nems Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller ikke no spess for tiden egentlig.. Lotr:Conquest, men det er ikke så bra Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har hatt Xbox live i en ukes tid nå.. Var nødt til og skaffe meg det når jeg så hvor fett det fungerte på en kompis sin account. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller for det meste gears og cod4.. samt litt l4d av og til Spiller egentlig alt :| Men leter etter noen som vil være med å fullføre Gears Of War 1 (Siden jeg aldri rakk fullføre det) Jeg er med! Ikke fått gjennomført det på coop =) Jeg må bare få kablet opp boxen til internett, hehe. Evt. skaffe meg trådløs Edit: Glem kabel, jeg fant denne... http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=165 Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller for det meste cod 4 og cod:waw online for tiden... Mange spill jeg gjerne skulle ha spilt, men tiden strekker ikke til <_< Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har dessverre ikke flere spill enn Fable 1 fra xbox originals, Fallout 3 til pc og de to spillene med i holiday pakken, men det burde forandre seg snart håper jeg Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller Cod4/5, GoW2 og Fifa for tiden. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Xbox'en av nett, så ikke oppdatert på noen måneder. Jobber meg igjennom Halo 3 for tiden Også, har 3400~ish G, for kom meg igjennom GTA IV nylig, fantastisk spill Lenke til kommentar
arv Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Akkurat no spelar eg Gears of war 2, Fifa09, Skate 2 og Call of duty 4. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 I det siste har det gått mest i Forza Motorsport 2 og Left 4 Dead. Lenke til kommentar
Instict_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Går mest i : COD4, GH:WT, SuperStreetFighter2THD, GeoW2(har ikke helt startet enda) Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Om jeg først spiller noe Live så går det i Halo 3 eller Gears of War 1/2 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Går mest i halo når det gjelder online multiplayer, men håper på å skaffe meg gears 2 og saints row 2 snart... Endret 5. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Flyttes til Spille sammen. Lenke til kommentar
Eeobroht Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Går for det meste i Saints Row 2 for tiden, med noe COD5 og COD4 på si. Live medlemskapet har dog løpt ut og jeg har litt for mye oppgaveskriving og lesing til eksamen til at jeg kommer til å åpne det igjen med det første... Lenke til kommentar
cattoo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Går mykje i Skate 2 for tida, og Assasin's creed singelplayer Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller for tiden Dead Space. Add meg om du vil spille litt co-op eller mp. Spiller for det meste 1st person skytespill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå