Gå til innhold

GTA IV: The Lost and Damned - Diskuter den her [UTE]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter på jobb og får ikke testa selv..

 

Om man har TLAD installert. Påvirker det motorsyklene i GTA4 når man ikke spiller TLAD? Får man tilgang på noe av ekstrainnholdet som er i TLAD? (f.eks. nye våpen og de nye syklene..)

 

Nei, Gta iv og lost and damned kan regnes som 2 forskjellige spill med tanke på innholdet! :)

Lenke til kommentar

Er det flere som opplever fullstendig frys i the lost and damned? Vanlig GTA4 fungerer utmerket, samme gjør alle andre spill, men Lost and damned fryser rimelig fort. Først hang det 3-4 ganger rett etter første cutscene, så kom jeg meg igjennom noen oppdrag, men så hang det igjen. Henger både i cutscenes og i spillet.

 

Burde vel aldri valgt en ms-konsoll hvis jeg ønsket problemfri spilling. :lol:

Lenke til kommentar

Er det slik at TLAD har gjort det mulig å starte oppdragene i GTA 4 om igjen ved siste lagrede checkpoint eller er det bare for TLAD den muligheten er tilstede? For er det slik kan det hende jeg gidder å kjøpe TLAD bare for å se om GTA 4 kanskje er litt mindre irriterende og heller gi det en ny sjanse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

vil ha auto shotgunen over til orginalen :D til tross for at den er en smule overpowered. btw noen som vet hvor man får kjøpt den hen?

 

vet ikke om det har blitt tatt opp, men i neste dlc vil jeg ha muligheter for å kjøpe fabrikker og lignende ala vice city slik at man kan tjene ekstra cash. har slitt litt med pengene i tlad til tross for at jeg er 64% nå :(

Lenke til kommentar
vil ha auto shotgunen over til orginalen :D til tross for at den er en smule overpowered. btw noen som vet hvor man får kjøpt den hen?

 

vet ikke om det har blitt tatt opp, men i neste dlc vil jeg ha muligheter for å kjøpe fabrikker og lignende ala vice city slik at man kan tjene ekstra cash. har slitt litt med pengene i tlad til tross for at jeg er 64% nå :(

 

Hvis du ringer Terry og ber om en Gun Van eller hva det heter, så kan du få kjøpt den derfra, ammoen er ganske billig.

Lenke til kommentar
Hmm.. når man har startet TLAD èn gang, hvordan kan man spille GTA IV etter det? :huh:

 

Du kan også gå inn i mobilen, og velg Change Episode, så velger du GTA4 derifra :)

 

EDIT: Nevermind, finner det ikke selv inne på mobilen nå. Vet jeg fant det, men aner ikke hvor det er blitt av :S

 

Som jeg tror jeg skrev for noen sider siden.. Man velger "New game". Da får du valget mellom GTA4 og TLAD. Alternativet er å loade et GTA4 savegame :)

Lenke til kommentar
Hmm.. når man har startet TLAD èn gang, hvordan kan man spille GTA IV etter det? :huh:

 

Du kan også gå inn i mobilen, og velg Change Episode, så velger du GTA4 derifra :)

 

EDIT: Nevermind, finner det ikke selv inne på mobilen nå. Vet jeg fant det, men aner ikke hvor det er blitt av :S

 

Som jeg tror jeg skrev for noen sider siden.. Man velger "New game". Da får du valget mellom GTA4 og TLAD. Alternativet er å loade et GTA4 savegame :)

 

Ja, er klar over den muligheten også, men syns bare det var morsomt at de hadde men funksjonen på mobilen, men er ikke like morsomt når jeg ikke klarer å finne den igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...