Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Anngående playfirebilde, må man legge til alle trofeene manuellt? eller er det noen måte å synce med psn iD?

Prøvde å få det til, men virker som man må legge alle inn manuellt, og det er rimelig stress :blink:

 

 

Hvis du tar "vis profil" på din egen psn id på venner kan du få opp alle gulv, sølv og bronsje hvis du venter noen sekunder og klikker en til høyres ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går jo an å ta det på poengene, da

 

Anngående playfirebilde, må man legge til alle trofeene manuellt? eller er det noen måte å synce med psn iD?

Prøvde å få det til, men virker som man må legge alle inn manuellt, og det er rimelig stress :blink:

Du må legge inn alle manuelt, ja.

Lenke til kommentar
Synes Sony burde lage sitt eget, offisielle "TrophyCard" som synkroniserer med PSN. Jeg orker ihvertfall ikke å legge inn alle trophies manuelt..

 

Hadde selvfølgelig vært best det. Men det tar bare tid først gang når du må legge til en kanskje 100-150 trophies. Men etter det er det bare å gå jevnlig inn å oppdatere.

Lenke til kommentar
Synes Sony burde lage sitt eget, offisielle "TrophyCard" som synkroniserer med PSN. Jeg orker ihvertfall ikke å legge inn alle trophies manuelt..

 

De har planer om det, men ting tar tid. Har gitt opp å oppdatere Playfire nå.

 

Til trådstarter:

Level 12 (16%)

Antall: 753

Platinum: 6

Gull: 42

Sølv: 124

Bronse: 581

Lenke til kommentar
Logg deg in her og velg My games. På engelsk står det
Over time, the Portable ID will evolve to include Trophies and achievements, so keep an eye on eu.playstation.com for updates.

 

Og på norsk:

 

Etter hvert vil den overførbare ID-en utvikles, slik at den også vil omfatte trophies og prestasjoner, så følg med på eu.playstation.com for å få med deg oppdateringer.
Lenke til kommentar
Og på norsk:

 

Etter hvert vil den overførbare ID-en utvikles, slik at den også vil omfatte trophies og prestasjoner, så følg med på eu.playstation.com for å få med deg oppdateringer.

De hadde ikke oversatt sist jeg var inne på den norske. Nå er det en del måneder siden, riktignok.

 

Jeg har forresten passert 600 troféer :D (Playifre bilde er oppdatert, hvis du skulle føle for å oppdatere førstepost (Som egentlig ikke er nødvendig ;)))

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...