Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Persico, er det no premie? Eller vinner man bare heder og ære ;)

 

Tror det blir en premie, men heder og ære er uansett godt nok for meg.

 

Her er forøvrig de 15 spillene jeg skal ta platinum i på kortest mulig tid:

 

1 Need For Speed Undercover (unnagjort)

2 Prince of Persia (unnagjort)

3 Bioshock (kun survivor pluss collectibles)

4 Dead Space (ferdig med en runthrough, rundt 2 igjen)

5 Tomb Raider Underworld

6 Terminator Salvation

7 Hannah Montana The Movie (lol)

8 Alone in the Dark

9 Trivial Pursuit

10 Ice Age: Dawn of the Dinosaurs

11 Leisure Suit Larry: Box Office Bust

12 Sonics Ultimate Genesis Collection

13 Disney Pixar's UP

14 Pure

15 Wanted: Weapons of Fate

 

I morgen går jeg for 3 platinum. Hannah Montana, Trivial Pursuit og Ice Age. Alle fra start til mål. Har jeg nok tid blir det et forsøk på Terminator Salvation også.

Lenke til kommentar

Oj da, må si jeg blir litt imponert!

 

Jeg som sitter med bare 2 (cod:waw og Skate 2) men mangler bare et par på uncharted, men han vennen min jeg lånte det av mistet det så får ikke tatt de siste! Så må kjøpe det for å få platinum :( vet det koster 150 kr fra utlandet men uten jobb og man trenger penger til hver helg blir det dårlig invistering, må nesten prioriterer MW2 og uncharted 2 :D

Lenke til kommentar

Hva med å få vennen til å erstatte det? Er han rimelig dum kan du jo lure fra ham 600 kr også, og kjøpe et par ekstra spill. ;)

 

EDIT: Uh, leste feil. Trodde du hadde lånt bort til vennen og at han hadde mistet det..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
vet det koster 150 kr fra utlandet men uten jobb og man trenger penger til hver helg blir det dårlig invistering, må nesten prioriterer MW2 og uncharted 2 :D

 

Skjønner den prioriteringen da. Du får heller ta det igjen en annen gang. Uncharted 2 blir jo bare helt enormt. MW2 og Uncharted 2 er nok to spill man kan spille i lang tid med tanke på at de begge vil få bra onlinemodus også.

 

Hadde som nevnt over planen om å ta 3 platinum i dag. Ble tøffere enn antatt da jeg tulla det skikkelig til i Trivial Pursuit (brukte 9 timer på det som skulle ta 5 timer). Men gir meg ikke. Siden jeg starta rundt 10 i dag har jeg enda 8,5 timer på meg.

Lenke til kommentar
Planer om guider til flere spill?

 

Satser en tyggis på Uncharted 2.

 

 

Gi meg adressen din så sender jeg tyggis:p Hehe. Men ja, satser på å lage en knallguide til det spillet. Er ikke bare videoene jeg lager heller, har noen skriftlige guider inne på ps3trophies.org. Men tar nok litt tid etter spillet kommer ut. Skal nytes.

 

3 platinums på et døgn gikk skeis. Var et trofe unna da jeg bikka den gale siden av 24 timer. Litt surt, men sier meg fornøyd med 128 trophies, 2 platinums. Økte fra level 14 (7%) til (50%).

Endret av Pesico
Lenke til kommentar
Planer om guider til flere spill?

 

Satser en tyggis på Uncharted 2.

 

 

Gi meg adressen din så sender jeg tyggis:p Hehe. Men ja, satser på å lage en knallguide til det spillet. Er ikke bare videoene jeg lager heller, har noen skriftlige guider inne på ps3trophies.org. Men tar nok litt tid etter spillet kommer ut. Skal nytes.

 

3 platinums på et døgn gikk skeis. Var et trofe unna da jeg bikka den gale siden av 24 timer. Litt surt, men sier meg fornøyd med 128 trophies, 2 platinums. Økte fra level 14 (7%) til (50%).

 

uansett, det er helt sjukt, jeg klarer KANSKJE 1 platinum på 1 uke, nå har jeg jo allerede brukt 1.5 halv uke på uncharted drakes fortune, og er enda ikke ferdig :S

Lenke til kommentar
uansett, det er helt sjukt, jeg klarer KANSKJE 1 platinum på 1 uke, nå har jeg jo allerede brukt 1.5 halv uke på uncharted drakes fortune, og er enda ikke ferdig :S

 

Kan ikke sammenligne Uncharted med Hannah Montana da. Hadde du spillt det hadde du fått platinum på en kveld:)

Lenke til kommentar

Har fått meg Fight Night 4, og alle trophiene gikk greit helt til jeg kom online. Vinne 5 og 10 rank matcher er ikke noe problem, men når du plutselig skal få champion belt i både light, middle og heavyweight blir det bare for dumt. Ett (1.!!) forbanna belte i hver klasse, hvor den eneste måten å få tak i det på er å vinne en match mot personen som har det. Dette skal da gjøres tre ganger. Tviler på at det finnes noen med plat i det spillet ;p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...