Paisley Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Er nok like greit å fjerne liste over spill med trophies. Kan heller linke tydelig til sider som. ps3trophies.com og ps3trophies.org. Flott at du endrer listen over trofe horene Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 I dag klarte jeg Manhunt på GTA og siste bana på BF-C på hard<3 Et gull og en bronse på en dag er niiice:D Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Call of juarez:bound in blood trophisene er ganske enkle. Skal nok klare platinium lett. Hva med at trådstarter oppdaterer listen den første hver måned eller noe, må jo være ganske tidkrevende? Lenke til kommentar
Burke Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) [/url] har ikke fått så mange trophies enda, og desverre ingen platina, men har jo hatt ps3n min i ca. 3 uker nå da så xD. har BF: BC og har tatt alt av singleplayer trophies, men blir for jævlig når du kommer MP trophy med 10.002 kills... Endret 4. juli 2009 av simensme Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Yay, da var platinum #5 i boks! Denne gangen var det Alone in the Dark jeg klarte det i. Skal aldri røre det spillet igjen, så det skal få samle støv i hylla mi fra nå av. Jævla møkkaspill, for å si det rett frem. Unngå! Troféene er enkle, men det var smertefullt å tvinge seg gjennom dem uansett. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Har nå spilt gjennom historien i Call of Juarez: bound in blood og har allerede fått 21%. Mange av multiplayer trophisene kan man også oppnå i SP, og et enkelt, men morsomt spill med helt greie trophies som verken er irriterende vanskelige eller utrooolig lette og kjipe. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Da var Fallout 3 platinum i boks. For et spill! Spillt det nesten uten stopp i en uke nå. For de som ikke vet kommer alt av nedlastbart innhold til PS3 likevel. For de som ikke har prøvd det kan jeg anbefale det på det sterkeste. Lenke til kommentar
Burke Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Da var Fallout 3 platinum i boks. For et spill! Spillt det nesten uten stopp i en uke nå. For de som ikke vet kommer alt av nedlastbart innhold til PS3 likevel. For de som ikke har prøvd det kan jeg anbefale det på det sterkeste. ja, venter bare på goty edition til ps3, så kjøper bare den Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Vil gjerne være med i konkurransen:) Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Vil gjerne være med i konkurransen:) Grrr, den bittelille ledelsen beholder du ikke lenge! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Jeg er bare level 8 og ca 38%, det er nok fordi jeg har hatt ganske så mangen spill som ikke har hatt trophyes som Resistance 1, COD4, Ratchet And Clank, Metal Gear Solid IV, Motorstorm og mangen fler... Endret 20. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Dette har vært en god trofédag Passa bra med 2 platinum før hytteturen. Fikk det i Overlord II og LotR:Conquest Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Dette har vært en god trofédag Passa bra med 2 platinum før hytteturen. Fikk det i Overlord II og LotR:Conquest 2 platinum på en dag ekke noe man opplever ofte. Har planer om å ta 2 platinum fra start til slutt på en og samme dag om ikke alt for lenge. Vi snakker da Terminator Salvation og et spill jeg ikke trenger å nevne alt for høyt:p Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hvilket da? Skal ta Terminator selv snart, bare jeg finner det billig brukt Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hvilket da? Skal ta Terminator selv snart, bare jeg finner det billig brukt Hannah Montana. Skal være med i en konkurranse snart så må skaffe noen platinumtrofeer. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hannah montana?! :o Hahahahahahahaha Selv jeg er ikke så desperat. Tror jeg, hvertfall... Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hannah montana?! :o Hahahahahahahaha Selv jeg er ikke så desperat. Tror jeg, hvertfall... Har ikke vært så desperat før jeg heller, men er med i en konkurranse nå så må trå til litt. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Sier han iallfall neida. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Nå har jeg lagt en plan for å skaffe meg 3 - TRE - Platinum trofeer på 1 dag Terminator Salvation - 12 trofeer - 5-6 timer Trivial Pursuit - 45 trofeer - Under 5 timer Hannah Montana - 43 trofeer - 3,5 til 5 timer Det blir 100 trofeer på 1 dag og 13,5 til 16 timers arbeid. Alle spillene er bestillt via forskjellige sider, blant annet utlandet så nå er det bare å vente til de kommer i posten. Lenke til kommentar
Burke Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 hei! har et lite problem når det gjelder trofeene mine og den bb coden, den vil ikke oppdatere, altså jeg har egentlig flere trophies enn det jeg har her... eps/] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå