zyph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer med et fantastisk raskt forum! Det har alt å si for min del, mer utålmodig internettbruker skal dere lete lenge etter :-) Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Grattis gode gamer.no. Boikotte Tek.no's nye spillside? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Boikotting blir litt i meste laget, men selv så vil jeg forholde meg mer til Gamer.no enn Edda's egen spillportal. Som i signaturen min, "I game with Gamer". Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Deilig med ett nytt forum. Og en ny start Lenke til kommentar
zamuel Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med en strålende jobb og jeg gleder meg til fortsettelsen! Er ikke en ivrig forumskriver, men er innom hele tiden og "titter" Kanskje det endrer seg nå ? Lenke til kommentar
@_@ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulera med nytt og herligt forum! noko av da kjappaste foruma eg har vore på! Lenke til kommentar
shabador Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 We have 666 registered members The beast! THE BEAST! *fosterstilling* Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Grattis gode gamer.no.Boikotte Tek.no's nye spillside? Hvis den blir bra kan det godt være jeg leser den noen ganger. Lenke til kommentar
Selioks Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 GG Gamer.no Lett at jeg skal boikotte Tek.no framover ^^, Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Etter at snustråden kom igang her er det ha det bra diskusjon.no for min del . Gratulerer til folkene bak gamer.no! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulasjoner i form av kyss og klem til alle som har jobbet hardt for å få opp nye Gamer.no så fort som mulig! Uten at snustråden har så veldig stor betydning for meg er det godt å være tilbake. Lenke til kommentar
tzikas Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer til TST, hele redaksjonen og samtlige av brukerne. Endelig er Norges beste spillside (delvis) tilbake! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
Gimba Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer nye Gamer.no Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer så mye Gamer.no! Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Grattis med dette gamer gleder meg til å følge utviklingen videre Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer Gamer.no. Bra jobba. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer Gamer.no!. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå