Pesico Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er ikke online i 1ern Eneste vanskelige er å finne alle 61 skattene (uten guide) og å runde spillet på crushing Og guiden til skattene finner man her: Uncharted 2 Skatter (videoer) Aner ikke hvilken tulling som tok seg tid til å lage de men:p Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Snart ferdig med Star wars unleashed på Sith Master. jeg ikke får Platinum , har ikke dlc. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Trenger aldri DLC for platinum Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Trenger aldri DLC for platinum Det var fint å høre. platinum i bokks, the emperor var ikke så hard å slå. Endret 7. oktober 2009 av mr.flibble Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Endelig 100% på Fallout 3 igjen Veldig bra DLC, likte alle sammen. Eneste teite var vel at jeg måtte lage UK PSN for å få tak i OA... Men det overlevde jeg I tillegg er trofébildene til Messiah og True Mortal blanda sammen, men det er vel ikke så veldig farlig Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Fikk nettopp platinum i NHL 10. Er en seier i seg selv å få platinum i EA spill. Makan til idiotiske onlinetrofeer skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Da var Platinum for Uncharted 2 i boks. Det var spennende, for å si det mildt. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fikk nettopp platinum i Modern Warfare 2. Ganske lett egentlig, men noen av de senere Spec Ops oppdraga tok på. Måtte regelrett jukse på de 2 siste, men det driter jeg i Genialt spill. Driver også med Demon's Souls for dagen. Det tror jeg kommer til å ta lang tid. Har spilt i nesten 50 timer og er ikke i nærheten av en kvart en agng... Men spilelt er det beste jeg har spilt på lang tid, så koser meg gjennom det Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg er bare i level 10 men er ca 64% på vei til level 11 Jager nå platinum på Killzone 2 , synes faktisk Killzone 2 på Elite er det vanskeligste spillet ever!! Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Woho, fikk nettopp trofé nummer 1700 Driver mest med Dragon Age for tiden. Mangler bare å bli lvl 20 med Rogue og Traveler-troféet. Noen som har fått det? Har lagt det for hat... Ellers blir det heller labert med gaming i helga, da jeg skal ha freføring av fordypningsemne i norsk på tirsdag. Har ikke starta enda, så blir dårlig med gaming da... Lenke til kommentar
Burke Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) :S Har et forbanna problem.. som har holdt på lenge nå.. Det er sånn hvis jeg går inn og synkroniserer trofeene mine.. så kommer meldingen: "det har oppstått en feil". dette skjer hver gang, og jeg kan ikke se på trofeene mine. Noen andre som har hatt samma problem??? EDIT: Gratz King of Universe Endret 4. desember 2009 av Sheep Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Alle har vel det problemet... Bare prøv flere ganger så går det til slutt Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Dette er ganske høy level å være i siden jeg har alle konsollene Har vel høyere en dem fleste av doble/alle konsolleiere Endret 29. desember 2009 av Fanboyen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Mitt føste gold trofè i går, og det ble på God Of War!^^ Skal prøve og få platinum på dette. Endret 9. desember 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Durte meg i gjennom God of War I i går uten å ha full oversikt over trofeene, noe som irriterer meg som et sant helvete! Leste igjennom trofe-listen før jeg startet, men glemte dette fort! Har to spørsmål lagt i spoileren for dere som har vært igjennom spillet. Fant ut at jeg var et par hundrede orbs fra å få oppgradert alt av våpen, glemte å kysse havfrue, var ikke klar over sex-minigame og ble skikkelig frustrert over å ikke få 200-combo i løpet av klonekampen. Blir nok en gjennomspilling til i tillegg til speedrun. Det jeg lurer på er da om det påvirker våpentrofeet om jeg bruker experienced-kostymet (slik at det tar mindre tid å få makset ut) og hvilket av magi-kostymene som passer best til speedrun (tenker meg at Poseidons Rage og Army of Hades gjør kort prosess)? Forøvrig var Challenge of The Gods et rent helvete, de ni første gikk på skinner - men tieren: kan ikke beskrive følelsen jeg hadde etter å ha klart den! Endret 13. desember 2009 av brn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ble ferdig med God Of War i dag. Hadde vell ca 80% complete på trofe. Ganske fornøyd med det. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Er level 6 på PSN accounten min. Lurer på om noen har troféer på Ninja Gaiden Sigma 2? Er en god del bronze å hente der + platina og en del sølv og gull. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ninja Gaiden Sigma 2 mangler i førsteposten BTW... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå