SimenB Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har 40% på demon's souls. Ser ikke for meg at det blir platinum før PS3'en regnes som retro Har veldig lyst på det selv, men etter å ha innvestert 115 timer så mangler jeg vel enda 20 timer (trenger også flaks for oppgraderingssteiner), så er det vanskelig å spille det når det kommer så mange nye spill hele tiden. Men er på NG++, så skal nok få det til slutt Ellers plukket jeg opp GoW igjen, skjønenr ikke at jeg la det fra meg Plat på eneren, og driver med det andre spillet. Har også 100% på Star Wars: TFU. Veldig morsomt spill Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du er sick på platinum :rolleyes: Hvordan er vanskelighetsgraden på trofeene i GoW 1 & 2? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Tja, 5/10 og 4/10 Eneste er å finne alle øyer og fjær (lett med guide) og å runde eneren på under 5 timer (Greide det på under 3 timer, så megavanskelig er det ikke ) Endret 15. februar 2010 av King of Universe Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Okei Vurderer å kjøpe de, men har de på PS2. Og med tanke på at det kun er grafikken som er oppdatert + trophies (hvis jeg har forstått det riktig) så har jeg ikke helt bestemt meg ennå Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er "bare" det, ja. Men er veldig morro med en gjennomspilling rett før GoW3, og det ser mye bedre ut enn PS2-versjonene. Du kan finne det på Spaceworld. Koster 349, hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kanskje jeg får bestille et eksemplar:) Få stemningen før jeg begynner på GoW3 Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Wohoo, rakk å få platinum på GoW II før jeg drar til Egypt på ferie i morgen tidlig! Nå er jeg klar for spill nr. 3 Har også sniki meg opp på lvl 16 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nolifer:P Sitter med Batman, sliter med extreme challengene! Har fått resten God tur! Vakkert land Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ble Platinum i NInja gaiden sigma 2 tidligere her. Er vel maks 2-350 stk som har det. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Platinum i God of war 3 var ganske kos:) Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Mangler 1 trofe på BC2 :rolleyes: Demolition Kill Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Mangler 1 trofe på BC2 :rolleyes: Demolition Kill lol akkurat samme her , eller demolition man som det heter 20 online demo kills Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 King of Universe. Siden du er helt syk på troféer, har du da ikke vurdert å prøve på platinum i Ninja Gaiden Sigma 2 som lyon har greid? Jeg selv har straks bare 50%. Har spilt svært lite på det egentlig. Har bare fullført historien en gang, men er på god vei i den nest vanskeligste vanskelighetsgraden. Du får ihvertfall utfordring i den platinumen, det skal jeg love deg! Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Meh, likte ikke eneren. Ellers tviler jeg på at jeg hadde orket, er dritvanskelig (9,42/10 etter 182 stemmer). Er visst også enorme mengder frustrasjon, noe jeg ikke takler Men creds til de som har det Ellers greide jeg akkurat platinum i BioShock. Har bare mangla troféene for å runde på Hard/survivor uten vita-chambers lenge, så bestemte meg for å prøve igjen. Hadde ikke så mye igjen, men greide endelig det jeg har sittet fast på siden juni Oppdaget også at nesten alle troféene til CoD:Classic var story-related, så skal fyre gjennom spillet på recruit nå. Har de spesielle troféene, så mangler bare å runde det på vanskelighetsgradene. Skal gjennom recruit først, så fpr jeg se om jeg gidder å prøve på Hardened/Veteran. Har banna meg gjennom hardened på PC før, men tørte ikke å starte veteran en gang. Er dog noen år siden, så får se Health packs er hat... Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Mangler bare en trofe i flere spill. Vurderer å runde U2 på crushing :rolleyes: Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det er jo kjempelett. Eneste jeg kløna med der var toget og siste boss Har du greid hard burde ikke crushing være noe vanskelig Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Er faktisk på toget, hvor "bossen" dreper meg :rolleyes: Gruer meg til sisteboss Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Noen som har platinum i Far Cry 2? Favorittspillet mitt men har faktisk ikke platinum i det. Bare 70%, der jeg ikke minst mangler tre delvis vanskelig og veldig tidkrevende trophies på flerspillerdelen. Når du har brukt titalls på titalls med timer for å fullføre historiedelen to ganger fikk jeg ikke motet til å spille for mye på flerspillerdelen. Som sagt, utrolig fritt og fantastisk spill. Det beste jeg noen gang har prøvd, men som sagt; Platinum er ikke bare bare. King.. Noe for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå