den kjekkeste classen inngame Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Driver og laster ned Warhammer nå. Har spilt det noen timer hos brodern. Kommer til å spille på Karak-Azgal (tror jeg den het). Spillet virket som en fin forandring fra WoW. Lenke til kommentar
oaktree Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Patchet opp og reactivated Warhammer kontoen min i går jeg også Starta på en Dark Elf-Disciple of Khaine på serveren Karak-azgal tror jeg det var. Har en Empire Bright Wizard rank22 på serveren Karak-Eight peaks, men ble lei den. Syns til nå at det e kanonkult å spille Disciple of Khaine Faralen er navnet, er bare til å adde meg ingame, har heller ingen guild enda Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har spilt de fleste klassene i spillet til ett sted mellom nivå 20 og 25 (og chosen til 29). Mister interesse etter hvert, men syntes det er ett bra spill for lett underholdning. Tror nesten jeg skal reaktivere igjen og spille litt igjen. Lenke til kommentar
audun.g Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Hei. Har et problem når jeg skal patche som jeg aldri har hatt tidligere. Det står: Patch error! The program was unable to complete the patch operation. Please try again later. Dette er første gang det har skjedd. Noen som har løsningsforslag? UPDATE: Problem løst Endret 30. oktober 2009 av audunaudun Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Er kommet en ny trail nå...spill så lenge du vil med lv cap på lv10. Laster det ned nå..ca 1gb og så kan en velge om en vil stream game data while playing eller laste ned hele greia.... http://www.warhammeronline.com/trial/ EDIT: Dette er nok US servere..men kjekt for å teste. Lenke til kommentar
audun.g Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) EDIT: Dette er nok US servere..men kjekt for å teste. EU-servere og http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en597&lang=en Jeg spiller forresten på Karak-Azgal og er med i en svensk/norsk order guild som heter "Ultima Thule". Begynner å bli mange aktive der nå og om man vil joine er det bare å sende meg en /tell eller mail til "Thorvaldur" Endret 13. november 2009 av audunaudun Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Er spillet helt dødt? Sist jeg prøvde det var det mye liv i t1, men kom meg aldri til t2 før prøvetiden gikk ut. Mythic har fått mye kritikk i det siste, er det bare snakk eller er det noe sannhet bak ryktene? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Er spillet helt dødt? Sist jeg prøvde det var det mye liv i t1, men kom meg aldri til t2 før prøvetiden gikk ut. Mythic har fått mye kritikk i det siste, er det bare snakk eller er det noe sannhet bak ryktene? Ganske dødt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå