PureChaos Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Slayeren er vel kanskje den mest gjenkjennelige Warhammer-figuren også. I tillegg til at det var jo en Slayer som var avbildet i den originale traileren. Lenke til kommentar
Nimenoz_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det også, selvfølgelig. Hadde likt å se de ta med flere kjente personer fra Warhammer lore, synes det er for få av de og at det, bortsett fra byer og steder, er en egen historie i Warhammer-verdenen. Morsomt å bli plassert i historien og være med på å endre den, at hva spillerne har gjort påvirker en ny expansion eller lignende. Og hvor kult hadde det ikke vært å møte på Gotrek og Felix i fjellene og dra queste/kjøre instanser med deres historier som setting? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Endret 5. februar 2009 av avanore Lenke til kommentar
Nimenoz_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bare håper ikke de lager Choppas/Slayers FOR squishy, ei heller for skadende. Hadde vært flott med en fin balansegang på det, men det har de nok gjort sitt beste for å få til. I RvR, både scenarios og open, hvilke classes er best akkurat nå? Ironbreakers/Black Orcs enda, eller? Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bare håper ikke de lager Choppas/Slayers FOR squishy, ei heller for skadende. Hadde vært flott med en fin balansegang på det, men det har de nok gjort sitt beste for å få til. I RvR, både scenarios og open, hvilke classes er best akkurat nå? Ironbreakers/Black Orcs enda, eller? Hvis du har et godt guild vil jeg si at den viktigste classen (ikke den som gjør mest dmg med den som skaffer deg mest rp) er Magus, få han til å spece rift og hver gang han rifter så sier han ifra på vent, alt a dps aoer rundt han og rp/exp ruller in. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Engineer har vel også tilsvarende skill på Order-siden. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 En skill som skulle ha blitt justert for lengst. Totalt umulig å beskytte seg mot, og bugget slik at man kan pulle gjennom keep dører ( eller har de fikset dette nå?) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Finnes det noen sånn trial enda? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er vel kommet i USA om jeg ikke tar helt feil? Var iallefall snakk om trial på hjemmsiden deres. Enda ikke kommet til Europa, men er vel på vei her også. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Går vel ann å skaffe seg trial via USA om det er der, gjør det ikke? Veldig lyst å prøve dette spillet. Jeg var med i betaen men da det tok fjortenmillioner år å laste ned grunnet stor pågang så gadd jeg ikke. Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 En skill som skulle ha blitt justert for lengst. Totalt umulig å beskytte seg mot, og bugget slik at man kan pulle gjennom keep dører ( eller har de fikset dette nå?) Kan ikke pulle igjenom døra nei, Kan heller ikke pulle ned fra keep walls heller. Lenke til kommentar
Zogeye Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tenker på å fyre opp den gamle War kontoen min igjen - Lurer på om det er noen som har tips til hvilken server som jeg burde rolle på?/faction? Lenke til kommentar
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Tenker på å fyre opp den gamle War kontoen min igjen - Lurer på om det er noen som har tips til hvilken server som jeg burde rolle på?/faction? Join eltharion og destruction Så joiner du hovmod Lenke til kommentar
Lifa Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som kan anbefale en grei server for en som har lyst til å spille Order? Har litt lyst til å prøve Warhammer, føler ikke at raids i WoW er noe for meg... vurderer derfor å bytte spill. Noen tips? :unsure: Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som kan anbefale en grei server for en som har lyst til å spille Order? Har litt lyst til å prøve Warhammer, føler ikke at raids i WoW er noe for meg... vurderer derfor å bytte spill. Noen tips? :unsure: Ikke gå dragonback mounteins. Jeg spiller Destruction der og vi farmer Aldorf daglig. Eller hvis du vil ha en utfordring kan du alltids komme Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Moro med ufordring da Ting kan jo ha endret seg før han når Tier4. Uansett moro å være underdog. Spiller med order karakterne mine på DBM selv. Order ser jo så utrolig mye kulere ut enn destro. På Eltharion befinner vel de beste guildene seg på order siden om det er av interesse. Edit: Finnes det noen helnorske guilds på ordersiden på noen som helst server? Endret 13. februar 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Lifa Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Moro med ufordring da Ting kan jo ha endret seg før han når Tier4. Uansett moro å være underdog. Spiller med order karakterne mine på DBM selv. Order ser jo så utrolig mye kulere ut enn destro. På Eltharion befinner vel de beste guildene seg på order siden om det er av interesse. Edit: Finnes det noen helnorske guilds på ordersiden på noen som helst server? Kanskje jeg bare skal fortsette på Eltharion da. Har et par lav level chars der, men syntes det virker litt tomt. Blir vel kanskje bedre når jeg kommer litt høyere opp i systemet? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvis det er problemet så kan jeg forsikre deg om at det ikke er noe bedre på DBM Lenke til kommentar
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Order ser jo så utrolig mye kulere ut enn destro. ROTFLMAO Så high elfs og dwarfs er kulere enn chaos? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå