Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

Kris

Anbefalte innlegg

Har 40% på demon's souls. Ser ikke for meg at det blir platinum før PS3'en regnes som retro :(

Har veldig lyst på det selv, men etter å ha innvestert 115 timer så mangler jeg vel enda 20 timer (trenger også flaks for oppgraderingssteiner), så er det vanskelig å spille det når det kommer så mange nye spill hele tiden. Men er på NG++, så skal nok få det til slutt :)

Ellers plukket jeg opp GoW igjen, skjønenr ikke at jeg la det fra meg :p Plat på eneren, og driver med det andre spillet. Har også 100% på Star Wars: TFU. Veldig morsomt spill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

King of Universe. Siden du er helt syk på troféer, har du da ikke vurdert å prøve på platinum i Ninja Gaiden Sigma 2 som lyon har greid? :p

Jeg selv har straks bare 50%. Har spilt svært lite på det egentlig. Har bare fullført historien en gang, men er på god vei i den nest vanskeligste vanskelighetsgraden. Du får ihvertfall utfordring i den platinumen, det skal jeg love deg! :love:

Lenke til kommentar

Meh, likte ikke eneren. Ellers tviler jeg på at jeg hadde orket, er dritvanskelig :p (9,42/10 etter 182 stemmer). Er visst også enorme mengder frustrasjon, noe jeg ikke takler :p Men creds til de som har det :)

Ellers greide jeg akkurat platinum i BioShock. Har bare mangla troféene for å runde på Hard/survivor uten vita-chambers lenge, så bestemte meg for å prøve igjen. Hadde ikke så mye igjen, men greide endelig det jeg har sittet fast på siden juni :)

Oppdaget også at nesten alle troféene til CoD:Classic var story-related, så skal fyre gjennom spillet på recruit nå. Har de spesielle troféene, så mangler bare å runde det på vanskelighetsgradene. Skal gjennom recruit først, så fpr jeg se om jeg gidder å prøve på Hardened/Veteran. Har banna meg gjennom hardened på PC før, men tørte ikke å starte veteran en gang. Er dog noen år siden, så får se :) Health packs er hat...

Lenke til kommentar

Noen som har platinum i Far Cry 2? Favorittspillet mitt men har faktisk ikke platinum i det. Bare 70%, der jeg ikke minst mangler tre delvis vanskelig og veldig tidkrevende trophies på flerspillerdelen. Når du har brukt titalls på titalls med timer for å fullføre historiedelen to ganger fikk jeg ikke motet til å spille for mye på flerspillerdelen.

Som sagt, utrolig fritt og fantastisk spill. Det beste jeg noen gang har prøvd, men som sagt; Platinum er ikke bare bare. King.. Noe for deg? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...