Konamixx_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Man er kulere enn Chaos. Du utelot visst den rasen. Jeg synes alle rasene på order siden er kulere enn deres motpart på desto siden. Lenke til kommentar
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Da må du i såfall være dypt religiøs Ble nettopp ferdig med tidenes verste gunbad run. Elendige healere, krydret med den verste R30 tanken jeg har sett i min tid online. Ikke mer random folk instances. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Chaos er kulere enn Empire. Dwarfs er kulere enn Greenskins (men skjønner det godt hvis folk er uenige) DE er kulere enn HE (relativt dødt løp, men Black guard er den kuleste alven i spillet) Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det med Chaos er vel en selvfølge Dwarfs vs Greenskins er en "smak og behag" ting.. Jeg elsker orken min Har ingen formening om DE og High elf ;D Blir gøy å få en ork DPS.. Choppa! Gleder meg også til å se rewardene til Choppa/slayer live event. Lenke til kommentar
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Wohoo! Elite reward på Live event. Klarte det få minutter før tiden rant ut Lenke til kommentar
Lifa Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvordan er Karak Eight Peaks med tanke på balanse og antall spillere på order/destruction siden? Noen som spiller der? Står mellom Karak-Azgal og Karak Eight Peaks. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Eight Peaks er iallefall stedet å være om du er destro på jakt etter utfordringer. Fryktelig mye Order her. De formerer seg som kaniner. Lenke til kommentar
Mildir_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei. Jeg har aldri spilt warhammer før, og fikk nettopp accounten til min kjære bror. Så jeg har noen spørsmål; Er black guard noe tess? er den klassen som ser mest interresant ut for meg. Hvilken server er å anbefalle? spesielt interresert i å spille med andre nordmenn om det er mulig. Lenke til kommentar
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei. Jeg har aldri spilt warhammer før, og fikk nettopp accounten til min kjære bror. Så jeg har noen spørsmål; Er black guard noe tess? er den klassen som ser mest interresant ut for meg. Hvilken server er å anbefalle? spesielt interresert i å spille med andre nordmenn om det er mulig. Anbefaler eltharion, da det er en drøss av nordmenn her. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva heter du i Hovmod tørrfisk? Joina guilden for 2 dager siden Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Desto på DBM har eget norsk guild og som heter nordavind. Men her er det så å si bare Desto igjen, order har dratt med halen mellom beina. Lenke til kommentar
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva heter du i Hovmod tørrfisk? Joina guilden for 2 dager siden Taedium er mitt navn Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Har du planer om å stikke over til Darkfall når det kommer? Er Krauul Bonespitta forresten men det hadde du vel funnet ut Lenke til kommentar
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Har du planer om å stikke over til Darkfall når det kommer? Er Krauul Bonespitta forresten men det hadde du vel funnet ut Det har jeg ingen planer om Skal sjekke det grundig ut, men kommer til å være like aktiv i Warhammer likevel. Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Såg at Warhammer online hadde en kampanje med 10 dagers trial og heiv meg på nedlasting. Har fått oppretta brukerkonto på internettsida, lasta ned og installert. Da melder problemet seg, eg får ikkje logga på der man skal laste ned patchen! Det kommer opp "invalid username or password", og begge deler er 100 % riktig! På den offisielle sida får eg logga inn uten problemer med nøyaktig samme brukernavn og passord, så skjønner ingenting her Noken som har peiling på om det er kluss med serverene eller ka det kan være? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Såg at Warhammer online hadde en kampanje med 10 dagers trial og heiv meg på nedlasting. Har fått oppretta brukerkonto på internettsida, lasta ned og installert. Da melder problemet seg, eg får ikkje logga på der man skal laste ned patchen! Det kommer opp "invalid username or password", og begge deler er 100 % riktig! På den offisielle sida får eg logga inn uten problemer med nøyaktig samme brukernavn og passord, så skjønner ingenting her Noken som har peiling på om det er kluss med serverene eller ka det kan være? Pass på at du ikke bruker store bokstaver. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 prøvde WAR for første gang i dag (trial), spillte til lvl 2, og ble solgt, så nå er spillet bestillt førsteintrykket var veldig bra, håper bare det holder seg slikt Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Såg at Warhammer online hadde en kampanje med 10 dagers trial og heiv meg på nedlasting. Har fått oppretta brukerkonto på internettsida, lasta ned og installert. Da melder problemet seg, eg får ikkje logga på der man skal laste ned patchen! Det kommer opp "invalid username or password", og begge deler er 100 % riktig! På den offisielle sida får eg logga inn uten problemer med nøyaktig samme brukernavn og passord, så skjønner ingenting her Noken som har peiling på om det er kluss med serverene eller ka det kan være? Pass på at du ikke bruker store bokstaver. hehe, sorry for skrivefeil! Feilmeldingen som kommer opp er "Authentication failed"! Er det noke kode eller anna eg skal registrere på nettsida for trial? Har som sagt brukar på sida som funkar, men login på klienten virkar ikkje... Lenke til kommentar
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg hadde nøyaktig samme problemet ved launch! Jeg fikk ikke brukt min Collector's edition før måneder etterpå, så jeg måtte kjøpe standard utgaven Jeg fant en alternativ side å taste inn serial og da funket det fint. Sjekk warhammer alliance! Skriv dem en mail hvis alt annet feiler. Krauul, ditt fravær i guilden merkes! :/ Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Har nå en full account digger spillet. Men har et par spørsmål 1) Hva er egentlig alle disse Tier'ene? (1-4) er det slik?: T1 = lvl 1-10, T2 = lvl 10-20 osv osv? 2) ser på verdenskartet, og tier kartene, at alle rasene er LANGT i fra hverandre, jeg spiller dwarf, og en venn av men skal starte en empire, vil vi kunne spille sammen noen gang? utemom BG's osv, tenker liksom på om vi kan queste sammen eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå