CREDiiBLE Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller Gears 2, Saints Row 2, FIFA'09! PM eller legg meg til i vennelisten på Xbawksen hvis dere vil spille, så holder vi den tråden her ryddig og ren. Lenke til kommentar
Colon P™ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 spiller gears2, left 4 dead og endel andre. skjelden jeg har tid til å spille så mye online da. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller ikke så mye for tiden. Men det går i GTA IV, Gears of swar 2 og selfølgelig Resident evil 5 når det kommer Ellers så er jeg åpen for det meste Lenke til kommentar
IcyteC Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller CoD4, Rock Band 1+2 GTA4 og GeoW2 for tia Lenke til kommentar
Foertito Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blitt mest N+ i det siste, har fått øynene opp for nettdelen. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg spiller for tiden mest Left 4 Dead, har lagt Gears 2 på hylla for en god stund. Kommer nok til å sette i gang med Fallout 3 igjen snart. Har også en del achievementspill liggende jeg må gjennom, ser du at jeg spiller noe du har selv er det bare å sende en melding hvis du vil booste eventuelle MP achievements Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Du trenger jo disse achievementene sårt du som har så lite gamerscore. :rolleyes: Lenke til kommentar
ChubbyPaB Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller det meste , men er vel Far Cry 2, GoW2, GTA IV, CoD4 og i mars blir det Resident Evil 5 . Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Burde stå i signaturen. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 For å være ærlig har jeg vært skikkelig slapp på Xbox fronten i det siste Men, jeg er der nå innimellom ihvertfall. Edit: Hm, hvorfor ser jeg ikke bildene montro... Lenke til kommentar
misterdohl Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) ^_^ Endret 4. februar 2009 av misterdohl Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ingen achievementhore som dere ser.hehe.. Spiller for tiden Prince of persia, call of duty 4, fifa 09, left 4 dead, guitar hero wourld tour. Snart ferdig med prince of persia, og da blir det nok Tomb raider underworld tenker jeg.. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller Gears 2, Halo 3 og Fable 2 online. Mye annet moro offline. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå