Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Mulig det er for tidlig enda, men i DiRT 2, er det noen som vet hva de mener med trofeen Gut It Out!? Det står, "Win a DiRT Tour event without winning a race". Menes det da at du f.eks må komme på 2 andreplasser hvis det da er snakk om 2 baner og samtidig ikke la samme person vinne begge løpene?

 

Ja. Du må skaffe mest poeng, men ikke vinne noen av løpene i en av turneringene. Dumt trofè.

Lenke til kommentar

Ok, takk for svar Pesico :) Skal prøve meg på den senere, men den høres ikke så lett ut. Må jo samtidig ødelegge for den som holder på å vinne begge løpene. Får gjøre det på den letteste vanskelighetsgraden ivertfall. Skal også prøve meg på On The Bubble-trofeët, som går ut på "Be second to last at each elimination point but go on to win a Last Man Standing race". Men den går nok greit tror jeg på letteste.

 

Edit: Fikk tatt begge to nå idag. Var ikke så vanskelig heller faktisk :)

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Trofékortene oppdateres automatisk, ser det ut til. Jeg har hvertfall ikke oppdatert mitt siden jeg skaffa meg Trine, men kortet er oppdatert :)

 

EDIT: På den annen side er ikke Pesico oppdatert (Han har 1889)... Nå ble jeg forvirret :p

 

EDIT2: Løste mitt eget problem. Tingen er at nå holder det med å logge in på eu.playstation.com, mens før måtte du trykke oppdater :)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Woohoo, Hobøl FTW! :D

Hva sliter du eller den det gjelder med?

 

Angst - Arbeidsrelaterte problem - Depresjon - Digital mobbing - Ensom - Mobbing - Rus - Samlivsproblemer - Sorg og sorggrupper - Spilleavhengighet - Spiseforstyrrelser - Søvnvansker - Økonomiske problemer

 

EDIT: LVL 14 ble jeg også for ikke så lenge siden. Har vært på LVL 13 siden før sommerferien, men nå bikket jeg endelig 14 :)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar
Fikk nettopp mitt 15. platinum, og spillet var Trine. Kjempebra spill, med ganske lette trophies (bortsett fra better than developers <_< ). Det var også mitt trofé nummer 1400 :)

 

Var det trofeet skikkelig hardt eller en grei utfordring? Ikke kjøpt Trine enda, men kommer nok til å gjøre det en gang i 2010 når spillkjøret roer seg:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...