Gå til innhold

Warhammer Online - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det også, selvfølgelig.

Hadde likt å se de ta med flere kjente personer fra Warhammer lore, synes det er for få av de og at det, bortsett fra byer og steder, er en egen historie i Warhammer-verdenen. Morsomt å bli plassert i historien og være med på å endre den, at hva spillerne har gjort påvirker en ny expansion eller lignende.

Og hvor kult hadde det ikke vært å møte på Gotrek og Felix i fjellene og dra queste/kjøre instanser med deres historier som setting?

Lenke til kommentar
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Endret av avanore
Lenke til kommentar
Bare håper ikke de lager Choppas/Slayers FOR squishy, ei heller for skadende. Hadde vært flott med en fin balansegang på det, men det har de nok gjort sitt beste for å få til.

I RvR, både scenarios og open, hvilke classes er best akkurat nå? Ironbreakers/Black Orcs enda, eller?

Hvis du har et godt guild vil jeg si at den viktigste classen (ikke den som gjør mest dmg med den som skaffer deg mest rp) er Magus, få han til å spece rift og hver gang han rifter så sier han ifra på vent, alt a dps aoer rundt han og rp/exp ruller in.

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale en grei server for en som har lyst til å spille Order? Har litt lyst til å prøve Warhammer, føler ikke at raids i WoW er noe for meg... vurderer derfor å bytte spill. Noen tips? :unsure:

Ikke gå dragonback mounteins. Jeg spiller Destruction der og vi farmer Aldorf daglig. Eller hvis du vil ha en utfordring kan du alltids komme :)

Lenke til kommentar

Moro med ufordring da :p Ting kan jo ha endret seg før han når Tier4. Uansett moro å være underdog. Spiller med order karakterne mine på DBM selv. Order ser jo så utrolig mye kulere ut enn destro. På Eltharion befinner vel de beste guildene seg på order siden om det er av interesse.

Edit: Finnes det noen helnorske guilds på ordersiden på noen som helst server?

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Moro med ufordring da :p Ting kan jo ha endret seg før han når Tier4. Uansett moro å være underdog. Spiller med order karakterne mine på DBM selv. Order ser jo så utrolig mye kulere ut enn destro. På Eltharion befinner vel de beste guildene seg på order siden om det er av interesse.

Edit: Finnes det noen helnorske guilds på ordersiden på noen som helst server?

Kanskje jeg bare skal fortsette på Eltharion da. Har et par lav level chars der, men syntes det virker litt tomt. Blir vel kanskje bedre når jeg kommer litt høyere opp i systemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...