Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og her er de, delt opp i hvilke DLC pakker de er under:

 

Operation Anchorage

 

* Aiding the Outcasts - Silver

* The Guns of Anchorage - Silver

* Paving the Way - Silver

* Operation Anchorage - Gold

 

The Pitt

 

* Into the Pitt - Silver

* Unsafe Working conditions - Silver

* Free Labour - Gold

* Mill Worker - Silver

 

Broken Steel

 

* Death from Above - Silver

* Shock Value - Silver

* Who Dares Wins - Gold

* Devil - Bronze

* True Mortal - Bronze

* Messiah - Bronze

 

Point Lookout

 

* The Local Flavour - Silver

* Walking with Spirits - Silver

* A Meeting of the Minds - Gold

* Bog Walker - Silver

 

Mothership Zeta

 

* Not of this World - Silver

* Among the Stars - Silver

* This Galaxy Ain’t Big Enough- Gold

* Alien Archivist - Silver

 

Trofeene er nesten verdt like mye som et helt nytt spill.

Endret av Pesico
Lenke til kommentar
Nå fikk jeg lyst til å finne fram Fallout 3 igjen ja. Må bare rydde ferdig først.

 

Det er en problemstilling jeg ikke har tenkt på. Her pleier det som regel å være trofeer først og så rydding. Siden man aldri blir ferdig med trofeer så blir det gjerne lite med rydding:p

Lenke til kommentar

Da var endelig All Star (Sølv) på Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars unnagjort og jeg foreviget det på youtube:

 

Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars eller SARPBC er uten tvil favorittspillet mitt på PSN, og har hatt utrolig mye gøy med det, både singleplayer, online og split-screen med venner. Kan anbefales!

 

All Star trofeet er imidlertid en av de aller vanskeligste trofeene noensinne. Kun 1,16% av de som har minst et trofè i spillet har klart det, og det er rangert som Extremely Hard på denne siden: http://ps3trophyguide.com/t/view/406/5

 

Platinum i Wipeout er til sammenligning rangert som "kun" hard. Aldri vært så glad for et trofè før!

Lenke til kommentar

Ja, må vel gi det et forsøk, får nok aldri den muligheten igjen. Alle trofeene jeg har tatt i Eat Lead er utrolig enkle, utenom en som jeg slet en del med, men ville ha den også siden jeg var så godt igang. Men det er spesielt en boss jeg tror jeg kommer til å slite heftig med på hard, for jeg slet nemlig på easy. Har du Platinum i Eat Lead Pesico? Du har jo utrolig mange Platinum etter hva jeg har lest her, så regner nesten med at du har i Eat Lead også?

Lenke til kommentar

Ja det er faktisk ikke så gale dette spillet, men har hatt problemer med at spillet fryser seg veldig ofte. Tror jeg kommer til å slite med

den bossen ombord i båten. Alle tentaklene og de andre fiendene som spawner hele tiden blir nok et hel... å klare

Men skal prøve :)

 

Edit: Vet du om jeg må begynne på ny save eller om jeg kan ta et og et brett på maximum hazard i den rekkefølgen jeg selv vil, for nå er jo alle låst opp?

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Edit: Vet du om jeg må begynne på ny save eller om jeg kan ta et og et brett på maximum hazard i den rekkefølgen jeg selv vil, for nå er jo alle låst opp?

 

Usikker. Så ville starta nytt game.

 

Og en overraskende nyhet: God of War I og II blir remastret og blir tilgjengelig på Blu-ray med trophies til høsten!

 

http://blog.us.playstation.com/2009/08/31/...holiday-season/

 

Med andre ord, de to første PS2 spillene som får trophies, men det blir jo teknisk sett å regne som PS3 spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...