Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Heftige greier:) takker for linken. da stikker jeg ned på spaceworld imorra, så de hadde det liggende å ruge der for 200kr:)

 

forresten hva er det som driver dere til å ta platinum? jeg har ikke noe problem med å bruke litt ekstra tid på spillet på første gjennomspilling for et par trophies ekstra, men klarer ikke å pusje meg selv til å gjøre alt i et spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heftige greier:) takker for linken. da stikker jeg ned på spaceworld imorra, så de hadde det liggende å ruge der for 200kr:)

 

forresten hva er det som driver dere til å ta platinum? jeg har ikke noe problem med å bruke litt ekstra tid på spillet på første gjennomspilling for et par trophies ekstra, men klarer ikke å pusje meg selv til å gjøre alt i et spill.

 

vi er de såkalte trofeehorene lol

Lenke til kommentar
forresten hva er det som driver dere til å ta platinum? jeg har ikke noe problem med å bruke litt ekstra tid på spillet på første gjennomspilling for et par trophies ekstra, men klarer ikke å pusje meg selv til å gjøre alt i et spill.

 

Liker å ha 100% på ting samt utfordringen med det. Alltid kjekt å se en ny trofèliste og planlegge hvordan man skal gå frem. Rett og slett kos er det.

Lenke til kommentar
Noen som har street fighter 4 og vil tape 10 kamper på rad i ranked match, jeg kan med glede tape 10 kamper på rad jeg og hvis du har lyst på det trophiet :D

 

Bare legg til: nielsen14 og si at dere er fra gamer.no ;)

 

Tror du bør ta en nærmere titt på hva ranked match betyr i Street Fighter 4. Hvis ikke blir du nok en smule skuffet, for dette troféet er omtrent umulig for andre enn de aller, aller beste å skaffe seg.

Lenke til kommentar
Noen som har street fighter 4 og vil tape 10 kamper på rad i ranked match, jeg kan med glede tape 10 kamper på rad jeg og hvis du har lyst på det trophiet :D

 

Bare legg til: nielsen14 og si at dere er fra gamer.no ;)

 

Tror du bør ta en nærmere titt på hva ranked match betyr i Street Fighter 4. Hvis ikke blir du nok en smule skuffet, for dette troféet er omtrent umulig for andre enn de aller, aller beste å skaffe seg.

 

Neida, det er mange som har fått til dette uten noe spesielt med ferdigheter i spillet. Krever bare veldig mye talmodighet. Du setter opp en match med veldig spesielle "innstillinger", og lar den andre søke med de samme. Selvfølgelig vil det komme inn andre flere ganger, men disse må du bare fjerne og vente på riktig person kommer å møter deg :--) Jeg har ikke selv gjort dette og vet ikke helt hvor lett/vanskelig det er. Men ganske sikker på at det skal gå ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...