Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns at trophies plutselig ble kjedelig. Etter at jeg hadde spilt X360 og fått achievements og gamerscore fant jeg ut at det var mye morsommere. Så nå har jeg ikke fått en eneste trophie på flere måneder :mellow:

Hvordan kan det være mulig? Trophies er da mye bedre. Her blir du belønnet viss du klarer alle trofeene, altså du får platinum som er mye verdt på levelen. På 360 får du jo ikke noe ekstra ved å klare 1000/1000 gamescore. Så her har du mer lyst å presse deg til en platinum, mens på 360 driter jeg i om jeg får for eks 950/1000, for det er jo ingen bonus om du klarer alt, utenom større e-penis.

Lenke til kommentar
Vet ikke hvorfor egentlig. Men er så gøy å se at det står 1000/1000.

 

Har oppdatert førstepost også.

 

Også får spille 250 til i DLC og du klarer kanskje 150 av dem slik at det står 1150/1250. Mens med trophies ser man hvertfall at man har klart alle de originale trofeene.

 

Du har selvsagt rett til din egen mening så skal ikke prøve å overtale deg, men har rett og slett vanskeligheter med å se hva som gjør achievements bedre enn trophies. Eneste som achievements er bedre på er at de kom med en gang. På PS3 så er det jo mange gamle spill som ikke har trophies.

Lenke til kommentar
Nå får også Pure Trophies =)

 

Et gøy spill som nettopp ble enda litt gøyere =)

 

Herlig! Virker som fler og fler spill får trophies rundt et år etter lansering. Endelig en god grunn til å kose meg med Pure!

Det som er fint med de gamle spillene som får trophies støtte, er at disse spillene er gamle og fåes til en liten sum av penger! :D

 

 

Herlig! :)

 

Legger dere meg til?

 

En fin stats der du! Hvilke spill har du platinium i? :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Endelig, fikk jeg denne trophien på cod:waw:

 

The Hammer Strikes

005.jpg

Complete 'Their Land, Their Blood' on Veteran difficulty.

 

Banen var ikke forferdelig, kun starten, altså hvor man kan gå til høyre eller venstre for dere som har spilt spillet. Huff, snart platinium i spillet iallefall. Kun downfall igjen så er min første platinium i boks :)

Lenke til kommentar
Endelig, fikk jeg denne trophien på cod:waw:

 

The Hammer Strikes

005.jpg

Complete 'Their Land, Their Blood' on Veteran difficulty.

 

Banen var ikke forferdelig, kun starten, altså hvor man kan gå til høyre eller venstre for dere som har spilt spillet. Huff, snart platinium i spillet iallefall. Kun downfall igjen så er min første platinium i boks :)

 

Hvor mange ganger må du runde spillet, minimum? Har rundet det på normal eller noe, er det nok å runde det på Veteran (+ de andre troféene, så klart), eller må man runde det på alle vanskelighetsgradene?

Lenke til kommentar

Det holder å runne det en gang på veteran, men jeg anbefaler å gjøre som jeg gjorde: Først en gang på normal (for å nyte spillet), så en gang på veteran for å få de resterende trofèene. Å kun runde på veteran er ikke noe positivt, du får lite glede av spillet da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...