Gå til innhold

GTA IV: The Lost and Damned - Diskuter den her [UTE]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er overrasket, bra DLC. Fargene minner meg nå om San Andreas. Selve historien er bra, ser ut til at dem har fikset litt på fysiken for nå kan du faktisk bruke motorsykklene og. Deilig og kjøre dem, samt liker filteret dem bruker. Grafikken ser freshere ut. Testet litt over Live. Digget de nye MP matchene. Hadde det gøy nå og ser for meg flere timer med morro. Absolutt vært 1600MS

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Har ikkje spillt GTA 4 på over et halvt år nå, kom meg aldrig gjennom det.

Skal spille det igjenn i dag, og mulig eg kjøper The Lost And Damned i dag og, virker veldig gøy.

 

men er det ingenting nytt området?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det er en teori at den neste pakken blir han tredje mannen som man møter i oppdraget "Impossible Trinity", der Niko, Johnny og person3 møtes. Så at dette ble spurt til executive producer eller noe, og eneste han svarte var "Thats an interresting theory"

Lenke til kommentar

Sånn! Da var jeg ferdig, og må si at det R* har sagt om at de har endret måten vi kan kreve ting av utvidelsespakker.. det er sant! Brukte 6:25:53, eller snaut seks og en halv time på storyen (og bare storyen!) og er kjempefornøyd! En heidundrandes historie som er frustrerende, morsom, latterlig og med en slutt som topper det meste! Nå gjelder det bare å få 100% her også..

Lenke til kommentar
Sånn! Da var jeg ferdig, og må si at det R* har sagt om at de har endret måten vi kan kreve ting av utvidelsespakker.. det er sant! Brukte 6:25:53, eller snaut seks og en halv time på storyen (og bare storyen!) og er kjempefornøyd! En heidundrandes historie som er frustrerende, morsom, latterlig og med en slutt som topper det meste! Nå gjelder det bare å få 100% her også..

Jobbe for 100% på expansion uten achievement reward føles litt bortkastet?

Lenke til kommentar
Achievementhore! Jobbet aldri mot 100% tidligere (San Andreas, Vice City, SR1) men syntes det er greit å alltid ha noe å gjøre! Såklart, når jeg er ferdig er det bare MP igjen (chopper vs chopper er RÅTT!) men da kan jeg kose meg uten å ha det at jeg ikke er helt ferdig i bakhodet! :D

 

Dude, vi må spille chopper vs chopper sammen ;)

 

Er ikke kommet så veldig langt selv nå tror jeg, spilt en del main story, men gjort en del races og gangwars også for å spre historien litt utover!

Lenke til kommentar

Jo mer jeg spiller dette jo mer digger jeg det. Knalltøft og mer underholdende enn GTA4 IMO.

Er på 65% nå etter rundt 7 timer. Ligger mye moro i bare å kjøre rundt på chopperen, i motsetning til GTA4.

 

Tenker jeg går for 100% i både TLAD og GTA4 etter å ha fullført TLAD, men kommer til å savne motorsyklene når jeg spiller GTA4 igjen. Kan ikke skjønne hvordan jeg orket å kjøre motorsykler i GTA4 (i didn't lol), og for ikke å tenke på biler som i sammenligning opp mot motorsyklene i TLAD er helt forj*velige å kjøre.

 

Men TLAD gleder meg iallefall mer enn GTA4 sålangt, så props til R* nok en gang. Gleder meg til neste episode.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syns bilene i TLAD virker tungstyrte og lette å velte? Har du en liitt stor bil (eks. Patriot), og gir på i en sving, så letter den opp på to hjul med èn gang! TLAD og GTA IV er to forskjellige spill når det kommer til kjøretøy og fysikk!

Endret av Laland
typo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...