Gå til innhold

GTA IV: The Lost and Damned - Diskuter den her [UTE]


Anbefalte innlegg

DLC'en kommer kun til X360

 

DLC til GTA IV kommer 17 februar, i skrivende stund om to uker og èn dag. Pakken kommer til å koste 1600 MS poeng(rundt 130 kroner), og det er blitt ventet at det blir en historieforlengelse på rundt 10 timer . Med andre, det blir en solid dose med GTA. Vi spiller ikke lenger Nico Bellic, men Johhny i motorsykkelgjengen The Lost Motorcycle Club. Nico Bellic er i midlertidig med som en bi-karakter, og historien foregår parallelt med hovedhistorien i GTA IV . I tillegg til mer historie kommer det også nye kjøretøy og våpen, samt mer Internett, radio og TV, samt 250 nye gamerscore.

 

* Get Good Wood - 50G - In bike races, whack off 69 bikers with a bat.

* Easy Rider - 100G - Finish the story.

* Full Chat - 70G - Your backup are riding at their best!

* The Lost Boy - 25G - All hail the leader of The Lost!

* One Percenter - 5G - Billy is back on his bike.

 

Det blir også mer mulitiplayer, men det er ikke lansert noen detaljer rundt dette. Mens vi venter, kan vi i midlertidig knaske på traileren på denne siden.

 

Jepp, jeg vet i alle fall at jeg gleder meg. Hva med dere?

 

Mer informasjon kan finnes her.

 

Listen på nye våpen står her.. kjøretøy og radiokanaler finnes her.

Endret av nypis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har aldri kjøpt noe på market place før men en gang må jo vere den første. GTA er vell et godt sted å begynne.

Hehe, da gjør du så og nesten akuratt det MS ønsker å oppnå med eksklusiviteten, få nye folk inn på LIVE og marketplace. For øvrig mange godbiter der inne selv for hardcore spillere, så ingen grunn til å spare på pengene i hvert fall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...