SimenB Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Trykk på profilen din/sammenlign med andre eller trykk på trophy collection (Den siste funker bare når du ikke er in-game) Lenke til kommentar
JanF Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Trykk på profilen din/sammenlign med andre eller trykk på trophy collection (Den siste funker bare når du ikke er in-game) Takk! Et spørsmål til, har throphy-kongen en ide til hva som er det beste kjøpet hvis jeg ønsker så mange throphies som mulig for så lite penger som mulig på så liten tid som mulig? xD (Pris per trofé er kanskje viktigst) Endret 12. mars 2009 av JanFr Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Burnout? Ellers de eldre som du finner brukt, som Uncharted. Linger in Shadows er 5 sølv og 11 bronse, og den er gratis Magic Ball er også lett/billig. Noby Noby (men det har du). PoP eller Dead Space hvis du finenr de brukt Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Syns kanskje vi skal utvide antall personer på topplisten i førsteposten, og da spesielt nå som trophy-listen vår kommer til å oppdatere seg selv der. Med bare 3 personer på toppen blir det en veldig statisk liste i og med at det er så store sprik mellom hvor mange troféer hver av oss har. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Neste terminator spillet har bare 12 trophies. Og det e bare gull og platinum. :| Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Syns kanskje vi skal utvide antall personer på topplisten i førsteposten, og da spesielt nå som trophy-listen vår kommer til å oppdatere seg selv der. Med bare 3 personer på toppen blir det en veldig statisk liste i og med at det er så store sprik mellom hvor mange troféer hver av oss har. Skal nok gjøre det. Skal jeg ta de 10 beste eller hva synes dere? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Det høres bra ut Neste terminator spillet har bare 12 trophies. Og det e bare gull og platinum. :|Haha, så bra! Da blir det sikkert kjøp for min del, hvertfall Virker som om de har vært litt late, det er bare troféer for å runde brett. Og to for å runde Normal og Hard.Dette blir kos Endret 12. mars 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvordan legger man inn i egen kommentar? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvordan legger man inn i egen kommentar? Man går inn på profilinstillingene på Ps3'en sin Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) På PS3. Account management --> Account information --> Profile -->Skriv inn på 'About Me' EDIT: Mulig din er på norsk EDIT2:Litt sen Endret 12. mars 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvordan legger man inn i egen kommentar? Man går inn på profilinstillingene på Ps3'en sin Jeg mente på PSN ID-bildet, det nye. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja, der har jo jeg Saint's Row 2 som kommentar! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Mine: EDIT: Så bedre ut med litt hjelp fra Paint: Endret 12. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Nå har jeg lagt til alle som har postet her (tror jeg). Hvis jeg har glemt noen må dere si ifra, så legger jeg dere til Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ey, 3 plass tar nok ikke lang tid før eg detter ned derfra. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg begynner jo å få en del trophies nå, så sleng meg opp på lista i førstepost. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Add meg gjerne i førstepost. Endret 13. mars 2009 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå