Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva de 3 secret troféene i Ragdoll Kung-Fu er?

Offside (Bronze)

Throw the fish to a team-mate who then scores within one second.

 

Bully (Silver)

Defeat and opponent who is Grabbed by your team-mate.

 

Room Clearer (Bronze)

Damage three opponents with a single attack.

Lenke til kommentar

Angående det trofeet på Worms hvor man skal vinne en runde ved å bare bruke granater,

Må man vinne hele matchen eller bare en "kamp"? Og kan man bruke ninja rope, jet pack osv så lenge man bare bruker granat som våpen? vant en "kamp" med å bare bruke granat, men også ninja rope og jetpack. Men vant ikke hele runden, og fikk ikke noe trofee da :S

Lenke til kommentar

YEEEES!

 

Endelig klarte jeg å skyte ned 45 zeroes i COD: WaW, og er nå kun 5 singelplayer baner på veteran fra min første platinium! Fy søren så deilig det var å klare det, fikk akkurat 45 også. Dette skjedde etter flere frustrerende forsøk som endte med både 44 og 43 fly.

 

Det er 4 checkpoints med fly, og får du 15 , eller fler, anbefaler jeg å lagre på checkpointet og bare laste inn gang på gang, til du klarer trophien. Slik funket det for meg.

 

Hehe, digg, den trophien er helt forferdelig...

 

:D

Lenke til kommentar

Den brukte jeg lang tid på også... Tror jeg satt i en 3, 4 timer med den. Var det eneste jeg mangla på platinumen. Slo av lyden på TVen, og på med Duality så gikk det som et skudd :D Anbefales på et par av veteran-banene også

Oppdaterte trofe'ene mine.

3 stk...

two%20thumbs%20up.jpeg

Er jo en start :)

 

 

 

Jeg lastet ned Magic Ball Booster Pack i stad, og ble nettopp ferdig med 2 onde på den. 50 baner på rad og 2M poeng. Trodde aldri kontrollen kunne overleve slik mishandling, den havna nemligi veggen et par ganger :p

Lenke til kommentar
Den brukte jeg lang tid på også... Tror jeg satt i en 3, 4 timer med den. Var det eneste jeg mangla på platinumen. Slo av lyden på TVen, og på med Duality så gikk det som et skudd :D Anbefales på et par av veteran-banene også
Oppdaterte trofe'ene mine.

GTFO!

 

Jeg lagde meg ny PSN igår og fikk såvidt spillt. Så det er en god start!

Lenke til kommentar
Da fikk jeg min fjerde Platinum, denne gangen i Prince of Persia, noe som dyttet meg opp til level 9. Nå syns jeg at jeg fortjener fjerdeplassen på listen vår. :)

 

Hva er greia med å ta meg igjen? :o Mangler to troféer i RE5 nå så da har jeg platinum der. får håpe det hjelper litt på lvlen ;>

Lenke til kommentar
Nå syns jeg at jeg fortjener fjerdeplassen på listen vår. :)

 

Ja hvorfor er du på femte og jeg på fjerde egentlig? Du har jo mange flere trofeer enn meg. :huh:

 

Edit: Glemte at disse PS-kortene oppdaterer seg automatisk. :blush:

Førstepost må snart oppdateres.

Endret av Kuff1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...