cuberen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 MP går faktisk ganske kjapt. Torsdag til Søndag brukte jeg, spilte en del de dagene, men gjorde en mye andre ting også, så går relativt kjapt. Bare grinde til lvl 50 på sollomons fully med mange medspillere (hvis de er serriøse) og du har rundt 1000XP per minutt i snitt. Lenke til kommentar
Freros_InnleggNO Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Endelig Platinum i RDR! MP gikk ganske fort, kom meg til rank 32 før patchen som nerfa Solomons Folly XP, men orka ikke grinde de andre, så sletta patchen og grinda til rank 49 på LAN Free Roam. Fikk 2700 XP på 1.25min på bra runs, 1400 på 3 min på de dårligste. Etter å ha gjort det at par ganger kommer man fort opp i 2200 i snitt. Noen som veit om DLC trophies til RDR er vanskelige? Skal prøve de med en venn i morra, men veit ikke om det går med bare 2? Men nå får jeg vel se om jeg kan få noen FIFA trophies, nå som det er VM og greier Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Spilt litt Prison Break inatt og det rullet inn trofeer i haugevis...ikke så mye jeg spilte men fikk vel 17stk...litt overkill kanskje Ikke at jeg klager.... Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Er bare Level 13 og 25% på vei til level 14 og ca 1195 trophies Ikke så gale med meg som har alt annet av spill og maskiner å game på!! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Dette har jeg pr idag, ser faktisk sist jeg la inn innlegg hadde jeg 1195 trophies på 16 dager har jeg dette Damn da har jeg spilt mye.... Endret 13. september 2010 av Toman Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Nå mangler jeg 1 trophy i Borderlands så får jeg min 8ende platinum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-mX5b8rLK Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Åttende platinum? Hehe, selv har jeg ingen. Men nå nærmer jeg meg platinum på Uncharted 2. Jeg trenger bare å få satt meg ned og spilt gjennom Hard og Crushing og samle de siste skattene. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har platt på begge uncharted-spillene. To av de få spillene det er digg å platte. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 MW2 er digg å platte! B) Skulle nesten til å si det på BC2 også, men den eier jeg ikke så... "Et tu brute" - Knife 5 friends har jeg fremdeles ikke, tross i at PS3-en streiket bare to dager etter release på spillet. Når jeg fikk den tilbake, ca. en og en halv mnd. etter release var praktisk talt alle av venner borte fra spillet. Må nesten gjøre en setup på den en gang. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Har snart Platinum i NieR og Darksiders, med dem har jeg da 5. De andre er MW2, BFBC2 og RE5. Edit: "Et tu Brute" ja, den var morsom. Da jeg fikk den knifet jeg samme fyr 12 ganger på en runde, og det var uten avtalt spill. ^_^ Endret 13. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har snart Platinum i NieR og Darksiders, med dem har jeg da 5. De andre er MW2, BFBC2 og RE5. Hvordan er NieR RoR? Hadde egentlig planlagt det spørsmålet tilbake i tid, men det får komme når det kommer. Jeg er også uansett eier av Darksiders. Må si at jeg ikke er særlig imponert av spillet, men får se om jeg skifter mening etter kjøp av Full HD TV om ikke lenge. Har bare slått Tiamat, eller hva nå den fuglen heter. Tror jeg har 14% på spillet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Darksiders var et ganske bra spill synes jeg, mangler bare trofeet for å runde det på apocalyptic. Du har et godt stykke igjen hvis det er der du er. Hvordan er NieR RoR? Ah, det spørsmålet kan jeg ikke høre for ofte. NieR er ganske enkelt FANTASTISK. En fryd å samle troféer i et så nydelig spill. Kan sende deg en PM med bedre beskrivelse, så slipper vi å ta det i denne tråden. Men vil si det er det beste spillet jeg har spilt i år, og på mange år. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har plattet BF:BC2, og husker hvor jeg hatet trofeet hvor en skulle drepe 20stk med fallende hus. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ja det var virkelig en tålmodighetsprøve. Har du mange Troféer nubbiz? Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har plattet BF:BC2, og husker hvor jeg hatet trofeet hvor en skulle drepe 20stk med fallende hus. Har du noen anelse om teamkills via fallende hus teller på den counten? Ah, det spørsmålet kan jeg ikke høre for ofte. NieR er ganske enkelt FANTASTISK. En fryd å samle troféer i et så nydelig spill. Kan sende deg en PM med bedre beskrivelse, så slipper vi å ta det i denne tråden. Men vil si det er det beste spillet jeg har spilt i år, og på mange år. Yess, gjør det! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har Platinum i Trine og Mini Ninjas. Begge spillene er helt fantastiske også. Gleder meg stort til Trine 2 som kommer tidlig neste år. Er også veldig nær Platinum i Assassin`s Creed 2 (mangler å samle alle fjær), Eat Lead, X-men Wolverine, Ratchet & Clank og Dante`s Inferno. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har plattet BF:BC2, og husker hvor jeg hatet trofeet hvor en skulle drepe 20stk med fallende hus. Har du noen anelse om teamkills via fallende hus teller på den counten? Teamkills teller ikke. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Teamkills teller ikke. Hmm. Synd. Da hadde jeg allerede vært et stykke på vei... Ikke med vilje såklart.. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Ja det var virkelig en tålmodighetsprøve. Har du mange Troféer nubbiz? Husker ikke hvor mange Platinum jeg har. Rundt 5 tror jeg. Husker ikke sist jeg spilte ps3. Har igrunn mistet all interesse for trofeer. Endret 13. september 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Fikk platinum i Borderlands igår Jeg har fått helt dilla på trophies, har satt meg et mål jeg skal ta igjen 360en innen et år i antallet av trophies, der har jeg ca 1950 trophies og PS3 snart 1500 stk Har mye igjen men det målet kan jeg klare siden PS3en har litt for mye spill dette året og neste. Men fortsatt så spiller jeg spillene mine for å ha det gøy, men noen ganger spiller jeg litt hardere for trophies Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå