Akrabra Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Heftige greier:) takker for linken. da stikker jeg ned på spaceworld imorra, så de hadde det liggende å ruge der for 200kr:) forresten hva er det som driver dere til å ta platinum? jeg har ikke noe problem med å bruke litt ekstra tid på spillet på første gjennomspilling for et par trophies ekstra, men klarer ikke å pusje meg selv til å gjøre alt i et spill. Lenke til kommentar
Burke Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Heftige greier:) takker for linken. da stikker jeg ned på spaceworld imorra, så de hadde det liggende å ruge der for 200kr:) forresten hva er det som driver dere til å ta platinum? jeg har ikke noe problem med å bruke litt ekstra tid på spillet på første gjennomspilling for et par trophies ekstra, men klarer ikke å pusje meg selv til å gjøre alt i et spill. vi er de såkalte trofeehorene lol Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 forresten hva er det som driver dere til å ta platinum? jeg har ikke noe problem med å bruke litt ekstra tid på spillet på første gjennomspilling for et par trophies ekstra, men klarer ikke å pusje meg selv til å gjøre alt i et spill. Liker å ha 100% på ting samt utfordringen med det. Alltid kjekt å se en ny trofèliste og planlegge hvordan man skal gå frem. Rett og slett kos er det. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 24 platinum er nå rett og slett sykt. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 24 platinum er nå rett og slett sykt. Er jo ikke halvparten av en på vennelista mi en gang. Han har 53 fordelt på 3283 trofeer. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) I alle dager. Og her har jeg bare 2 stykker må skjerpe meg. Har han platinum i warhawk? Endret 5. august 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har ikke noe troféer i platinum, jeg. <_< Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 I alle dager. Og her har jeg bare 2 stykker må skjerpe meg.Har han platinum i warhawk? Nope. Tror neppe han er intressert i å bruke 1300 timer på en platinum. Han har ikke Resistance 2 en gang. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hehe, vil gjerne se hvem som har det. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Fikk lyst på et nytt spill med trophies, men vet ikke hvilket enda. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Fikk lyst på et nytt spill med trophies, men vet ikke hvilket enda. Før det må du fullføre: inFamous Fallout 3 The Godfather II Uncharted Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Takk takk Har så lyst til å få Platinum på Uncharted, men blir bare så stressa når eg dør mange nok ganger på vanskelig Fallout 3, lurer på hvorfor jeg har stoppet opp å spille det. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Noen som har lyst til å hjelpe meg med: Duo-Hedgeidecimal (Silver) Enter a match with 20 people in a FIFA 09 Clubs Match trofeet i fifa09? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Slettet et innlegg som ikke gjorde annet enn å reklamere for egen tråd. Lenke til kommentar
nielsen14 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Noen som har street fighter 4 og vil tape 10 kamper på rad i ranked match, jeg kan med glede tape 10 kamper på rad jeg og hvis du har lyst på det trophiet Bare legg til: nielsen14 og si at dere er fra gamer.no Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Her er jeg Endret 14. august 2009 av Gorzun Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er desverre ikke lov med bilde i signatur her Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er desverre ikke lov med bilde i signatur her Yikes, fixed.. Vet ikke hvordan jeg klarte å feiltolke den setningen i retningslinjene:p Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Noen som har street fighter 4 og vil tape 10 kamper på rad i ranked match, jeg kan med glede tape 10 kamper på rad jeg og hvis du har lyst på det trophiet Bare legg til: nielsen14 og si at dere er fra gamer.no Tror du bør ta en nærmere titt på hva ranked match betyr i Street Fighter 4. Hvis ikke blir du nok en smule skuffet, for dette troféet er omtrent umulig for andre enn de aller, aller beste å skaffe seg. Lenke til kommentar
trellaern Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Noen som har street fighter 4 og vil tape 10 kamper på rad i ranked match, jeg kan med glede tape 10 kamper på rad jeg og hvis du har lyst på det trophiet Bare legg til: nielsen14 og si at dere er fra gamer.no Tror du bør ta en nærmere titt på hva ranked match betyr i Street Fighter 4. Hvis ikke blir du nok en smule skuffet, for dette troféet er omtrent umulig for andre enn de aller, aller beste å skaffe seg. Neida, det er mange som har fått til dette uten noe spesielt med ferdigheter i spillet. Krever bare veldig mye talmodighet. Du setter opp en match med veldig spesielle "innstillinger", og lar den andre søke med de samme. Selvfølgelig vil det komme inn andre flere ganger, men disse må du bare fjerne og vente på riktig person kommer å møter deg :--) Jeg har ikke selv gjort dette og vet ikke helt hvor lett/vanskelig det er. Men ganske sikker på at det skal gå ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå