Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holder på med LittleBIGPlanet-platinum jeg, mangler noen få, men det er absolutte største, som å få 100 % på alle baner og gi ut et eget level, noe som jeg vil gjøre ordentlig. Så, jeg holder på med mitt hjertebarn Castle of Fracture. -_-

 

 

EDIT: Noen som vet om du begynne på nytt i Pure for å få trophiene?

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar
Okay, nå er jeg piss sur!

 

Jeg hadde igjen to baner igjen på COD:WaW henholdsvis halve Blowtorch and corkschrew og Downfall på veteran. Når jeg fullfører de to får jeg platinium og hardened war hero trofèet. Selvfølgelig måtte jo min ps3 ta kvelden i går, den var defekt og må sendes inn. Og jeg får ikke lagret savegamen, og må med det ta alle banene, alle banene på nytt igjen på veteran eller hard...

 

Om jeg var det så ville jeg skru ut disken og koble den til pcn..og kopiert ut det du trenger.

 

Er ikke bare bare å ta ut disken å koble til en PC. Ikke fordi det fysisk er vanskelig, men fordi PS3 kjører et helt annet filsystem enn hva PCn din gjør. Det du kan gjøre er å ta ut disken og sette den inn igjen når du får maskinen tilbake. MEN og det er et stort men, for det er ikke sikkert det er din maskin du får tilbake. Og setter du din harddisk i en annen maskin får du bare beskjed om å formatere.

Lenke til kommentar

Noen som har lyst til å få lette Trophies?

 

Terminator Salvation byr på 12 trofeer, der ni av de går ut på å klare kapitlene i spillet på hvilken som helst vansklighetsgrad, et trofe som krever at du klarer spillet på medium, et trofe som krever at du klarer spillet på hard og platinum for å ha tatt alle de andre trofeene.

 

Glemte jeg å nevne at alle de andre trofeene er gull, og at spillet tar ca fire timer å gjennomføre ifølge GameTrailers?

Lenke til kommentar

Noen her som mangler MP-troféene i LOTR:Conquest? Eneste jeg mangler før platinum :)

Orker ikke å spille MP på det spillet her, så satser på boosting :)

 

EDIT: Også har jeg endelig kommet til LVL13 :D De er seige de levlene, fra 12 og ut, virker det som. Jaja, moro er det :)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar
Noen som har lyst til å få lette Trophies?

 

Terminator Salvation byr på 12 trofeer, der ni av de går ut på å klare kapitlene i spillet på hvilken som helst vansklighetsgrad, et trofe som krever at du klarer spillet på medium, et trofe som krever at du klarer spillet på hard og platinum for å ha tatt alle de andre trofeene.

 

Glemte jeg å nevne at alle de andre trofeene er gull, og at spillet tar ca fire timer å gjennomføre ifølge GameTrailers?

Er det bare meg eller virker det litt sykt å kjøpe et spill pga lette trofeer? :p

Lenke til kommentar
Hvis man er ute etter størst E-penis her på forumet mhm., så bruker man sikkert 500,- på å få lett Platinum ;)

Har ikke en eneste platinum jeg :blink: Da må man jo spille spillene flere ganger da.

Er ikke mange spill jeg spiller flere ganger for å si det sånn. På PS3 er det vel MGS 4 jeg har spilt flere ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...