Tullsau Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da er du syk ! Level 12 er nice . . adder deg Lenke til kommentar
Soap Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jepp, men du må fullføre spillet på hard for å låse opp Crushing. Holder med å runde Uncharted på normal for å låse opp Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Om du runder det på Normal må du uansett runde det enda en gang (på Hard) for å låse opp Crushing. Anbefaler derfor å gå rett på Hard om du har tenkt å spille på Crushing etterhvert Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Damn, Mokko, takk. Nå begynte jeg å lure på om mine utallige ganger jeg har dødd på Hard var forgjeves, hvis jeg bare kunne ha gjort det på Normal. Lenke til kommentar
Soap Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hum. Når du sier det er det kanskje sant. Jeg var med en gang helt sikker på at det ble åpnet på normal, men da beklager jeg. Yeye Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Har jobbet en del mer med troféer i det siste. Er nå på respektable 268 totalt, fordelt slik: Platinum: 2 Gull: 10 Sølv: 37 Bronse: 219 Level 6, 82%. (Har eid PS3en min i ca 2 1/2 måned nå, så er rimelig fornøyd ) PSN-id er fortsatt TiLT42. Folk er velkommen til å legge meg inn som Friend hvis de vil. Endret 4. mars 2009 av TiLT Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvilke spill har du platinium i TilT? Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvilke spill har du platinium i TilT? De spillene "alle" som har nøyaktig 2 platinum har dem i: Burnout Paradise og Uncharted. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Eller... ikke. Jeg har Platinum i LBP og Uncharted Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg jobber med å klare platina på LBP og Lord of the rings: Conquest . . Vanskelig, men jeg ser lys i tunnelen:) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er det mulig å få Platinum i Bad Company? Hvor mange prosent har folket? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det har sikkert blitt nevnt før. Men nå kan vi sjekke trofeene våre på Playstation.com. Bare logg på og gå til My Profile og Trophies. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er det mulig å få Platinum i Bad Company? Hvor mange prosent har folket? Det er fullt mulig å få platinium i BF:BC, men det krever at du virkelig legger viljen til! Noen av online trofeene er vanskelige og tar lang tid. Jeg har selv nde fleste SP trofeène og har vel runmdt 60%. Gidder bare ikke resten, som 10.000 kills og alle medaljene i spillet. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det har sikkert blitt nevnt før. Men nå kan vi sjekke trofeene våre på Playstation.com. Bare logg på og gå til My Profile og Trophies. Det var digg Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) På Playfire er det nå automatisk troféinnføring. Man må logge inn hver gang for å oppdatere den, men trenger hvertfall ikke legge inn slev lenger Tar visst litt tid da Due to high demand at the moment, we will send an email to ******* when your trophycard is ready. During peak times this could take a while. You can now close this window. Endret 5. mars 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
Lombax0 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Trophies: 141 Level: 5, 30% Bronsje: 116 Sølv: 20 Gull: 4 Platinum: 1 Fikk alle mine 4 gull og det ene platinum trophiet på Burnout Paradise Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ser ut for at Wanted kommer til å bli en platinumiansk opplevelse. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Wanted demon sugde totalt:/ Lenke til kommentar
Selvin_InnleggNO Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Noen som har lyst til å bli med på 8 players meet in the Wildcat Stadium trophyet? B) Hater det, er umulig å få det om du ikke har noen å gjøre det med. Add meg, PSN min er i signatur Endret 7. mars 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som har lyst til å bli med på 8 players meet in the Wildcat Stadium trophyet? B) Hater det, er umulig å få det om du ikke har noen å gjøre det med. Add meg, PSN min er i signatur Jeg kan sikkert kaste meg på den ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå