Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Jeg kan sikkert hjelpe med Wildcats Stadium troféet, hvis dere trenger flere. Jeg har det selv, men er bare hyggelig å hjelpe :)

På Playfire er det nå automatisk troféinnføring. Man må logge inn hver gang for å oppdatere den, men trenger hvertfall ikke legge inn slev lenger :D

 

Tar visst litt tid da

Due to high demand at the moment, we will send an email to ******* when your trophycard is ready. During peak times this could take a while. You can now close this window.

Nå er det tatt ned... Siden PlayFire er blitt Sony's offisielle trophycard leverandør :) Den skal erstatte Portable ID fra playstation.com, og skal vel fungere som mygamercard.net. Dette blir artig :D

 

Kilde

sonycards.jpg

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle sier Burnout Paradise er så lett, men nå med 80 troféer er det nok ikke så enkelt som alle skal ha det til. I tillegg er mange av online troféene ikke mulige å gjennomføre uten å mobilisere "styrkene" her på forumet, for ikke å glemme at du må ha et PS-EYE.

 

Jeg ville ha satset på Killzone 2. Har ikke prøvd meg på online delen ennå, men det ser ut for at det spillet skal være platinumoppnåelig.

Lenke til kommentar
Har litt lyst på mitt tredje platinum, hvilket av følgende spill bør jeg satse på?

 

Burnout Paradise

Resistance 2

Killzone 2

Call of Duty: World at War

James Bond: Quantum of Solace

Warhawk

Battlefield: Bad Company

Grand Theft Auto IV

 

:)

 

I hvertfall ikke Warhawk! :blink:

Men ikke misforstå, det er et sykt bra spill. Det er bare det at det tar over 1000 timer intens spilling for å bli general!

For ikke å snakke om at mange av de andre trofeene også er totalt umulige.

Tror det er den vanskeligste platinumen ever lizzm.

Lenke til kommentar

Er det noen som blir med meg og en kamerat og spiller Burnout en dag? Vi trenger seks stykker :p Hadde tenkt å ta disse:

8 Players meet in the Wildcats' Baseball Stad: Awarded for meeting up with 7 other players inside the Wildcats' Baseball Stadium in an online game

Ride 10 miles on a bike in an 8 player lobby: Awarded for riding 10 miles on a bike in an 8 player online game

Lenke til kommentar
Er det noen som blir med meg og en kamerat og spiller Burnout en dag? Vi trenger seks stykker :p Hadde tenkt å ta disse:

8 Players meet in the Wildcats' Baseball Stad: Awarded for meeting up with 7 other players inside the Wildcats' Baseball Stadium in an online game

Ride 10 miles on a bike in an 8 player lobby: Awarded for riding 10 miles on a bike in an 8 player online game

 

Jeg tok Platinum i Burnout Paradise for ca 1 1/2 måned siden, og jeg arrangerte ingen av multiplayer-troféene. "Ride 10 miles on a bike" er kjempeenkel, det er bare å koble til hvilken som helst omgang med motorsykler, så får du den i løpet av noen minutter med spill. Wildcats Baseball Stadium er det ikke fullt så greit med, den krever litt flaks. Hvis du spiller massevis av Challenge Mode vil du før eller siden bli bedt om å dra dit. De fleste spillerne vil da kjøre dit umiddelbart, siden praktisk talt alle har lyst på troféet for det. :) Tok meg 3 kvelder med multiplayer å få den tror jeg, og da hadde jo fortsatt noen andre ting som måtte gjennomføres i MP før Platinum før jeg var ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...