Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

Kris

Anbefalte innlegg

Prøvde å gjennomføre 1-spiller, samla alle diamonds (minus de fra siste fra missions) og skulle plukke opp siste sånn venn. Inni det huset finnes hanikke, og ved gjenopplastinger kommer han ikke tilbake. HATER game-breaking bugs, spesielt når jeg har brukt 20 timer på å samle inn de svette diamantene... Har ikke rørrt driten siden :p Masse bugs online også, har jeg hørt. XP som forsvinner osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde å gjennomføre 1-spiller, samla alle diamonds (minus de fra siste fra missions) og skulle plukke opp siste sånn venn. Inni det huset finnes hanikke, og ved gjenopplastinger kommer han ikke tilbake. HATER game-breaking bugs, spesielt når jeg har brukt 20 timer på å samle inn de svette diamantene... Har ikke rørrt driten siden :p Masse bugs online også, har jeg hørt. XP som forsvinner osv.

Joa. Sant det med bugs. Det er ikke ofte de intreffer men når de først gjør det kan det være så mye som at du ikke kommer deg inn i et hus som har noe med hovedoppdragene å gjøre. Har erfart at å starte spillet på nytt burde funke. Altså å skru av hele PS3-en tror jeg det faktisk var som funket. En venn av meg som hadde en slik bug :p

Det med online og misting av exp erfarte jeg mye av i starten, og nei, det er ikke den beste flerspillerdelen. Men enspillerdelen synes jeg raper azz da! :p

Når du spiller online tjener du diamanter for å oppgradere de fire forskjellige klassene og det lønner seg ikke å angre på valgene dine og bytte tilbake diamantene og sette dem inn i en ny oppgradering. Da tror jeg du mister den expéen du hadde tjent inn på de klassene du "angret tilbake". xD

Sorry for å virke litt ovenpå som jeg selvfølgelig ikke er. Kan egentlig ganske lite :p Ville bare så gjerne ha deg til å gi det en ny sjanse siden jeg synes det er så forferdelig bra!

Lenke til kommentar

Jeg har langt ifra prøvd Far Cry så mye som jeg har spilt Far Cry 2, men så er ikke jeg noen PC gamer heller. Min mening får nå så være. Blir nok jeg aldri kommer til å skifte min mening akkurat der, siden jeg forelsket meg i spillet fra første stund. Alle har enhver smak.. ^_^

Lenke til kommentar

Jeg har kommet opp i 77% på Demon's Souls, men nå tror jeg det nærmer seg stopp. Klarer nok ikke å få alle våpen og ringer. I tillegg er bladestones seriøst vanskelig å finne.

Er faktisk på toget, hvor "bossen" dreper meg :rolleyes:

Gruer meg til sisteboss :whistle:

Jeg fikk vite en bra metode for å ta sistebossen ganske enkelt, hvis du skulle bli i overkant irritert etterhvert :p

Lenke til kommentar

Jeg har kommet opp i 77% på Demon's Souls, men nå tror jeg det nærmer seg stopp. Klarer nok ikke å få alle våpen og ringer. I tillegg er bladestones seriøst vanskelig å finne.

Jeg har alle ringene og mangler bare 1 unikt våpen (som er en soul-upgrade, så må bare runde spillet en gang til). Mangler dog en del av de våpnene man må oppgradere selv... Hvilken LVL er du? Vi kan jo prøve å få bytta litt :)

EDIT: Etter å ha sammeliknet trophies med deg, ser jeg at jeg har 2 våpen du ikke har, mens du har 2 våpen jeg ikke har.Eneste vi ikke har mellom oss er Bladestone (seff...) og Marrowstone

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Er faktisk på toget, hvor "bossen" dreper meg :rolleyes:

Gruer meg til sisteboss :whistle:

Jeg fikk vite en bra metode for å ta sistebossen ganske enkelt, hvis du skulle bli i overkant irritert etterhvert :p

Tar gjerne imot hintet med en gang :whistle: Kanskje jeg får inspirasjonen til å fortsette :D

Lenke til kommentar

Jeg brukte et triks på Hard-playthrough, men ikke på crushing. Av en eller annen grunn var hard mye vanskeligere enn crushing. Samme som U1 :p

Trikset er (etter hukommelse):

Det er en firkanta kloss du kan henge deg fra, lit til venstre fra der du starter. Du kan henge rundt kanten, og han styggingen vil bare løpe rundt deg, og prøve å skyte deg. Du burde kunne unngå det ved bare å runde et hjørne. Er en blå greie rett bak som du kan bruke til å skade han. Funker bra :)

Fant en video, dog med shit kvalitet. Men du burde skjønne hva h*n gjør, hvis min kronglete forklaring var for dårlig ;)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Jeg har alle ringene og mangler bare 1 unikt våpen (som er en soul-upgrade, så må bare runde spillet en gang til). Mangler dog en del av de våpnene man må oppgradere selv... Hvilken LVL er du? Vi kan jo prøve å få bytta litt :)

EDIT: Etter å ha sammeliknet trophies med deg, ser jeg at jeg har 2 våpen du ikke har, mens du har 2 våpen jeg ikke har.Eneste vi ikke har mellom oss er Bladestone (seff...) og Marrowstone

Tror jeg er ganske nærme på våpenoppgraderingene unntatt bladestone. Har et våpen på +4, men det er jo umulig å finne chunks og pure (har nok shards til å bruke som dopapir). Hva har jeg som ikke du har?

Tror jeg er rundt level 155, hva må jeg opp til for å kunne bytte? Og er det forresten såpass enkelt at jeg kan gi deg våpen slik at du får et trofé? Høres litt for simpelt ut.

Såvidt jeg ser, så mangler jeg Blind, Brand, Insanity cat., Blueblood Sword, Friends ring, Foes ring og Ring of Devout Prayer.

Jeg kan forresten bekrefte at den youtubemetoden for å ta Lazarevic på crushing funker som bare juling :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk Platinum i Demon's Souls for noen dager siden. Jeg trengte en del hjelp fra King of Universe og en annen fyr, men pytt. Moro å ha fått den likevel :D

Platinum i BF:BC2 :D

Holder på med Uncharted 1 og Just Cause nå :)

Uncharted 1 var den første jeg fikk...gode tider. Jeg syns den var vanskeligere enn U2, spesielt det oversvømte "blå" rommet krevde en del prøving og feiling (mye feiling).

Lenke til kommentar

Helt enig med Uncharted 1 var gode tider. Ser frem til nummer 3 alerede.

Hadde bare Splinter cell convition kommet til ps3 så hadde det blitt et nytt platinum jag fra dag 1:P Men må vel nøye meg med Gamerscore:S

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Fikk Platinum i Demon's Souls for noen dager siden. Jeg trengte en del hjelp fra King of Universe og en annen fyr, men pytt. Moro å ha fått den likevel :D

Holy shait!

Har bare 50% på det, og orker ikke å prøve på 100% en gang :rolleyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...