Gå til innhold

Bak kulissene: Fallout 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk aldri taket på FO3. Vet ikke helt hvorfor, det bare glapp gang på gang.

Men er en sucker for dev kommentarer og slikt, så filmene er alt sett! Elsker også Valve sin tradisjon med å legge inn dev. kommentarer i sine spill - en fantastisk måte å gi meg som spiller en pekepinn på hvordan man egentlig former et spill, fra idè til det ferdige produkt.

F. eks. at Left 4 Dead egentlig starta med bot-moro i CS.

Lenke til kommentar

Jeg synes Fallout 3 var kjedelig og utforske. når jeg hadde kommet ut av disse "vault-ene (!?)" så ga det meg ikke noe guts til og fortsette og spille dessverre. Synes det var så kjedlig og se på og da gadd jeg heller ikke å spille mer. litt synd...

Lenke til kommentar
Har blitt rett og slett forelsket i Fallout 3! Forbannet synd at Live Marketplace for pc er så tungvindt at det ikke går ann å kjøpe Operation: Anchorage! Så skikkelig frem til det, men har ikke fått spille det enda.. :(

Jeg fikk faktisk kjøpt, lastet ned og installert til PC via GFWL, men det gjorde spillet så ustabilt at jeg avinstallerte det. Er ikke ferdig med hovedplottet enda, så håper det kommer en oppdatering mens jeg er opptatt med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...