Gå til innhold

GTA IV: The Lost and Damned - Diskuter den her [UTE]


Anbefalte innlegg

Er det flere som opplever fullstendig frys i the lost and damned? Vanlig GTA4 fungerer utmerket, samme gjør alle andre spill, men Lost and damned fryser rimelig fort. Først hang det 3-4 ganger rett etter første cutscene, så kom jeg meg igjennom noen oppdrag, men så hang det igjen. Henger både i cutscenes og i spillet.

 

Burde vel aldri valgt en ms-konsoll hvis jeg ønsket problemfri spilling. :lol:

 

Opplever at konsolen fryser temmelig ofte når jeg spiller lost and damned, men ikke i andre spill...samma problem som deg altså :lol: Jeg har ny konsol etter at den forrige fikk den røde ringen og ble sendt til rep.

 

Merkelig problem :angry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har ikke opplevd problemer med frysing, men hos meg blir ting ofte feil farge... Skygger har en tendens til å bli f.eks. grønne, mens en gang forsvant fargene helt, og spillet ble svart/hvitt i noen minutter (har undersøkt kablene og om lignende problem skjer i andre spill, men det er kun L&D som lider).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Har ikke opplevd problemer med frysing, men hos meg blir ting ofte feil farge... Skygger har en tendens til å bli f.eks. grønne, mens en gang forsvant fargene helt, og spillet ble svart/hvitt i noen minutter (har undersøkt kablene og om lignende problem skjer i andre spill, men det er kun L&D som lider).

 

Akkurat samme fikk jeg i vanilla GTA 4, og ikke lenge etter kom det en liten RROD snikende

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kunne tenke meg å teste dette etter å ha lest at oppdragene er mye bedre og mer varierte enn GTA IV, men har spillet kun på PS3. Så da lurte jeg på, må en ha GTA IV i maskinen mens en spiller The Lost and Damned? Eller er det mulig å spille uten hvis jeg låner spillet, begynner på et nytt spill, så lagrer det slik at xboxen tror at jeg har spillet?

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...

De er begge svært forskjellige, når det kommer til oppdrag, design, stil og ikke minst, våpen og folk. Jeg synes at BoGT var mer "Over the top", og derfor morsommere, enn Lost and Damned. Jeg anbefaler deg at du spiller gjennom TLaD først, som er en knall opplevelse, før du spiller gjennom BoGT (som er en enda knallere opplevelse)

 

Jeg brukte rundt 20 timer til sammen på begge to. Gjorde mye sideoppdrag.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...