Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rundet Cod: World at War på Veteran i dag, om mangler kun fire trophies. Et av dem heter "Sum of All Zeros", og går ut på at man skal skyte ned 45 japanske fly i oppdraget "Black Cats". Det er jo helt umulig, skjønner ikke at noen i det hele tatt har fått til dette... Rekorden min er rundt 30 fly, noen tips? :)

Lenke til kommentar

Prøv på det letteste. Drit i de folka du skal redde, og bare skyt fly

 

Nå har jeg nesten platinum på inFamous :) Det eneste jeg mangler er 5000EXP så er den i boks. Det skal bli deilig, for er skikkelig lei det spillet her nå :p

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar
Rundet Cod: World at War på Veteran i dag, om mangler kun fire trophies. Et av dem heter "Sum of All Zeros", og går ut på at man skal skyte ned 45 japanske fly i oppdraget "Black Cats". Det er jo helt umulig, skjønner ikke at noen i det hele tatt har fått til dette... Rekorden min er rundt 30 fly, noen tips? :)

 

Spill på det letteste, dropp å redde folk, og ta så få som mulig av pt båtene.

Følg videoen under og se på hvor mange du bør ha tatt på hvert checkpoint.

Om du f.eks klarer 15 etter første checkpoint lagrer du og starter spillet på nytt og fortsetter. Hver gang du klarer et minstekrav på et checkpoint så lagrer du, med det slipper du å starte hele banen på nytt hver eneste gang. Dette funket for meg, og er det beste tipset jeg kan gi. ;)

 

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Ok, takk for tipset. Mangler bare dette troféet nå, så jeg får vel prøve å klare det. Menneh, hvilken video?

 

EDIT: Og der har man Platinum-trofé i Call of Duty: World at War! Mitt tredje platinum, skøt 47 fly. :D

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Gratulerer med platinium! Jeg mangler selv downdall på veteran og å runde de spillet på enten hard eller veteran. Saven ble slettet når jeg sto igjen med kun downfall, så jeg må ta alle banene på nytt på hard eller veteran igjen.

 

Gikk litt fort for sjefen sjøl i mitt forrige innlegg. Det var denne videoen under jeg refererte til:

 

Skjul
Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Å løpe rundt for å samle 12000 EXP er kjedelig når man har 100% på alle byene. Tar lang tid. Men det var verdt det :)

 

Noen tips der eller? Har fullført storyen og tatt over alle områder. Er det noen plasser det likevel spawner fiender? Vis ikke må jeg heale over 5000 mennesker:p

Lenke til kommentar

Har egentlig ingen tips... Jeg bare løp rundt, mest i Warren, og drepte deg jeg fant. Så capture og execution av de som lå på bakken. En ting jeg også gjorde i en times tid var å dø ved sykehuset. Da respawner du like ved en turret, som du kan ødelegge for 5exp, tror jeg det var. Så sprenger du deg selv, eventuelt løper litt fram for å drepe en sånn selvmords-gjøk, rinse&repeat :) Men uansett tar det lang tid...

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg nettopp platinum i inFamous :) Veldig bra spill, men ble utrolig drittlei på slutten av min evil-playthrough. Å løpe rundt for å samle 12000 EXP er kjedelig når man har 100% på alle byene. Tar lang tid. Men det var verdt det :)

 

Jeg fikk Platinum i dag også, enig at man blir litt smålei mot slutten, men digg å være ferdig :D

Lenke til kommentar

Headshots&cover. Har du greid hard, burde crushing gå greit. Jeg brukte 3 måneder på hard (med unlockables) og 1 dag på crushing. Av en eller annen grunn veldig mye enklere...

Det er også noen glitcher her og der, men husker ikke alle i farta... I det vannrommet på kap 4 (5?) så er det sånn at du ikke må hoppe over kanten. Løp tilbake til der den store bilen er og fyr av noen skudd i lufta. DU burde høre at musikken endres, og feindene har begynt å spawne. da kan du plukke dem ovenifra :)

Den andre jeg husker er når du skal redde

Sally fra det runde rommet, eller hva det er

, før du løper inn, så må du sloss i en svær courtyard. Men du kan skippe hele kampen hvis du bare løper rett ferem, dit du skal :)

 

Det var noen flere pgså, men de husker jeg ikke i farta. kan editere dem inn hvis jeg husker dem ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...