Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men kommer flere:

People!

Thanks everyone for your feedback on today's update - great to see that so many of you like the update and are already sporting your shiny new Portable IDs.

The web team here are currently investigating fixes for a couple of issues that a few of you have picked up on:

* Trophy percentages sometimes appear as different values if viewed on the PS3 and the web. This is a coding issue and the team here are working on a fix, so don't worry about refreshing your ID or browser.

* The Favourite Games list is still a little short. A new, expanded list with loads more titles is on it's way.

LFC - I've also raised the fact that the PS3 browser cannot reach the eu.playstation.com/PSN page - I should hear news on that soon.

MB

MB Kilde

Skrevet
Kan noen ta å legge de inn i førstepost?

Skal legge de til :)

Er fint hvis dere som er øverst på lista i antall trophies legger til deres så jeg kan legge de til.

Skrevet
Kan noen ta å legge de inn i førstepost?

Skal legge de til :)

Er fint hvis dere som er øverst på lista i antall trophies legger til deres så jeg kan legge de til.

Jeg e vel på topp 10 kanskje :p (prøver å unngå å høres ut som en skrytepave :p)

Skrevet

Vet at jeg bare kan ta det der, men er mange som ikke har vært innom enda. Så derfor er det lettere om de sier ifra selv når de har vært der. Men la til Pesico i førstepost iallefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...