SimenB Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Troféfunksjoner, inkuldert trofé-signatur, kommer til eu.playstation.com denne uka Virker som om playfire skal være mer for community enn selve trofékortet Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Troféfunksjoner, inkuldert trofé-signatur, kommer til eu.playstation.com denne uka Virker som om playfire skal være mer for community enn selve trofékortet Dette e no oppe. Iallfall fra Playstation.no Her e min: Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det var jo ganske lite å velge i blant "favorittspill"... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja, men kommer flere: People! Thanks everyone for your feedback on today's update - great to see that so many of you like the update and are already sporting your shiny new Portable IDs. The web team here are currently investigating fixes for a couple of issues that a few of you have picked up on: * Trophy percentages sometimes appear as different values if viewed on the PS3 and the web. This is a coding issue and the team here are working on a fix, so don't worry about refreshing your ID or browser. * The Favourite Games list is still a little short. A new, expanded list with loads more titles is on it's way. LFC - I've also raised the fact that the PS3 browser cannot reach the eu.playstation.com/PSN page - I should hear news on that soon. MB MB Kilde Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det gleder jeg meg til det. Vil ha GT5P, Guitar Hero, GTA 4, Saint's Row 2 og Killzone 2! Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Woho, beste bursdaggave foreløpig! Kan noen ta å legge de inn i førstepost? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Han er pålogget på sitt eget IPB-forum! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Kan noen ta å legge de inn i førstepost? Skal legge de til Er fint hvis dere som er øverst på lista i antall trophies legger til deres så jeg kan legge de til. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kan noen ta å legge de inn i førstepost? Skal legge de til Er fint hvis dere som er øverst på lista i antall trophies legger til deres så jeg kan legge de til. Jeg e vel på topp 10 kanskje (prøver å unngå å høres ut som en skrytepave ) Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er fint hvis dere som er øverst på lista i antall trophies legger til deres så jeg kan legge de til. Er bare http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/*PSN*.png Så http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Pesico.png blir Kommer bare opp de som har vært inne på MyPSN da, så han på 3. kom ikke opp Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Vet at jeg bare kan ta det der, men er mange som ikke har vært innom enda. Så derfor er det lettere om de sier ifra selv når de har vært der. Men la til Pesico i førstepost iallefall Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Se hva jeg har fått meg: Lenke til kommentar
JanF Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Min: Edit: Hvorfor mangler det en del Noby Noby-trofeer? Endret 12. mars 2009 av JanFr Lenke til kommentar
JanF Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har du synkronisert? Kanskje xD Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå