- FuzioN Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 http://www.ps3trophies.org/forum/games/166....html#post25619 Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Du vet den posten er over 1 år gammel? Ser ut til at Gearbox har "glemt" det. Finner ingen info om noen trophy patch, bortsett fra rett før release, så tviler på at det kommer noen Endret 26. september 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvilke spill som er PSN eksklusive kan dere anbefale? Har kjøpt Trine nå, driver å laster ned. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Noen som har begynt med the force unleashed trophies? ja de har kommet ut. Men seriøst kvaliteten på ekstra pakkene er tragisk å fy f for en lame framerate, noen andre som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Noen som vet hvordan du får tatt de Throwdown-trofeene i DiRT 2? Har sett rundt i menyene og har gull på alle banene, men ser ikke hvor jeg kan gjøre disse. Lenke til kommentar
Grotlo_94 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Publiserte min første bane på LittleBigPlanet for litt siden. Den heiter Safari Zone! med utropstegn, håper dere liker den, og håper dere vil hjerte banen og brukeren min, som vil hjelpe meg for å nå trophien: "Feel the love" og "Create". Bare vær ærlige, trenger ikkje hjerte meg fordi eg spurte, bare hjert den hvis dere liker den! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg har 47% på Mini Ninjas nå. Jeg har klart nesten halvparten av troféene ved å spille gjennom det en gang. Fullt mulig dette blir det første spillet jeg klarer 100% på. Liker veldig godt trofé systemet. Jeg håper Final Fantasy XIII og Versus har troféer. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 FF XIII og Versus XIII kommer garantert til å ha Troféer, siden alle spill som kommer ut/ble lagd (?) etter januar 2009 skal ha det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det kommer til å bli bra! Troféer frir til kreativiteten min, som gjør at jeg må gjøre ting jeg aldri hadde tenkt på selv. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 På både positive og negative måter Cloudemyx. Disse virtuelle godsakene har fått meg til å pine meg gjennom LOTR Conquests historie slik at jeg skulle få noe godt ut av det før jeg bruker det i en innbyttekampansje. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Vet. Noen av de er jo nesten umulig å greie. Endret 30. september 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen som vet hvordan man får Troféet i FIFA09 som går ut på at man har spilt i 50 timer? Jeg vet at jeg har spilt mere enn det, men fortsatt ikke fått den. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Publiserte min første bane på LittleBigPlanet for litt siden. Den heiter Safari Zone! med utropstegn, håper dere liker den, og håper dere vil hjerte banen og brukeren min, som vil hjelpe meg for å nå trophien: "Feel the love" og "Create". Bare vær ærlige, trenger ikkje hjerte meg fordi eg spurte, bare hjert den hvis dere liker den! Skal ta en titt på kartet ditt i kveld:) Pleier å være bra kvalitet på norske maps;) Ps: Driver med Star wars trofeene . . De er veldig morsomme, men enig med at de tilleggspakkene har en skuffende kvalitet! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Huff, den er så ufattelig vanskelig den trofeen på Trine der du må klare siste brettet på very hard uten å dø. Er nesten så jeg begynner å lure på om det er mulig i det hele tatt. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Haha, det var det siste troféet mitt før platinum. Den satt langt inne, det skal innrømmes. Men den satt til slutt. Fant en måte som virket greit, og prøvde og prøvde. Til slutt gikk det, etter å ha slått av lyden på TVen/surrounden. Med "This Is The New Shit" på full pupp satt den på 4 forsøk Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Satt en hel time i går kveld og prøvde. Ble bare mer og mer irritert, så slo selv av lyden på tven også Å høre "it was quiet, too quiet" for 86 gang ble nesten mer irriterende enn å ikke klare selve trofeen. Edit: ENDELIG klarte jeg den! Endret 5. oktober 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Beklager dobbelpost, men må bare si at jeg har fått Platinum i Trine nå. Min aller første, er stolt nå selv om trofeene ikke er så vanskelige utenom den ene. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Trine var min første platinum også. Angåenede det trofeet du slet litt med (klare siste level på vanskeligste vanskelighetsgrad uten å dø), så øvde jeg et par ganger på easy først, for å finne en grei rute. Etter det var det ikke så vanskelig egentlig. Døde et par ganger på grunn av ren kløning, og måtte ha noen forsøk på toppen. Var litt uheldig et par ganger der. Ble vel fort 20+- forsøk til sammen tenker jeg. Men et tips til de som sliter, finn en rute du føler du behersker, og når du kommer til toppen, lag en triangle med wizard, og hopp opp med thief. Har fått en platinum i Prince of Persia siden det, og driver med inFamous nå. Mangler bare et par chapters på crushing i Uncharted også. Edit: Gratulerer forresten. Endret 6. oktober 2009 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hehe, takker Jeg brukte bare thiefen hele veien. Kunne ruten til slutt. Men første gang jeg kom helt opp så døde jeg av den siste flaggermusen som var igjen. Kan jo gjette om den flaggermusen fikk gjennomgå av banneord fra meg da. Så andre gangen ble jeg drept av den runde spiker-greien som spawnet da jeg skulle hoppe til siste steg. Ble rimelig forbanna da også. Men så til slutt gikk det endelig. Er Uncharted lett å få Platinum i forresten? Er det noen online-trofeer der? Skal begynne på det om ikke så lenge siden toeren snart kommer Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er ikke online i 1ern Eneste vanskelige er å finne alle 61 skattene (uten guide) og å runde spillet på crushing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå