Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes faktisk ikke at det var noen særlige vanskelige utfordringer blant trofène i det spillet. Eneste grunnen til at jeg ikke har platinium (har 75 %) er at saven har blitt slettet flere ganger, så motivasjonen er helt borte...

 

Har selv 261 trophies, og ligger faktisk høyt oppe tiltross for at jeg ikke har en eneste platinium eller særlig mange gull (to tror jeg)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

PS3trophies.org fikk en artig funksjon for en tid tilbake. Den er manuell enn så lenge, men vis man legger inn alle trofeene sine kan man få en fin oversikt med litt stats og diverse.

 

Se min profil som et eksempel: Profil

 

Takket være den siden der ser jeg nå at jeg har 64% av alle mulige trofeer jeg kan få tak i fra de spillene jeg har spillt. Dette har fått meg til å sette meg et mål for sommeren. Skal opp på 80% og for å klare det trenger jeg 277 trofeer til fra de spillene jeg allerede har. Satt opp et excel ark der jeg har planlagt hvilke 277 trofeer jeg skal ta. Blir mer vis jeg kjøper nye spill. Dette passer egentlig veldig bra da det er lite av nye storspill som kommer om sommeren. Så da er det på tide å gå tilbake til spill jeg enten har gått lei eller lagt vekk fordi det har vært andre spill som har fristet mer.

 

Skal skaffe meg platinum i inFamous, Buzz! Norgesmester, Bioshock, Prince of Persia og Fallout 3 i løpet av sommeren og disse står for 131 av trofeene. Resten av de vil komme fra Virtua Tennis 2009, NFS Undercover, Battlefield: Bad Company, GTA IV, Far Cry 2 og Heavy Weapon.

 

Hadde vært artig å høre andres planer også vis noen vil gjøre det samme.

Lenke til kommentar

Har tenkt å fullføre COD:WAW (er på 75%), samtidig gå for platinium i GTA IV og /eller Uncharted.

Har tenkt å få platinium i mine gamle spill før jeg kjøper et nytt. Har laget en liten metode for å slutte å kjøpe spill mens jeg har ubrukte i hylla:

 

Når jeg får et platinium i et spill, da kan jeg kjøpe et nytt.

 

Det funker veldig fint! Da får jeg gjennomført de gamle spillene mine, og jeg får prøvd noen nye også. :)

Lenke til kommentar
PS3trophies.org fikk en artig funksjon for en tid tilbake. Den er manuell enn så lenge, men vis man legger inn alle trofeene sine kan man få en fin oversikt med litt stats og diverse.

 

Se min profil som et eksempel: Profil

 

Takket være den siden der ser jeg nå at jeg har 64% av alle mulige trofeer jeg kan få tak i fra de spillene jeg har spillt. Dette har fått meg til å sette meg et mål for sommeren. Skal opp på 80% og for å klare det trenger jeg 277 trofeer til fra de spillene jeg allerede har. Satt opp et excel ark der jeg har planlagt hvilke 277 trofeer jeg skal ta. Blir mer vis jeg kjøper nye spill. Dette passer egentlig veldig bra da det er lite av nye storspill som kommer om sommeren. Så da er det på tide å gå tilbake til spill jeg enten har gått lei eller lagt vekk fordi det har vært andre spill som har fristet mer.

 

Skal skaffe meg platinum i inFamous, Buzz! Norgesmester, Bioshock, Prince of Persia og Fallout 3 i løpet av sommeren og disse står for 131 av trofeene. Resten av de vil komme fra Virtua Tennis 2009, NFS Undercover, Battlefield: Bad Company, GTA IV, Far Cry 2 og Heavy Weapon.

 

Hadde vært artig å høre andres planer også vis noen vil gjøre det samme.

Har iallfall en sterk plan for å prøve meg på et platinum i iallfall Uncharted. Må vel kunne ta inFamous og.

Har forresten et tips til deg i fallout 3 :) Hver snill hele tiden, for når det kommer til punktet der man går opp i level og får trophie for god/middels/dårlig så er det mye lettere å gå fra Snill til Ond enn det er å gå fra Ond til snill :)

Lenke til kommentar

Ja, på begynnelsen. Men han gir ingen hint om hvordan man kommer seg videre til den første mortar posisjonen.

Ellers gjelder det å ta det med ro, være i de bakerste linjene og ikke stresse.

 

Holder nå på å runde spillet på hard og det er utrolig hvor mye lettere det er enn veteran!

 

Det funket faktisk for meg også : ) Tusen takk Paisley

 

Bare hyggelig :)

Lenke til kommentar
Er det noen som har tips til hvordan man kan klare downfall på veteran? Snakker om den siste banen på cod:waw, hvor jeg sliter meg ihjel og kommer ingen vei. Er siste bane før platinium så er keen på å klare den.

 

Hvor langt har du kommet? Husk å spare på sniperen så blir alt mye lettere mot slutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...