Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg evig ammo på rocket launcher, alt ble ganske mye lettere da ja ;p er ned i 4 timer i total tid og mangler et par på S rank. Er så irriterende når jeg gamer online og folk ikke klarer QTE, har nå fått 2x A på siste chapter. Det er så sykt irriterende når jeg har S på alt bortsett fra hvor mange ganger jeg dør som jeg får C på, pga de aldri klarer å trykke på hva de skal når vi er i flyet. Utrolig tragisk når partneren min dør at det skal telle for meg og.

 

Og er det noen som kan gå online med meg så jeg får åpnet professional? Har ikke lyst til å spille gjennom både veteran og professional når jeg kan gå rett på professional. Om den bugen fortsatt fungerer?

Lenke til kommentar
Og er det noen som kan gå online med meg så jeg får åpnet professional? Har ikke lyst til å spille gjennom både veteran og professional når jeg kan gå rett på professional. Om den bugen fortsatt fungerer?

 

Tar en del tid å skaffe penger til våpenoppgraderinger. Så vis du går for platinum er det egentlig like greit å fullføre både veteran og professional. Jeg har selv fullfør normal, veteran og professional en gang hver. Ameteur har jeg sikkert fullført to ganger. Likevel måtte jeg grinde noen chapters for å få nok til våpenoppgraderinger.

Lenke til kommentar

Fikk akkurat platinum i Gudfaren 2 :) En veldig enkel platinum på et kjempebra spill, anbefales til alle ;)

Hvis man går etter platinum, pass på å ha alle executions tidlig, så du slipper å tenke på dem. Jeg måtte spille gjennom ca. 25% av spillet etter å ha runda det for det ene troféet. Men så fikk jeg platinum samtidig, så er ganske fornøyd :D

 

Håper på å komme gjennom Survivor på BioShock i løpet av ferien, slik at jeg er oppe i 2 sifra antall troféer. SÅ er neste mål 1000 :D

Lenke til kommentar
Har gjort det, men var ikke mange tipsene å få. Har øket lysstyrken på tv'en for å lettere se flyene, men klarer det ikke allikevell.

 

Må man virkelig ta hele missionet på nytt om man ikke klarer det? Er det ikke mulig å velge et checkpoint?

 

Jeg har to tips. Det ene er å drite i å redde de overlevende fra flyet som styrtet (funka for meg ihvertfall). Og at du saver på checkpointet rett før flyene, også går du inn igjen. Det er tre ''runder'' som du skyter fly på, så du skyter helst 15 stk før hvert checkpoint som kommer, og hvis du skyter færre enn 15 så bare loader du tilbake igjen og prøver på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...