Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trykk på profilen din/sammenlign med andre eller trykk på trophy collection (Den siste funker bare når du ikke er in-game)

Takk!

 

Et spørsmål til, har throphy-kongen en ide til hva som er det beste kjøpet hvis jeg ønsker så mange throphies som mulig for så lite penger som mulig på så liten tid som mulig? xD (Pris per trofé er kanskje viktigst)

Endret av JanFr
Lenke til kommentar

TiLT42.png

 

Syns kanskje vi skal utvide antall personer på topplisten i førsteposten, og da spesielt nå som trophy-listen vår kommer til å oppdatere seg selv der. Med bare 3 personer på toppen blir det en veldig statisk liste i og med at det er så store sprik mellom hvor mange troféer hver av oss har.

Lenke til kommentar
Syns kanskje vi skal utvide antall personer på topplisten i førsteposten, og da spesielt nå som trophy-listen vår kommer til å oppdatere seg selv der. Med bare 3 personer på toppen blir det en veldig statisk liste i og med at det er så store sprik mellom hvor mange troféer hver av oss har.

 

Skal nok gjøre det. Skal jeg ta de 10 beste eller hva synes dere? :)

Lenke til kommentar

Det høres bra ut :)

 

Neste terminator spillet har bare 12 trophies. Og det e bare gull og platinum. :|
Haha, så bra! :p Da blir det sikkert kjøp for min del, hvertfall :) Virker som om de har vært litt late, det er bare troféer for å runde brett. Og to for å runde Normal og Hard.

Dette blir kos :p

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...