Gå til innhold

GTA IV: The Lost and Damned - Diskuter den her [UTE]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes regler for hvor mye de kan legge til uten å spørre Microsoft om mer blablabla.

Kort sagt: 250 GS er marksgrensa for hva som kan legges til via DLC.

 

Halo 3: ODST telles ikke, da det er Microsofts første hjertebarn.

 

 

Det er som at jeg betaler 50 millioner USD for å få min egen, one-of-a-king Audi T8, men egentlig får en R8 med to hjul mindre. :3

Det er ikke nok at Rockstar lager et helt nytt spill til deg, bare fordi det er satt i samme byen?

Lenke til kommentar
Det er ikke nok at Rockstar lager et helt nytt spill til deg, bare fordi det er satt i samme byen?

Slik jeg forstår DLCen, så er det bare noen bonusoppdrag, er det ikke? Kanskje jeg burde lese meg litt mer inn i tingen før jeg skriver fullt ut om det, men det er hva jeg mener å huske opp til nå. :)

Lenke til kommentar

Ville egentlig sagt litt mer enn 10 timer. Den tiden er jo regnet ut gjerne med "casual" playingstyle, men, slik jeg gjør, er at jeg tar en times pause (give or take) innimellom bare for å skape helvete. Kan godt tenke meg det vil ta meg 15 - 20t å fullføre.

 

Er dette noe man må ha 100% for å spille, eller kan man begynne når som helst?

Lenke til kommentar
R* sier de har bedret fysikken til syklene, og når R* har bedret noe som ikke var ubrukelig til å begynne med, så er det noe å glede seg til! :D

 

Sant så sant! Rockstar har det med å levere varene!

Dette var nytt for meg at fysikken er bedret!..Da er det bare å glede seg mer! :D

Lenke til kommentar

Lakus, er faktisk ikke bare Halo 3 som har brutt grensen på 1250GS. Fallout 3 kommer til å gjøre det også, i en ny DLC som kommer i mars. Uansett kommer vel GTA IV til å "bryte" denne grensen, siden det skulle komme to tilleggspakker, der denne er den første.

 

EDIT: Er bra at Rockstar fikser på fysikken på motorsykklene, for per idag er det helt forferdelig å kjøre uten å krasje i den minste sving. Syntes de kunne ordnet bilene også mens de først var igang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...