TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 I denne videoserien får vi se hvordan Bethesda lagde Fallout 3. Verdt å få med seg om man har tid Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=FgAoyY6P_o4 Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=_5KKwzVcJh4 Del 3: http://www.youtube.com/watch?v=UTantMi3ma4 Del 4: http://www.youtube.com/watch?v=1nK_qa5QSEc Kos dere! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har blitt rett og slett forelsket i Fallout 3! Forbannet synd at Live Marketplace for pc er så tungvindt at det ikke går ann å kjøpe Operation: Anchorage! Så skikkelig frem til det, men har ikke fått spille det enda.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sett de videoene før, verdt å få med seg Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Et utrolig spill, som virkelig Bethesda har gjort mye jobb med uten vil Skal se videoene. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Disse skal nok sees! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg gikk aldri taket på FO3. Vet ikke helt hvorfor, det bare glapp gang på gang. Men er en sucker for dev kommentarer og slikt, så filmene er alt sett! Elsker også Valve sin tradisjon med å legge inn dev. kommentarer i sine spill - en fantastisk måte å gi meg som spiller en pekepinn på hvordan man egentlig former et spill, fra idè til det ferdige produkt. F. eks. at Left 4 Dead egentlig starta med bot-moro i CS. Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg også AltF4. Valve sine dev kommentarer er veldig interessante og lærerike. Er mye psykologi bak enkle ting som billysene i L4D for eksempel. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nice. Fallout3 er noe av det mest gjennomførte på en lang stund. Dessuten er jeg en sucker for å se dev diaries o.l. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 spilte kjapt igjennom starten når det kom ut, synes ikke det var noe særlig, men for vel prøve å spille litt mer en helg Lenke til kommentar
Exia Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fikk aldri sett dette. Utrolig interesant å se på Lenke til kommentar
albions Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fallout 3 må være det beste spillet som har kommet ut på flere år, kanon bra. Stilige filmer foresten Lenke til kommentar
micros43 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg synes Fallout 3 var kjedelig og utforske. når jeg hadde kommet ut av disse "vault-ene (!?)" så ga det meg ikke noe guts til og fortsette og spille dessverre. Synes det var så kjedlig og se på og da gadd jeg heller ikke å spille mer. litt synd... Lenke til kommentar
Avenius Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er dette det som fulgte med i Collector's Edition, eller er det noe nytt? Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jepp, veldig bra filmer. Har ikke fått tid til å spille så mye Fallout 3 som ønsket. Men nå kribler det i fingrene etter å komme seg gjennom storyen. Ser også fram til å få prøvd meg på DLC pakken som er ute nå. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gleder meg til å ta en skikkelig rundgang på Fallout 3 etter at alle DLC'ene har kommet ut må jeg si. Rakk kun en kjapp playthrough før WotLK kom ut Lenke til kommentar
Exia Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skal spille Fallout sammen med en venn neste helg, se hvem som kan runde spillet fortest Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Er dette det som fulgte med i Collector's Edition? Jepp. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har blitt rett og slett forelsket i Fallout 3! Forbannet synd at Live Marketplace for pc er så tungvindt at det ikke går ann å kjøpe Operation: Anchorage! Så skikkelig frem til det, men har ikke fått spille det enda.. Jeg fikk faktisk kjøpt, lastet ned og installert til PC via GFWL, men det gjorde spillet så ustabilt at jeg avinstallerte det. Er ikke ferdig med hovedplottet enda, så håper det kommer en oppdatering mens jeg er opptatt med det. Lenke til kommentar
Stefflus_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skal spille Fallout sammen med en venn neste helg, se hvem som kan runde spillet fortest Litt feil spill å gjøre dette med. Om du ikke har spilt det ferdig før da Lenke til kommentar
Exia Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Litt feil spill å gjøre dette med. Om du ikke har spilt det ferdig før da Har spilt gjennom det to ganger Speedrun blir morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå