viuldriftking Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Går det ikke an å få tatt Real world winner (Silver) Win 5 Interactive League matches trofeet lenger i fifa, siden den serveren ikke virker lenger. Noen som vet om den vil bli åpnet igjen ?? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Går det ikke an å få tatt Real world winner (Silver) Win 5 Interactive League matches trofeet lenger i fifa, siden den serveren ikke virker lenger. Noen som vet om den vil bli åpnet igjen ?? Den ble vel stengt når sist sesong var ferdig. En på ps3trophies.org som hevder han fikk en mail fra EA sin supportavdeling som sier den vil åpne når sesongen begynner. Du får ta det med en stor klype salt og ta med i beregningen at Spansk liga ikke starter før slutten av måneden. Mulig de venter til da. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 I dag tok jeg endelig Big Baller-troféet på Cod: WaW, og kom til lvl 60 solo på Shi No Numa. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 er kjedelig hvis det skal vere det eneste troffet som ødelegger får platinumen =( Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Hva med at trådstarter oppdaterer listen den første hver måned eller noe, må jo være ganske tidkrevende? Tar ganske lang tid, ja. Men skal prøve å få gjort det snart også btw, hvorfor oppdaterer aldri trådstarter trofeekortene? kan ikke se kortet mitt der... Han har ikke vært innom, tror han er på ferie elns. Riktig. Edit: Nå har jeg oppdatert kortene. Men skal jeg bare ta bort listen over spill med trofé-støtte? For alle nye spill har det jo. Endret 18. august 2009 av Kris Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Edit: Nå har jeg oppdatert kortene. Men skal jeg bare ta bort listen over spill med trofé-støtte? For alle nye spill har det jo. Kan være like greit det. Kan jo eventuelt linke til ps3trophies.org der du kan skrive noe sånn som: "For en oversikt over spill som støtter trofeer og trofelister, gå hit". Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Enig. Det er nå gått såpass lang tid siden Sony innførte Trophy-kravet for nye spill at vi må kunne anta at alle nye spill som kommer ut har troféer. En link burde holde. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 For å oppsummere den siste månedens platinum trofeer (siden 22. juli). Need For Speed Undercover Prince of Persia Trivial Pursuit Hannah Montana The Movie Ice Age 3 Terminator Salvation Pure Tomb Raider: Underworld Leisure Suit Larry Box Office Bust Alone in the Dark Wanted Dead Space Sonic's Ultimate Genesis Collection UP WWE Legends Of WrestleMania Tok mine første 15 på et år, de neste 15 ble altså på under en måned. Skal bli godt å ta det med ro litt fremover. Det var forøvrig en konkurranse som gjorde at jeg prøvde dette stuntet og den gikk jeg seirende ut av:P http://www.ps3trophies.org/forum/general-p...-challenge.html Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Gratulerer, du er sjuk! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Takk til begge to:) De aller fleste spillene der er ganske enkle og korte, men det krever uansett en del tid. Sitter igjen med en litt rar følelse om hva søren skal jeg gjøre nå Endret 18. august 2009 av Pesico Lenke til kommentar
Akert Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Gratulerer, Vant du annet en heder og ære? Men har ett spm! Spiller inFamous nå, og har runda det 2 ganger, en som hero og en som infamous, spiller nå hero saven, 99%, alle trofeer bortsett fra blast shards og platinum. Jeg har 348\350 blast shards, jeg har funnet meg ett kart, som jeg sitter og krysser av på i paint hvor jeg har vært, og jeg har gått gjennom hele byen 2 jævla ganger. er det mulig å få alle blast shards som hero? er det noen som er skult bak de der "drain" symbolene? klarer du å se de som er helt oppå toppen av de høyeste bygningene fra bakken? Endret 18. august 2009 av Akert Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Gratulerer, Vant du annet en heder og ære? Men har ett spm! Spiller inFamous nå, og har runda det 2 ganger, en som hero og en som infamous, spiller nå hero saven, 99%, alle trofeer bortsett fra blast shards og platinum. Jeg har 348\350 blast shards, jeg har funnet meg ett kart, som jeg sitter og krysser av på i paint hvor jeg har vært, og jeg har gått gjennom hele jævla byen 2 ganger. er det mulig å få alle blast shards som hero? Takk:) Usikker på om jeg vinner noe. Muligens et PSN gavekort for USA storen. For å svare på spørsmålet ditt, så har det ingenting å si om du er hero eller bad guy. Alle blast shards vil være der. Lenke til kommentar
Larsen- Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Gratulerer, Vant du annet en heder og ære? Men har ett spm! Spiller inFamous nå, og har runda det 2 ganger, en som hero og en som infamous, spiller nå hero saven, 99%, alle trofeer bortsett fra blast shards og platinum. Jeg har 348\350 blast shards, jeg har funnet meg ett kart, som jeg sitter og krysser av på i paint hvor jeg har vært, og jeg har gått gjennom hele byen 2 jævla ganger. er det mulig å få alle blast shards som hero? er det noen som er skult bak de der "drain" symbolene? klarer du å se de som er helt oppå toppen av de høyeste bygningene fra bakken? Hadde akkurat det samme problemet selv. Det du må gjøre er å sjekke nøye etter pga noen shards ligger langs vannkanten slik at den er vanskelig å tracke pga den er nesten like blå som vannet. Fant mine siste to helt nord i city 2, kanskje dine er der også? Lenke til kommentar
Akert Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 dæven døtte fant de begge 2!!...med hjelp fra youtube...hehe En av kommentarene her var "theres one on a really tall building in the historic district which when you press L3 it doesn't show up until you've climbed like half way up.", den mangla jeg! og denne! Ingen av disse vistes fra bakken!, den første måtte jeg nesten klarte helt til toppen for å se! Så nå har jeg 2 platinum av 2 jeg har prøvd å få!! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 dæven døtte fant de begge 2!!...med hjelp fra youtube...hehe... Så nå har jeg 2 platinum av 2 jeg har prøvd å få!! Gratulerer:) Sinnsykt kjipt når man mangler noen få gjemte gjenstander og ikke aner hvilke. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det er helt utrolig hvor ivrig du er med trofè samling Pesico, selv har jeg blitt litt lei spilling og trophies, men jeg kommer sterkere tilbake når høsten kommer! Syntes også at trådstarter kan fjerne listen over spill som støtter trophies, og heller linke til sider som ps3trophies.org /com Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Nå er trophies til Star Wars: The Force Unleashed ute Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Frequent flyer (Silver) Win in every stadium trofeeet i fifa? er det bare å vinne i alle stadioene ?? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 har nå vunnet i alle stadioene. men fikk ikke troffeet. noen spesiel måte jeg må gjøre det på ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå