Gå til innhold

GTA IV: The Lost and Damned - Diskuter den her [UTE]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rundt 10 timer. Da regner de sikekrt med prøving og feiling, siden det var en achievement å klare GTA IV på under 30 timer. Første gangen brukte jeg 45 timer (med en god del ren surring), og andre gangen på 21. 3-4 timer hvis man speedrunner tenker jeg. :)

 

Ja, brukte 29 timer og 58 min jeg :p Tok taxi på de siste oppdragene...

Lenke til kommentar
huff jeg må nok få spilt det hos noen andre, har bare PS3 : / Man trenger gold for å laste ned dette, yeah? Og betaler man egentlig med VISA? Har aldri satt meg inn i betalingssystemet til 360, noen som vil forklare?

 

Hehe, nei du trenger ikke gold, men det koster 1600 MSP(131,20 kroner). Du betaler med VISA, og bestemmer hvor mange poeng du vil kjøpe (du kan velge mellom 500, 1000, 2000 og 5000 poeng). Det er like dyrt uansett hvor mye du kjøper.

 

blir den dlc'en tilgjenlig på pc også?

 

Tvilsomt, Microsoft har betalt 50$ millioner for å ha det eksklusivt til Xbox.

 

Forresten, for de av dere som ikke har gold vil det være gratis i fem dager fra utgivelsesdatoen, altså ut neste uke. Det gjelder så vidt jeg vet KUN på GTA MP.

Lenke til kommentar
Selv om det er sagt flere ganger st syklene skal bli MYE lettere både å kontrollere og å holde seg på?

 

siden jeg ikke har interssert meg i ekspansjonen så har dette gått meg hus forbi, men stemmer det er jo det en fordel! :)

 

Men med mindre pakka også gjør spillet som en helhet mindre kjedelig og uinspirert så er jeg redd jeg melder pass, gitt.

 

(Ser egentlig ironien i det her, siden ett av mine argumenter for å kjøpe en Xbox 360 var nettopp at GTA 4 ville jeg jo ha, og Microsoft hadde skaffet seg eksklusivitet til ekspansjonspakkene.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...