Exia Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Litt feil spill å gjøre dette med. Om du ikke har spilt det ferdig før da Har spilt gjennom det to ganger Speedrun blir morsomt Er det mulig å bestille "Bak Kulissene" på dvd, uten CE? Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ganske kult Kjenner igjen han ene fra oblivion dokumentaren Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg fikk faktisk kjøpt, lastet ned og installert til PC via GFWL, men det gjorde spillet så ustabilt at jeg avinstallerte det. Er ikke ferdig med hovedplottet enda, så håper det kommer en oppdatering mens jeg er opptatt med det. ERROR A problem has occured with this request. Please try again later. Den leifen har jeg fått helt siden det kom ut nå! Vannvittig irriterende! <_< Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har ikke helt kommet igjennom det selv, (level 12 og spilt i 32 timer) men holder på for harde livet. Veldig kult og interessant å se sånne dokumentarer! Thanks for the heads up, Shoop! Lenke til kommentar
Bergorn Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Konge veldig interresant dokumentar. Akkurat begynnt å spille dette, utrolig artig. Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg synes Fallout 3 var kjedelig og utforske. når jeg hadde kommet ut av disse "vault-ene (!?)" så ga det meg ikke noe guts til og fortsette og spille dessverre. Synes det var så kjedlig og se på og da gadd jeg heller ikke å spille mer. litt synd... Du kom ut av det første hvelvet og bestemte deg da for at det var kjedelig å utforske? :/ Jeg synes at det er ganske morsomt å utforske verdenen i F3. Masse morsomme sidequests og interessante steder, selv om verdenen ser ganske kjedelig ut. Synes de kunne krydret landskapet med litt mer grønt. Det vokser jo masse grønt rundt Chernobyl, så at det er nesten bare stein å finne i F3 over 200 år etter eksplosjonene er litt teit. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg spilte det sikkert i en liten time eller to før jeg la det fra meg. Men så starta jeg med det igjen. Og 20 playhours senere så sitter jeg med det fortsatt. Det er som de nevner i dev-videoen, at de ville at folk skulle sitte med det kl. 5 på natta og spille det. Bare en quest til. Sånn har jeg hatt det veldig lenge nå. Lenke til kommentar
codex83 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er ett fantastisk spill Jeg har kost meg veldig mye med dette, blitt level 20. Men har så si bare gjort sidequests Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Må si jeg enda ikke har kommet i gang med dette enda, men utifra det jeg har sett fra det ser det ut til å bli en bra opplevelse Om du ikke har tid til å se nevnte videoer nå, så foreslår jeg å ta en titt innom http://pwnyoutube.com/ for å laste de ned på en enkel måte Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fett! Fallout 3 er en av de mest solide spillene jeg har spilt, men slutten var tragisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå