Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har kommet nå altså? Skulle jo komme om torsdagen, men så ble det utsatt, syns det stod til 22. jeg? Hvis de har kommet skal jeg sette madammen i sving (no pun intended) med en gang. :]

 

 

Hehe, må nok skaffe meg dame om jeg har tanker om platinium. Sangstemmen min er nemlig ikke fantastisk, så "rene toner" trofèer blir nok vanskelige uten cheats av andre. :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Dude, jeg har sagt det før og jeg sier det gjerne igjen; den platinumen kommer til å bli EKSTREMT eksklusiv. :p Satt og øvde litt med dama her om dagen, og for å holde toner så rent som Singstar forlanger på hard må du ha stemmekontroll laaaangt over det generelle nivået på ditt gjennomsnittlige Singstar-vors. 9000 på fem sanger på hard blir lei, det samme blir 9350+ på én eneste sang.

 

Det, og så har du de troféene du bare kan ta på bestemte dager i året, den ene på første juledag, den andre 21. mai, og så har du de som krever at 1000 mennesker rangerer ting du laster opp med fire stjerner eller mer, så ja. Lykke til med den der. :]

Endret av JoeDohn
Lenke til kommentar

Som sagt er det jo bare å endre dato, men ærlig talt synes jeg at mange av disse troféene har sklidd helt ut. Jeg trodde ordringen ble laget for å vise at du har prestert noe, at du har ferdigheter, men jeg har møtt på mange troféer som virker som at de har blitt laget kun for å fylle opp spillets troféliste.

Lenke til kommentar

trophies kommer i morgen:)

 

Synes trofeene er utrolig bra på singstar . . De trofeene som krever at du synger på spesielle dager er jo null prob! De er jo der for å skape litt stevning, så personlig liker jeg de trofeene:)

 

Men helt enig med at Platinumen, den blir veldig eksklusiv! Heldigvis for meg så har jeg en dame med noe SingStar Skillz

Lenke til kommentar

Har plukka med meg de enkleste Singstar-troféene nå, men herre, 9000 på hard er bare... sjukt. Nærmeste vi har kommet så langt er 8200, og det er det madammen som står for. Selv har jeg klart å strekke meg til 7200, total mangel på evne til å holde toner så rent som Singstar vil ha det til får skylda.

 

Tips om sanger som kan gjøre dette enklere tas imot med takk. Selv har vi blitt ganske gode på Nick Cave og Kylie Minogue - Where the Wild Roses Grow. Nick synger så fint og monotont at det blir mitt beste håp om i det hele tatt å klare én over 9000. Noen som veit om det kan være samme sangen fem ganger, forresten?

Lenke til kommentar
Alle spill i 2009/2010 skal ha trophies. Får du et svar ut av det?

 

Ikke helt riktig. Alle spille som går gjennom godkjennelsesprosessen fra og med 1. januar 09 må ha trophies. Allerede et spill som har kommet ut i år uten trophies som ble godkjent av Sony i sommeren i fjor. Dog ikke et spill med mye PR rundt seg.

 

Uansett kan man nok være rimelig trygg på at store spill får trophies, inkludert Fuel. Blir nok kun noen få unntak om i det hele tatt noen fra nå av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...