Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fifa 09 får trophy support:)

 

"First off there seems to be a lot of questions around PS3 trophy support for Fifa 09 so let me speak to that. Yes it will be available for Fifa 09 and you don’t need to buy Ultimate team in order to get it."

 

Kilde:

http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-09...ate-team-7.html

 

 

må vell få kjøpt dette da, venter på at det skal kommer til 200... :p

Lenke til kommentar

joedohn.png

PS3 Trophies

 

Ble det riktig, tro?

 

Er nok en aldri så liten trophyhore i meg også, selv om det har dabbet av etter hvert. Førstepri nå er å lære meg å spille trommer, så kan jeg endelig få tatt de siste forbanna bronsetrofeene i Rockband 2. Ellers burde det vel være mulig å sanke inn litt mer i Prince of Persia, har ikke fått satt meg ordentlig ned med det ennå.

Lenke til kommentar
Fifa 09 får trophy support:)

 

"First off there seems to be a lot of questions around PS3 trophy support for Fifa 09 so let me speak to that. Yes it will be available for Fifa 09 and you don’t need to buy Ultimate team in order to get it."

 

Kilde:

http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-09...ate-team-7.html

 

 

må vell få kjøpt dette da, venter på at det skal kommer til 200... :p

Det skal lastes ned med en gang det kommer ut! :D Har venta på det siden spillet kom ut :)

Lenke til kommentar
Fifa 09 får trophy support:)

 

"First off there seems to be a lot of questions around PS3 trophy support for Fifa 09 so let me speak to that. Yes it will be available for Fifa 09 and you don’t need to buy Ultimate team in order to get it."

 

Kilde:

http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-09...ate-team-7.html

 

 

må vell få kjøpt dette da, venter på at det skal kommer til 200... :p

Det skal lastes ned med en gang det kommer ut! :D Har venta på det siden spillet kom ut :)

 

 

Yes! Endelig! Dette har jeg ventet lenge på, og endelig en god grunn til å spille noen sesonger som jeg er dritt lei av etter å ha gjort det på de foregående spillene.

 

Noen som har hørt noe rundt BIA:HH trophies?

Lenke til kommentar

Styre et blomsterblad, samle flere blomsterblad :) Høres fantastisk viggo ut, men er faktisk artig. Eller hvertfall avslappende.

Du "gasser" med hvilken som helst knapp, og styrer 100% med sixaxis

 

Spillet heter "Flower" ikke "Fl0wer" ;) Det forrige het flOw, og jeg tror spillet egentlig skulle hete flOwer. Men det gjør altså ikke det

Lenke til kommentar

Troféer til FIFA 09 kommer 19 mars :D Gleder meg som en unge, og den platinumen skal bli min :)

Ultimate Team ser også skikkelig morsomt ut, så det skal 99% sikkert kjøpes. Når det kommer ut kan man jo prøve hele greia gratis i 5 dager, noe som jo er flott :)

 

As for PS3, updating FIFA 09 on or after 19 March will provide access to Ultimate Team and will additionally install trophies for the PS3 version. It will install 47 trophies for FIFA 09 itself and 10 trophies specifically for Ultimate Team, so it will give gamers plenty of new goals to achieve. A lot of the FIFA gameplay trophies can also be earned by playing Ultimate team.

Det er 48 achievements for 360, så da er vel de til PS3 annerledes?

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe rundt BIA:HH trophies?

 

Det lurer jeg også på. Har søkt mye rundt på nettet, og det virker som at Gearbox lovde trophies, men i en patch som skulle komme etter release. Siden vi ikke har hørt noe er det vel tvilsomt at det kommer.

 

Ser at det på enkelte trophies sider står at spillet kanskje får en patch med trophies, så vi får jo håpe.

 

Battlefield: Bad Company fikk jo trophie patch en 3-4 måneder etter realase, så vi kan fortsatt håpe :)

Lenke til kommentar

Jeg mangler bare Socialite for å få platinum på LittleBIGPlanet... Noen som gidder å adde meg så jeg kan få det? Og ja, vet de ikke skal være på lista for å få troféet. Men da kan jeg bli invitert inn i poden deres slik at jeg joiner samme game som dem. Bare å slette brukeren fra lista :)

 

EDIT:Glem det, fikk den akkurat :D 7 platunumer i boks :)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar
Det kommer nok, hvis du går sikkelig inn for det.

 

Hehe, joda, men jeg spillte gjennom Uncharted 3-4 ganger i julen (første gangen jeg spillte gjennom hadde jeg ikke trophy-patcheh installert :( ) og når jeg endelig fikk låst opp Crushing var jeg litt smålei. Får se om jeg prøver igjen seinere, skal hvertfall klare det før Uncharted 2 kommer. :)

 

overagnar: Hvor har du fått det bildet ifra?

Video Game Watchdog! Litt tiltak å legge til alle spill og sånt første gangen men etter det går det rimelig greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...