o17269_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Rainbowsix Vegas 1 og 2 + Graw2 Er med i OTG (Old Trojan Gamers) som er en gjeng voksne (over 25, ihvertfall) som ikke er veldig konkurranse typer. Masse godt humør , og bryr oss ikke om folk er gode spillere. Oppførsel og holdninger er viktigere. Når en prater mens en spiller, er det greit at folk er trivelige Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spiller: COD: WaW, Skate 2 og annet når jeg føler for det. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Greit nok - jeg spiller ikke så mye, og kontoen min har løpt ut. Jeg kommer nok tilbake til Xbrikkens verden snart med ny konsoll da jeg ikke vil drepe min lanserings-konsoll. Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Går mest i Fable 2, Gears 2, og Halo 3(når jeg får det ). Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Teach me how! Hvordan du poster gamercard? Gå inn på MyGamercard.net og følg disse stegene: 1. Det er bare å skrive gamertagen sin der det står GamerTag midt på siden. 2. Trykk så "Generate Gamercard Code" som står litt lenger ned. 3. Da får jeg http://card.mygamercard.net/drugiS+92.png og dette putter jeg inn i en bilde-tag. [img=http://card.mygamercard.net/drugiS%2092.png] Lenke til kommentar
zyph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spiller også lite online, men har både Far Cry 2 og Fable II liggendes. Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bare å adde, folkens. Hender jeg er avhengig av mine singleplayerspill, men spiller gjerne gears multiplayer nu och då Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spiller mest: Gears Of War og Call Of Duty 4, men kansje noe Gears 2, etter hva humør jeg er i Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har tidenes gamerscore, da! Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fifa 09, Gears of War 2, Fable II, Halo 3, GTA IV Nei, jeg ser ikke slik ut btw:D Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Har nå lagt til en guide. (Snarere kopiert fra drugiS.) Birger Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spiller alt, men mindre av bilspill, rollespill, sportspill og slossespill Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 spiller veldig lite på boksen om dagen :/ Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller mest Gears 2, Left 4 Dead og COD4 Lenke til kommentar
Neste Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller for tiden Saints row 2, Fallout 3 og innimellom Burnout, Fight night round 3, Fifa 09. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå