Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åja, husker jeg slet en del der selv. Når du skal tømme den hallen i starten, løp til venstre. Legg deg ned, reis deg opp og løp, legg deg ned, reis deg opp og løp osv for å komme deg frem. Deretter tar du en og en, pass på at om du mister litt liv, kom deg i dekning og vent til du har 100% fullt liv igjen. Ikke ta noen sjanser. Gå sakte men sikkert fremover, og til slutt klarer du det. :)

Lenke til kommentar

Yay, endelig level 10, den mest signifikante levelen jeg kommer til å oppnå på PSN i overskuelig fremtid. :)

 

De siste 10 prosentene av level 9 gikk unna i en fei ettersom Ghostbusters kaster bronsetroféer etter meg. På den andre siden har spillet få sølv- og gulltroféer å tilby.

Lenke til kommentar

Har hatt maraton spilling med Uncahrted i helgen, og gjennomførte nå på vanskelighetsgraden hard og to gull var med det i boks. Er nå på 74% og mangler to skatte trofèer og å runne spillet på crushing. Ser ut som om jeg skal ta to platinium med ekstremt kort mellomrom.

 

Om jeg bare gidder uncharted for n'tende gang... :cry:

Lenke til kommentar
Har hatt maraton spilling med Uncahrted i helgen, og gjennomførte nå på vanskelighetsgraden hard og to gull var med det i boks. Er nå på 74% og mangler to skatte trofèer og å runne spillet på crushing. Ser ut som om jeg skal ta to platinium med ekstremt kort mellomrom.

 

Om jeg bare gidder uncharted for n'tende gang... :cry:

Hehe, jeg er på min femte gjennomgang nå, på Crushing.

Lenke til kommentar

Hehe, er ikke akkurat en fryd å skulle spille særlig mer nå. Spilte gjennom spillet flere ganger før trophy systemet kom, men det er merkelig for jeg kan godt starte å spille og havne på rundt 50%, før jeg legger det bort. Så, noen måneder senere, tar jeg det opp og fullfører hele historien på noen få dager. Men det blir jo enklere med disse rewards, altså belønningene som slow motioan.

 

EDIT:

 

På tide med en oppdatering av førstepost? Tenker bla. på spill med trophy støtte og listen over trofe horene

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Er vel bare å skrive at stort sett alle spill som kom i butikkene etter jul har Troféstøtte. Eventuelt ta med en liste over spill uten.

 

Har forresten rundet Uncharted fire ganger, frister ikke akkurat å ta det opp igjen, nei. Men jeg gleder meg enormt til oppfølgeren! :)

Lenke til kommentar

Joda, hadde jo vært flott det, men dessverre blir det nok ikke slik. Er jo ikke Sony som kan lansere noe sånt uten videre, utvikerene må jo faktisk lage troféene.. Jeg synes egentlig det er flott at utvilklerene har blitt pålagt å lage troféer til kommende spill, å kreve at de skal sette seg ned og fikse det til to år gamle spill blir litt for drøyt.

Lenke til kommentar
På tide med en oppdatering av førstepost? Tenker bla. på spill med trophy støtte og listen over trofe horene

 

Det er vel kanskje bedre å ta bort spill med trophie-støtte enn å skrive opp alle? Alle spill som kommer nå har trophie-støtte. Så kanskje bedre å skrive hvilke som ikke har trophies?

 

Oppdaterer i alle fall listen over trofé-horene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...