Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det ikke an å få tatt Real world winner (Silver) Win 5 Interactive League matches trofeet lenger i fifa, siden den serveren ikke virker lenger. Noen som vet om den vil bli åpnet igjen ??

 

Den ble vel stengt når sist sesong var ferdig. En på ps3trophies.org som hevder han fikk en mail fra EA sin supportavdeling som sier den vil åpne når sesongen begynner. Du får ta det med en stor klype salt og ta med i beregningen at Spansk liga ikke starter før slutten av måneden. Mulig de venter til da.

Lenke til kommentar
Hva med at trådstarter oppdaterer listen den første hver måned eller noe, må jo være ganske tidkrevende?

 

Tar ganske lang tid, ja. Men skal prøve å få gjort det snart :)

 

også btw, hvorfor oppdaterer aldri trådstarter trofeekortene? kan ikke se kortet mitt der...
Han har ikke vært innom, tror han er på ferie elns.

 

Riktig.

 

Edit: Nå har jeg oppdatert kortene. Men skal jeg bare ta bort listen over spill med trofé-støtte? For alle nye spill har det jo.

Endret av Kris
Lenke til kommentar
Edit: Nå har jeg oppdatert kortene. Men skal jeg bare ta bort listen over spill med trofé-støtte? For alle nye spill har det jo.

 

Kan være like greit det. Kan jo eventuelt linke til ps3trophies.org der du kan skrive noe sånn som: "For en oversikt over spill som støtter trofeer og trofelister, gå hit".

Lenke til kommentar

For å oppsummere den siste månedens platinum trofeer (siden 22. juli).

 

Need For Speed Undercover

Prince of Persia

Trivial Pursuit

Hannah Montana The Movie

Ice Age 3

Terminator Salvation

Pure

Tomb Raider: Underworld

Leisure Suit Larry Box Office Bust

Alone in the Dark

Wanted

Dead Space

Sonic's Ultimate Genesis Collection

UP

WWE Legends Of WrestleMania

 

Tok mine første 15 på et år, de neste 15 ble altså på under en måned. Skal bli godt å ta det med ro litt fremover. Det var forøvrig en konkurranse som gjorde at jeg prøvde dette stuntet og den gikk jeg seirende ut av:P

 

http://www.ps3trophies.org/forum/general-p...-challenge.html

Lenke til kommentar

Gratulerer, Vant du annet en heder og ære?:p

 

Men har ett spm!

 

Spiller inFamous nå, og har runda det 2 ganger, en som hero og en som infamous, spiller nå hero saven, 99%, alle trofeer bortsett fra blast shards og platinum.

Jeg har 348\350 blast shards, jeg har funnet meg ett kart, som jeg sitter og krysser av på i paint hvor jeg har vært, og jeg har gått gjennom hele byen 2 jævla ganger.

er det mulig å få alle blast shards som hero?

er det noen som er skult bak de der "drain" symbolene?

klarer du å se de som er helt oppå toppen av de høyeste bygningene fra bakken?

Endret av Akert
Lenke til kommentar
Gratulerer, Vant du annet en heder og ære?:p

 

Men har ett spm!

 

Spiller inFamous nå, og har runda det 2 ganger, en som hero og en som infamous, spiller nå hero saven, 99%, alle trofeer bortsett fra blast shards og platinum.

Jeg har 348\350 blast shards, jeg har funnet meg ett kart, som jeg sitter og krysser av på i paint hvor jeg har vært, og jeg har gått gjennom hele jævla byen 2 ganger.

er det mulig å få alle blast shards som hero?

 

Takk:) Usikker på om jeg vinner noe. Muligens et PSN gavekort for USA storen.

 

For å svare på spørsmålet ditt, så har det ingenting å si om du er hero eller bad guy. Alle blast shards vil være der.

Lenke til kommentar
Gratulerer, Vant du annet en heder og ære?:p

 

Men har ett spm!

 

Spiller inFamous nå, og har runda det 2 ganger, en som hero og en som infamous, spiller nå hero saven, 99%, alle trofeer bortsett fra blast shards og platinum.

Jeg har 348\350 blast shards, jeg har funnet meg ett kart, som jeg sitter og krysser av på i paint hvor jeg har vært, og jeg har gått gjennom hele byen 2 jævla ganger.

er det mulig å få alle blast shards som hero?

er det noen som er skult bak de der "drain" symbolene?

klarer du å se de som er helt oppå toppen av de høyeste bygningene fra bakken?

 

Hadde akkurat det samme problemet selv. Det du må gjøre er å sjekke nøye etter pga noen shards ligger langs vannkanten slik at den er vanskelig å tracke pga den er nesten like blå som vannet. Fant mine siste to helt nord i city 2, kanskje dine er der også?

Lenke til kommentar

dæven døtte fant de begge 2!!...med hjelp fra youtube...hehe

 

En av kommentarene her var "theres one on a really tall building in the historic district which when you press L3 it doesn't show up until you've climbed like half way up.",

den mangla jeg!

 

 

og denne!

 

Ingen av disse vistes fra bakken!, den første måtte jeg nesten klarte helt til toppen for å se!

 

Så nå har jeg 2 platinum av 2 jeg har prøvd å få!!

Akert.png

Lenke til kommentar

Det er helt utrolig hvor ivrig du er med trofè samling Pesico, selv har jeg blitt litt lei spilling og trophies, men jeg kommer sterkere tilbake når høsten kommer!

 

Syntes også at trådstarter kan fjerne listen over spill som støtter trophies, og heller linke til sider som ps3trophies.org /com :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...