MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vil gjerne at alle som spiller Xbox 360, kan dele spillekortet sitt her. Kan gjerne fylle på med litt info om hva du spiller. Guide: (Takk til drugiS.) Hvordan du poster gamercard? Gå inn på MyGamercard.net og følg disse stegene: 1. Det er bare å skrive gamertagen sin der det står GamerTag midt på siden. 2. Trykk så "Generate Gamercard Code" som står litt lenger ned. 3. Da får jeg http://card.mygamercard.net/drugiS+92.png og dette putter jeg inn i en bilde-tag. [img=http://card.mygamercard.net/drugiS%2092.png] Resultat: Rainbow Six Vegas 2 (co-op), Gears of War 2 (co-op), Halo 3 (co-op), Fable II (co-op). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spiller: Gears of War 2 for det meste, men også Skate 2 og Left 4 Dead. Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har en haug med spill jeg skal gjennom nå. For øyeblikket er det Dead Space som gjelder. Ellers er jeg glad i Gears of War 2 og Left 4 Dead online. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spiller: Halo 3, GTA IV, Call of Duty 4, Gears of War/2, BF: Bad Company, Nuts&Bolts og hauger av andre budsjett spill. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spiller mye Gissj 2 og CoD4, men skal få meg Skate 2 så fort som mulig Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spiller egentlig alt :| Men leter etter noen som vil være med å fullføre Gears Of War 1 (Siden jeg aldri rakk fullføre det) Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spiller litt av hvert, går mest i Forza 2, Gears 1 og Gears 2 Gamercard: Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spiller for det meste Fifa 09 online. Men kan godt ta en sumokamp på Banjo om noen er med Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spiller alt mulig egentlig, men ingen stor fan av RPG med unntak av Fallout 3 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Spiller ganske mye forskjellig, har ikke vært så aktiv på XBL i det siste. Endret 10. oktober 2009 av thadon Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spiller det meste Lenke til kommentar
Forked Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fersking på live, men ikke med 360.. den gamle ble tatt av RROD så tenkte jeg i samme slengen skulle benytte meg av gratismånedene med Live jeg har fått.. tror det er noe jeg vil fortsette med utover det også :-) har disse spillene: GoW2 (glad i coop her), fable2, gta4, mirrors edge, mass effect, timeshift og prince of persia samt bestilte nettopp saints row 2 Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spiller lite online genrelt, men er mest aktuelt med Forza 2 blant spillene jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå