Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Pure med Trophies ble plutselig gøy igjen. Var innom tanken å bytte det (pluss penger) mot Resi 5 på mandag, men bestemte meg for å vente litt. Takk for det!

 

Så nå har jeg endelig gått forbi Nimrad og Jikla på lista, og ligger nå på 18 plass her på forumet =)

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen her som har fått "get a lob on" trofeet på Worms?

 

Vant nettopp en hel match (2 av 3 kamper) ved å Bare bruke granaten.

Men fikk likevel ikke trofeet..... Noen andre som har samme problem?

Jepp, samme her. Jeg hadde lest at alt av rope, skip go og alt annet på våpenbaren var forbudt, så jeg holdt meg unna det, og vant - men fikk fortsatt ikke trophyet. Lyst til å ta det sammen seinere? :]

Lenke til kommentar

Jeg spillte en to-player match. Han andre var der hele tiden, og stakk ikke. Vant første game, tapte andre og vant tredje. Kun ved granat-bruk.. Kanskje det ikke går at miner og tønner gir skade, enda det hadde vært utrolig teit...

Leste et sted at noen som hadde laget egen game-type hvor kun granat var lov.

Kan evt. prøve på det sammen? men har desverre ikke tid i dag..

Har ikke lyst til å prøve på det i morra formiddag i ett-tiden?

Lenke til kommentar
Ganske enig med deg. Fordi det hadde gitt folk lyst til å spille gamle spill.

 

Ikke bare det men jeg spiller spillene mer og gjør ting jeg kanskje ellers ikke hadde ville gjort. Synes Sony burde gjøre om helt på sitt gui ang trophies...på X360 så er det nesten morro å få gamerscoren til å øke og alle ser det.

 

Dog det er forandringer fremmover på PS3 nå og det er bra, men det er så langt for dårlig gui osv synes jeg. Blir nok kun ekslusive spill på PS3 fremmover på meg og resten på X360.

Lenke til kommentar
Sikkert jeg som ikke har fulgt med, men gui?

Er forresten opp til utviklerene om de vil få trophies på eldre spill.

Er jo morsomt og få flere platinum på playstation og få folk til å se det og. Skjønner ikke helt problemet akkurat der.

 

Gui= Graphics user interface

 

Mulig ikke det blir helt korrekt men synes måten en ser på en PSN profil på trophies er ganske så dårlig og det laster tregt. Det burde være en slags visning hvor mye trophies du har ved ditt nick i selve venne lista..noe ala X360.

 

Litt av greia er at dem fleste eldre spill ikke har støtte for trophies og endel nye har det heller ikke, og synes det er for dårlig at dem kommer noen ganger med en patch som gir støtte for det. Somregel spiller du ikke et spill en gang til kun for å skaffe trophies...om det ikke er et veldig bra spill da.

 

Men som vi vet så blir alle nye spill fremmover med full støtte for trophies så det er gode nyheter! Og kanskje trophy systemet blir bedre i fremtiden også.

Lenke til kommentar

Flekka kjapt gjennom trophyene til Buzz Junior-spillet som kom igår, det eneste jeg ikke fikk tatt var å få 6600 poeng på whack-some-kind-of-slimy-critter-spillet, fordi jeg så på feil robot (og lurte på hvorfor den ene CPU-spilleren hang sånn etter - epic win). Til og med et gulltrophy inni der, så det er bare å løpe og kjøpe billige trophies og morsom underholdning for de minste. :)

Lenke til kommentar

Okay, nå er jeg piss sur!

 

Jeg hadde igjen to baner igjen på COD:WaW henholdsvis halve Blowtorch and corkschrew og Downfall på veteran. Når jeg fullfører de to får jeg platinium og hardened war hero trofèet. Selvfølgelig måtte jo min ps3 ta kvelden i går, den var defekt og må sendes inn. Og jeg får ikke lagret savegamen, og må med det ta alle banene, alle banene på nytt igjen på veteran eller hard...

Lenke til kommentar
Okay, nå er jeg piss sur!

 

Jeg hadde igjen to baner igjen på COD:WaW henholdsvis halve Blowtorch and corkschrew og Downfall på veteran. Når jeg fullfører de to får jeg platinium og hardened war hero trofèet. Selvfølgelig måtte jo min ps3 ta kvelden i går, den var defekt og må sendes inn. Og jeg får ikke lagret savegamen, og må med det ta alle banene, alle banene på nytt igjen på veteran eller hard...

 

Om jeg var det så ville jeg skru ut disken og koble den til pcn..og kopiert ut det du trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...