trellaern Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Greit tusen takk Ja er halvveis på S rank, og tiden min er på rundt 5 timer og 30 min. Dette har mye med de to siste kaptilene som jeg brukte ufattelig lang tid på og døde utrolig mange ganger ;p Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kapittel 6-2 burde du klare på mindre enn 10 minutter uten Inifinite Rocket Launcher, og på ca 3.5 minutter med. Bare øv litt mer. Lenke til kommentar
trellaern Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nå har jeg evig ammo på rocket launcher, alt ble ganske mye lettere da ja ;p er ned i 4 timer i total tid og mangler et par på S rank. Er så irriterende når jeg gamer online og folk ikke klarer QTE, har nå fått 2x A på siste chapter. Det er så sykt irriterende når jeg har S på alt bortsett fra hvor mange ganger jeg dør som jeg får C på, pga de aldri klarer å trykke på hva de skal når vi er i flyet. Utrolig tragisk når partneren min dør at det skal telle for meg og. Og er det noen som kan gå online med meg så jeg får åpnet professional? Har ikke lyst til å spille gjennom både veteran og professional når jeg kan gå rett på professional. Om den bugen fortsatt fungerer? Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Tror bugen ble fikset i sist patch som kom for en uke siden . . Men jeg kan gjerne være med deg å game online:) Jeg driver selv på professional og har noen våpen som er kos<3 Mangler kun 2 trophys for platinum:) Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Og er det noen som kan gå online med meg så jeg får åpnet professional? Har ikke lyst til å spille gjennom både veteran og professional når jeg kan gå rett på professional. Om den bugen fortsatt fungerer? Tar en del tid å skaffe penger til våpenoppgraderinger. Så vis du går for platinum er det egentlig like greit å fullføre både veteran og professional. Jeg har selv fullfør normal, veteran og professional en gang hver. Ameteur har jeg sikkert fullført to ganger. Likevel måtte jeg grinde noen chapters for å få nok til våpenoppgraderinger. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Fikk akkurat platinum i Gudfaren 2 En veldig enkel platinum på et kjempebra spill, anbefales til alle Hvis man går etter platinum, pass på å ha alle executions tidlig, så du slipper å tenke på dem. Jeg måtte spille gjennom ca. 25% av spillet etter å ha runda det for det ene troféet. Men så fikk jeg platinum samtidig, så er ganske fornøyd Håper på å komme gjennom Survivor på BioShock i løpet av ferien, slik at jeg er oppe i 2 sifra antall troféer. SÅ er neste mål 1000 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Noen som vet hva de 3 secret troféene i Ragdoll Kung-Fu er? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Nå ble jeg akkuratt legende med lanslaget i fifa. men fikk ikke noe troffe. Hva skjer?? EDIT: Jeg gikk ut av spille, så synkroniserte trofene med serveren. Så gikk jeg inn igjen, å simulerte finalen. Å vips der fikk jeg trofet :rolleyes: Endret 10. april 2009 av viuldriftking Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Noen som vet hva de 3 secret troféene i Ragdoll Kung-Fu er? Vet ikke om dette hjelper men. http://www.gamefaqs.com/console/ps3/code/950930.html Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det der er bare det som er "synlige". Men takk allikevel. Finner ingen sider som har hele lista. Litt plagsomt. Men jeg overlever nok Lenke til kommentar
sinnapels_InnleggNO Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Noen her som er med på å ta Co-op Trophys i Red Alert 3? Legg meg til da:) PSID: Sinnapels Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg tror PlayFire har blitt lurt Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 gratulerer. faen å du har hunta siden jeg la meg 07.30 Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Nå må denne snart oppdateres altså! Worms har supre trophies og en bra underholdningsverdi Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Har Worms på Ps3 selv, og mangler kun 1 trophy (50 000 Damge). Knallmoro spill online Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Noen som har tips til trophien i COD:WaW "zum of all zeroes"? Jeg får den rett og slett ikke til, ikke kommer jeg lengre enn til 30 nedskutte fly! Noen som har tips? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 søk på youtube. har klart 44 selv Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Har gjort det, men var ikke mange tipsene å få. Har øket lysstyrken på tv'en for å lettere se flyene, men klarer det ikke allikevell. Må man virkelig ta hele missionet på nytt om man ikke klarer det? Er det ikke mulig å velge et checkpoint? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 du kan spille på vetreran så dør du hvis du ikke gjør noe Lenke til kommentar
henjon Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har gjort det, men var ikke mange tipsene å få. Har øket lysstyrken på tv'en for å lettere se flyene, men klarer det ikke allikevell. Må man virkelig ta hele missionet på nytt om man ikke klarer det? Er det ikke mulig å velge et checkpoint? Jeg har to tips. Det ene er å drite i å redde de overlevende fra flyet som styrtet (funka for meg ihvertfall). Og at du saver på checkpointet rett før flyene, også går du inn igjen. Det er tre ''runder'' som du skyter fly på, så du skyter helst 15 stk før hvert checkpoint som kommer, og hvis du skyter færre enn 15 så bare loader du tilbake igjen og prøver på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå