Ollorca Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg har laget en liten regel til meg selv som går ut på null hjelpemidler. Alle trophies jeg får skal være skaffet 100% av meg. No guides med andre ord. Ikke at jeg har så forferdelig mange trophies da... Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Nå er jeg level 14 og har ca 1526 trophies, mangler enda å spille Just Cause 2, Heavy Rain, BFBC2, Assassins Creed 2, kommende F1 2010, Sports Champions, tumble og Resident Evil 5 Gold Edition Kansje jeg klarer til 1700 trophies innen dette året er ferdig Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 En merkelig ting skjedde da vi skrudde på Buzz ikveld. Kom som vanlig inn i menyen, men det første som skjedde der var at det poppet opp et trofe. Javel, tenkte jeg, men så rett etter kom det et til, og enda et, og enda et. Til slutt var det 7 trofeer som var poppet opp. Synd det ikke fortsatte å låse opp alle sammen da det først var i gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå