HerrGhost Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Artig med trophies til det da Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Mulig det er for tidlig enda, men i DiRT 2, er det noen som vet hva de mener med trofeen Gut It Out!? Det står, "Win a DiRT Tour event without winning a race". Menes det da at du f.eks må komme på 2 andreplasser hvis det da er snakk om 2 baner og samtidig ikke la samme person vinne begge løpene? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Mulig det er for tidlig enda, men i DiRT 2, er det noen som vet hva de mener med trofeen Gut It Out!? Det står, "Win a DiRT Tour event without winning a race". Menes det da at du f.eks må komme på 2 andreplasser hvis det da er snakk om 2 baner og samtidig ikke la samme person vinne begge løpene? Ja. Du må skaffe mest poeng, men ikke vinne noen av løpene i en av turneringene. Dumt trofè. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Ok, takk for svar Pesico Skal prøve meg på den senere, men den høres ikke så lett ut. Må jo samtidig ødelegge for den som holder på å vinne begge løpene. Får gjøre det på den letteste vanskelighetsgraden ivertfall. Skal også prøve meg på On The Bubble-trofeët, som går ut på "Be second to last at each elimination point but go on to win a Last Man Standing race". Men den går nok greit tror jeg på letteste. Edit: Fikk tatt begge to nå idag. Var ikke så vanskelig heller faktisk Endret 17. september 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Trofékortene oppdateres automatisk, ser det ut til. Jeg har hvertfall ikke oppdatert mitt siden jeg skaffa meg Trine, men kortet er oppdatert EDIT: På den annen side er ikke Pesico oppdatert (Han har 1889)... Nå ble jeg forvirret EDIT2: Løste mitt eget problem. Tingen er at nå holder det med å logge in på eu.playstation.com, mens før måtte du trykke oppdater Endret 19. september 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 EDIT2: Løste mitt eget problem. Tingen er at nå holder det med å logge in på eu.playstation.com, mens før måtte du trykke oppdater Det er jo nice da. Testet det akkurat nå og du har helt rett! Lenke til kommentar
Grotlo_94 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Fekk meg for litt siden LittleBigPlanet og lurer på om det er vanskelig å få platinium? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ikke så veldig vanskelig. Det kan være vanskelig å greie alle baner uten å dø (Bunker...), men det som er verst er at 50(?) stykker må hjerte banene dine. Du bør "organisere" deg for det troféet, hvis du ikke er dritgod til å lage bane http://www.ps3trophies.org/forum/littlebig...your-level.html Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kunne hatt noen troféer nå, men det er ingen som vil gameshare med meg Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kanskje siden det er ulovlig? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Passe teit å gi ut innloggingsdetaljene dine uansett. Og samtidig risikere å bli banna. Lenke til kommentar
Burke Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 heh driver nå med uncharted jeg, og spiller på brutal der det er like før jeg kaster ps3n ut av vinduet. tar jo jevne pauser og sånt da men likevel, for et spill! Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Fikk nettopp mitt 15. platinum, og spillet var Trine. Kjempebra spill, med ganske lette trophies (bortsett fra better than developers <_< ). Det var også mitt trofé nummer 1400 Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Grattis King of Universe! 15 Platinum er sykt! Og derfor legger jeg ved en link til ditt nærmeste senter for psykisk helse Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Woohoo, Hobøl FTW! Hva sliter du eller den det gjelder med? Angst - Arbeidsrelaterte problem - Depresjon - Digital mobbing - Ensom - Mobbing - Rus - Samlivsproblemer - Sorg og sorggrupper - Spilleavhengighet - Spiseforstyrrelser - Søvnvansker - Økonomiske problemer EDIT: LVL 14 ble jeg også for ikke så lenge siden. Har vært på LVL 13 siden før sommerferien, men nå bikket jeg endelig 14 Endret 23. september 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Fikk nettopp mitt 15. platinum, og spillet var Trine. Kjempebra spill, med ganske lette trophies (bortsett fra better than developers <_< ). Det var også mitt trofé nummer 1400 Var det trofeet skikkelig hardt eller en grei utfordring? Ikke kjøpt Trine enda, men kommer nok til å gjøre det en gang i 2010 når spillkjøret roer seg:p Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Forsåvidt en grei utfordring, men jeg blir så jævlig irritert av sånne greier Det er ikke det at det er så veldig vanskelig, men timingen må sitte, ellers er det gjort. Og er du litt uheldig er en god tålmodighet, som jeg ikke har, grei å ha Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Ah, liker ikke sånne trofeer jeg heller:p Ser for meg at jeg begynner å banne å sverte. Men skal ha det uansett. Endret 23. september 2009 av Pesico Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Der har du meg. Banna, hyla og tuppa katta i et sett Omtrent som Bunker på LBP for meg Lenke til kommentar
Burke Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 noen som veit når Brothers in Arms: Hells Highway får trophies? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå