Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei! :)

 

har et lite problem når det gjelder trofeene mine og den bb coden, den vil ikke oppdatere, altså jeg har egentlig flere trophies enn det jeg har her...

 

Må logge deg inn på http://no.playstation.com/ og så klikke på "Rediger overførbar ID" osv. Kortene oppdaterer seg ikke selv.

 

menne det hjelper jo veldig mye da...

 

Du må synkronisere trofeene før du oppdaterer kortet ditt.

Lenke til kommentar
hei! :)

 

har et lite problem når det gjelder trofeene mine og den bb coden, den vil ikke oppdatere, altså jeg har egentlig flere trophies enn det jeg har her...

 

Må logge deg inn på http://no.playstation.com/ og så klikke på "Rediger overførbar ID" osv. Kortene oppdaterer seg ikke selv.

 

menne det hjelper jo veldig mye da...

 

Du må synkronisere trofeene før du oppdaterer kortet ditt.

 

hvordan?

Lenke til kommentar
Man synkroniserer trofeer ved å sammenligne med en venn eller trykke på ditt eget navn i vennelista de. Vis du ikke spiller et spill kan du også trykke på trophy collection.

 

takker får se om det funker

 

EDIT: yay takk skal du ha :) nå funker det

Endret av simensme
Lenke til kommentar
Nå har jeg lagt en plan for å skaffe meg 3 - TRE - Platinum trofeer på 1 dag

 

Terminator Salvation - 12 trofeer - 5-6 timer

Trivial Pursuit - 45 trofeer - Under 5 timer

Hannah Montana - 43 trofeer - 3,5 til 5 timer

 

Det blir 100 trofeer på 1 dag og 13,5 til 16 timers arbeid.

 

Alle spillene er bestillt via forskjellige sider, blant annet utlandet så nå er det bare å vente til de kommer i posten.

Dæven, du tar av :p du starter ikke før de har kommet alle 3?

Lenke til kommentar
Hadde blitt litt vanskelig uten å hatt alle sammen;)

 

Hva i all verden har fått deg til å falle så langt ned? Der mistet du dessverre litt respekt fra min side.

 

Konkurransen jeg deltar i på PS3trophies.org. Er flere jeg har mista respekten for på grunn av spill som Hannah Montana, men hvorfor bry seg om det? Vis folk vil ha mange trofeer så er det dems sak mener no jeg. Men dette er et unntak for meg, når konkurransen er over er det å gå tilbake til å spille spill fordi jeg vil spille dem.

 

Så om du mister litt respekt eller ikke så er det en pris jeg må betale, men håper du heller ser litt på helheten. For akkurat nå jobber jeg med å få så stor andel av trofeene i spillene jeg har som mulig. Satser på å komme over 90% totalt sett. Håper det gir litt av respekten tilbake på sikt;)

Lenke til kommentar
Noen som har fått alle trofeene i BF:1943 da? Mangler selv bare Tour of Duty II, har 51 kamper hittil.

Mangler Tour of Duty II selv. Til helgen/uka skal jeg ha som mål å få platinum i Dead Space, det blir nok artig, jeg som er lettskremt av mindre.

 

M2 mangler også bare Tour Of Duty II -_-

 

også btw, hvorfor oppdaterer aldri trådstarter trofeekortene? kan ikke se kortet mitt der...

Lenke til kommentar
Pesico er en syk, syk fyr. Og hva er denne konkurransen for noe? Ikke at jeg har noen sjanse..

 

Førstemann til å få 15 platinum fra konkurransen startet (de 15 jeg hadde fra før teller ikke).

 

Har nå kjøpt 11 spill den siste uken, pluss at jeg har noen fra før jeg kan ta platinum i. Crazy times:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...