Paisley Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg sliter faktisk helt på starten når du skal tømme nederste del av reichstag Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Åja, husker jeg slet en del der selv. Når du skal tømme den hallen i starten, løp til venstre. Legg deg ned, reis deg opp og løp, legg deg ned, reis deg opp og løp osv for å komme deg frem. Deretter tar du en og en, pass på at om du mister litt liv, kom deg i dekning og vent til du har 100% fullt liv igjen. Ikke ta noen sjanser. Gå sakte men sikkert fremover, og til slutt klarer du det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Fint, får prøve litt til. Syntes downfall hittil er mye vanskeligere enn heart of reich på veteran. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Da klarte jeg endelig downfall på veteran og mitt første platinium er i boks. Vanvittig lettet nå, og det var helt fantastisk å kunne nyte avslutningen av banen. Takk til alle som har gitt meg tips. Da er jeg klar for neste platinium! Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Yay, endelig level 10, den mest signifikante levelen jeg kommer til å oppnå på PSN i overskuelig fremtid. De siste 10 prosentene av level 9 gikk unna i en fei ettersom Ghostbusters kaster bronsetroféer etter meg. På den andre siden har spillet få sølv- og gulltroféer å tilby. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Nye spill med troféer: Overlord 2. Guitar Hero: Greatest Hits. SuperStars© V8 Racing. Transformers: Revenge of the Fallen NUMBLAST Endret 24. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Nå kommer vel så og si alle nye spill med Trofeer, så man bør kanskje heller si ifra når gamle spill eventuelt får? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Var egentlig meningen å linke til hvilke troféer de har. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Nå kommer vel så og si alle nye spill med Trofeer, så man bør kanskje heller si ifra når gamle spill eventuelt får? Gjør da vel ingenting at man linker til nye trofèlister. Alltid kjekt å se hva slags trofèer man skal jakte på Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Overrasker meg ikke over at du sa det, di (trofe-)hore. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Har hatt maraton spilling med Uncahrted i helgen, og gjennomførte nå på vanskelighetsgraden hard og to gull var med det i boks. Er nå på 74% og mangler to skatte trofèer og å runne spillet på crushing. Ser ut som om jeg skal ta to platinium med ekstremt kort mellomrom. Om jeg bare gidder uncharted for n'tende gang... Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Da satt endelig COD:waw platinumet, hadde 5 veteran missions igjen og et par andre kjedlig enkle... Hadde ikke prøvd på vetenran missionene på mange måneder så nå gikk de greit! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Har hatt maraton spilling med Uncahrted i helgen, og gjennomførte nå på vanskelighetsgraden hard og to gull var med det i boks. Er nå på 74% og mangler to skatte trofèer og å runne spillet på crushing. Ser ut som om jeg skal ta to platinium med ekstremt kort mellomrom. Om jeg bare gidder uncharted for n'tende gang... Hehe, jeg er på min femte gjennomgang nå, på Crushing. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Hehe, er ikke akkurat en fryd å skulle spille særlig mer nå. Spilte gjennom spillet flere ganger før trophy systemet kom, men det er merkelig for jeg kan godt starte å spille og havne på rundt 50%, før jeg legger det bort. Så, noen måneder senere, tar jeg det opp og fullfører hele historien på noen få dager. Men det blir jo enklere med disse rewards, altså belønningene som slow motioan. EDIT: På tide med en oppdatering av førstepost? Tenker bla. på spill med trophy støtte og listen over trofe horene Endret 28. juni 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Er vel bare å skrive at stort sett alle spill som kom i butikkene etter jul har Troféstøtte. Eventuelt ta med en liste over spill uten. Har forresten rundet Uncharted fire ganger, frister ikke akkurat å ta det opp igjen, nei. Men jeg gleder meg enormt til oppfølgeren! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg er ca 20% ifra til jeg får level 8, men så har jeg ganske så mangen spill som ikke har trophy som MGS IV, DIRT, Gran Turismo 5 P, Motorstorm og flere som jeg spilt Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Håper virkelig at sony tar et godt grep rundt balla og lanserer trophy støtte til alle spillene de har utviklet siden ps3 ble utgitt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Joda, hadde jo vært flott det, men dessverre blir det nok ikke slik. Er jo ikke Sony som kan lansere noe sånt uten videre, utvikerene må jo faktisk lage troféene.. Jeg synes egentlig det er flott at utvilklerene har blitt pålagt å lage troféer til kommende spill, å kreve at de skal sette seg ned og fikse det til to år gamle spill blir litt for drøyt. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Håper virkelig at sony tar et godt grep rundt balla og lanserer trophy støtte til alle spillene de har utviklet siden ps3 ble utgitt. Selv om det hadde vært kjekt er det bedre at de konsentrerer seg om fremtidige spill. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 På tide med en oppdatering av førstepost? Tenker bla. på spill med trophy støtte og listen over trofe horene Det er vel kanskje bedre å ta bort spill med trophie-støtte enn å skrive opp alle? Alle spill som kommer nå har trophie-støtte. Så kanskje bedre å skrive hvilke som ikke har trophies? Oppdaterer i alle fall listen over trofé-horene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå