Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg bare klaske inn playfire bildet? Så kan du se hva jeg har osv... Hadde vært kult med de i førsteposten :)

 

KingofUniverse.png

 

Må man sette in trofeene manuelt? Orker ikke å sette inn 600 trofeer manuelt :(

Må det ja. Det er jo en bråte så er den lett å oppdatere. Men er det 4-500+ er det jo selvfølgelig litt drøyt. Håper Sony får ut fingeren og lanserer noe a la mygamercard.net og xbox.com muligheter snart. Det hadde vært kos :)

Lenke til kommentar

Gøy: Burnout, Dead Space, Flower, LBP, Penny Arcade 1&2, PoP, Resistance

Kjedelig: Far Cry 2, GTA, Warhawk

Begge deler: CoD:WaW (de siste banene, og sniper-duellen, på Veteran...), Mirror's Edge (Alt må være så godt som perfekt på Speedrun/Time Trail. Vanlig gjennomspilling er gøy) og Quantum of Solace (Mangler i realiteten bare 100k. Dritkjedelig :p SP var gøy)

Lenke til kommentar
Kan noen nevne de spillene de har spilt der de fikk mest glede utav trophyjakten? Og kanskje et spill som ikke er så veldig gøy å ta trophies på.

 

Mitt gøye: Dead Space

Mitt kjedelige: Far Cry 2 (men det er kanskje den eneste grunnen til å spille dette spillet siden det er like repetitivt som Assassins Creed)

 

Jeg har platinum i både Mirrors Edge og Skate 2 og jeg må si at begge spillene var morsomme å få trophies til. Ta speedruns i mirrors edge er et slit med utrolig deilig når du klarer det. Skate 2 var litt kjedelig mot slutten når en av troféene er å gjøre alle 149 online aktiviteter med andre spillere. Kan være et helvete om du spiller med noen som går online før i det hele tatt å prøvd spillet (som det virker som veldig mange gjør).

Lenke til kommentar

Unreal Tournament III får trofè støtte i en oppdatering:

 

A rather odd, out of the blue announcement this, but today Epic announed their Titan Pack for Unreal Tournament 3, which would you believe it, brings with it trophy support.

 

The press release states:

 

"The Titan Pack introduces 11 new multiplayer maps for maps for Deathmatch, CTF, Vehicle CTF and Warfare modes, plus eight popular maps from the first UT3 bonus pack and Xbox 360 version. In addition, players will experience two new game modes: Greed mode, a "tug of war" style kill points battle, and Betrayal mode, a cutthroat style of play where alliances and teams can shift fluidly through a match.

 

The Titan Pack also rewards you for your successes in game, with 57 awards that can be attained as Steam Achievements for PC and Trophies for PlayStation 3."

 

Link

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Jobber for å få Platinum på Uncharted nå, er konge :)

 

Selve spillet er herlig, men å enten måtte sitte med nesa i en guide, eller lete i hver eneste krinkel og krok etter skatter - lite gøy.

Jeg spiller igjennom på Hard med youtube-filmer av hvor jeg finner de forskjellige skattene i de forskjellige kapitlene; jeg synes det er kjempegøy! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...