Paisley Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Anngående playfirebilde, må man legge til alle trofeene manuellt? eller er det noen måte å synce med psn iD? Prøvde å få det til, men virker som man må legge alle inn manuellt, og det er rimelig stress Hvis du tar "vis profil" på din egen psn id på venner kan du få opp alle gulv, sølv og bronsje hvis du venter noen sekunder og klikker en til høyres Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Er det antal platium trofèer som avgjer om du kjem på "Gamer.no's største trofé-jegere:" eller er det antal trofèer til saman? Antall trofèer tilsammen Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Går jo an å ta det på poengene, da Anngående playfirebilde, må man legge til alle trofeene manuellt? eller er det noen måte å synce med psn iD? Prøvde å få det til, men virker som man må legge alle inn manuellt, og det er rimelig stress Du må legge inn alle manuelt, ja. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Ok, kan ta det etter hvilken rank dere har + prosenten. Men da må dere poste det først Lenke til kommentar
texzi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 hahahaha Men ps3 har vært på verksted i 6 uker nå, så begynner å bli temmelig lei av å vente, så hardcore kommer Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ok, kan ta det etter hvilken rank dere har + prosenten. Men da må dere poste det først Level 10, 80% Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er på level 7, 38 % foreløpig. Er det forresten noen som vet om det finnes noe liknende "Mine innlegg", som det var på diskusjon.no? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er på level 7, 38 % foreløpig. Er det forresten noen som vet om det finnes noe liknende "Mine innlegg", som det var på diskusjon.no? Her er din "mine innlegg". Legg den til i favoritter eller noe, så finner du den enkelt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Low point i karrieren som gamer. En 12-åring loller av meg Er det meg du mener? Jeg er 11. Endret 20. september 2009 av HCG Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg ser du førte tråden min videre hit Finfint! Lenke til kommentar
trellaern Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Tror ikke den stemmer helt ettersom jeg tror jeg er i litt høyere lvl, men husker ikke hvilke spill jeg har fått lagt inn enda og det er like mye slit hver gang å oppdatere ;p må gå over til playfire, tror den er raskere. Endret 4. februar 2009 av trellaern Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes Sony burde lage sitt eget, offisielle "TrophyCard" som synkroniserer med PSN. Jeg orker ihvertfall ikke å legge inn alle trophies manuelt.. Lenke til kommentar
trellaern Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes Sony burde lage sitt eget, offisielle "TrophyCard" som synkroniserer med PSN. Jeg orker ihvertfall ikke å legge inn alle trophies manuelt.. Hadde selvfølgelig vært best det. Men det tar bare tid først gang når du må legge til en kanskje 100-150 trophies. Men etter det er det bare å gå jevnlig inn å oppdatere. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes Sony burde lage sitt eget, offisielle "TrophyCard" som synkroniserer med PSN. Jeg orker ihvertfall ikke å legge inn alle trophies manuelt.. De har planer om det, men ting tar tid. Har gitt opp å oppdatere Playfire nå. Til trådstarter: Level 12 (16%) Antall: 753 Platinum: 6 Gull: 42 Sølv: 124 Bronse: 581 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 De har planer om det, men ting tar tid. Har gitt opp å oppdatere Playfire nå. Har de? HALELUJA Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Logg deg in her og velg My games. På engelsk står det Over time, the Portable ID will evolve to include Trophies and achievements, so keep an eye on eu.playstation.com for updates. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Logg deg in her og velg My games. På engelsk står detOver time, the Portable ID will evolve to include Trophies and achievements, so keep an eye on eu.playstation.com for updates. Og på norsk: Etter hvert vil den overførbare ID-en utvikles, slik at den også vil omfatte trophies og prestasjoner, så følg med på eu.playstation.com for å få med deg oppdateringer. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Har ikke så veldig mange trophies fordi jeg har ikke spilt så mye spill som har det integrert: Level 3 (98%) Bronze: 63 Silver: 8 Gold: 0 Platinum: 0 Endret 11. mars 2009 av Memoen Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Og på norsk: Etter hvert vil den overførbare ID-en utvikles, slik at den også vil omfatte trophies og prestasjoner, så følg med på eu.playstation.com for å få med deg oppdateringer. De hadde ikke oversatt sist jeg var inne på den norske. Nå er det en del måneder siden, riktignok. Jeg har forresten passert 600 troféer (Playifre bilde er oppdatert, hvis du skulle føle for å oppdatere førstepost (Som egentlig ikke er nødvendig )) Endret 7. februar 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå