Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Publiserte min første bane på LittleBigPlanet for litt siden. Den heiter Safari Zone! med utropstegn, håper dere liker den, og håper dere vil hjerte banen og brukeren min, som vil hjelpe meg for å nå trophien: "Feel the love" og "Create". Bare vær ærlige, trenger ikkje hjerte meg fordi eg spurte, bare hjert den hvis dere liker den! :)

Lenke til kommentar

Publiserte min første bane på LittleBigPlanet for litt siden. Den heiter Safari Zone! med utropstegn, håper dere liker den, og håper dere vil hjerte banen og brukeren min, som vil hjelpe meg for å nå trophien: "Feel the love" og "Create". Bare vær ærlige, trenger ikkje hjerte meg fordi eg spurte, bare hjert den hvis dere liker den! :)

Skal ta en titt på kartet ditt i kveld:) Pleier å være bra kvalitet på norske maps;)

Ps: Driver med Star wars trofeene . . De er veldig morsomme, men enig med at de tilleggspakkene har en skuffende kvalitet!

Lenke til kommentar

Haha, det var det siste troféet mitt før platinum. Den satt langt inne, det skal innrømmes. Men den satt til slutt. Fant en måte som virket greit, og prøvde og prøvde. Til slutt gikk det, etter å ha slått av lyden på TVen/surrounden. Med "This Is The New Shit" på full pupp satt den på 4 forsøk :)

Lenke til kommentar

Trine var min første platinum også. :) Angåenede det trofeet du slet litt med (klare siste level på vanskeligste vanskelighetsgrad uten å dø), så øvde jeg et par ganger på easy først, for å finne en grei rute. Etter det var det ikke så vanskelig egentlig. Døde et par ganger på grunn av ren kløning, og måtte ha noen forsøk på toppen. Var litt uheldig et par ganger der. Ble vel fort 20+- forsøk til sammen tenker jeg. Men et tips til de som sliter, finn en rute du føler du behersker, og når du kommer til toppen, lag en triangle med wizard, og hopp opp med thief. :)

Har fått en platinum i Prince of Persia siden det, og driver med inFamous nå. Mangler bare et par chapters på crushing i Uncharted også. :)

Edit: Gratulerer forresten. :p

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

Hehe, takker :) Jeg brukte bare thiefen hele veien. Kunne ruten til slutt. Men første gang jeg kom helt opp så døde jeg av den siste flaggermusen som var igjen. Kan jo gjette om den flaggermusen fikk gjennomgå av banneord fra meg da. Så andre gangen ble jeg drept av den runde spiker-greien som spawnet da jeg skulle hoppe til siste steg. Ble rimelig forbanna da også. Men så til slutt gikk det endelig. Er Uncharted lett å få Platinum i forresten? Er det noen online-trofeer der? Skal begynne på det om ikke så lenge siden toeren snart kommer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...