Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Hadde jo vært greit å få noe igjen for Trofeene du har, og heller mistet noen cm av E-penisen din ;)

Det hadde blitt teit.

 

Det er kult å ha en topscore over hvem som har flest trofeer, men det funker ikke hvis man bruker dem opp! Da vil det jo byttes om hele tiden og plutselig leder en med 80 trofeer som aldri har kjøpt noe :p

 

Men er for det samme bare at du får poeng for hver trofee du får, dette kan du veksle inn i spill. Da mister du disse poengene, men ikke trofeene dine ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er for at trofèene skal gi noe tilbake til de som samler.

 

Skulle ønske at *X level gav tidlig tilgang til den demoen/ X trofeer gav "virtuelle penger" som man kunne brukt i ps store, uten å miste trofeene senere.

 

Tror nok Sony har noe slikt under arbeid, håper bare at belønninger gjelder annet enn klær i PS home.

 

Og HCG, hvorfor ikke ha "sisteplass i trofè tråden", istedenfor 15 plass? :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Hadde man kunnet begynne å betale med trofeer og mistet de hadde jeg klikka helt! Da er jo hele poenget med trofeene borte? Alle hadde jo vært i level 1 :S

Nei, for all del! Håper IKKE det skjer. Jeg ser heller at det i home blir spesielle rom for de som har f.eks. killzone 2 platinum, får spesielle effekt o.l.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Nå har Playfire kommet med trophie kort og for det nye systemet:

http://www.playfire.com/a/create_widget.

Automatic

 

Get yourself an awesome, automatic trophycard to show off your PSN level, trophies, recent games, etc.

 

Choose from 10 cool themes, or upload your own graphic to make your own theme! Plus, find out your rank on the PSN Leaderboard!

 

Get started now!

Tøffe er at man kan laste opp et bilde fra datamaskinen. Her er mitt testkort.

 

GhostViper.png

PS3 Trophies

Lenke til kommentar
Har Rock Band throphies! W00T!

Nei, men Rock Band 2 har, og der mangler jeg bare fire. :) (#/&¤s up-tempo beat- og filler-trophies, noen som har lyst til å komme til Halden og spille trommer?)

 

Rock Band stod på den lista over spill man kunne si man likte (og NHL09 gjorde ikke det), så da tok jeg det.

Lenke til kommentar
Nå har Playfire kommet med trophie kort og for det nye systemet:

http://www.playfire.com/a/create_widget.

Automatic

 

Get yourself an awesome, automatic trophycard to show off your PSN level, trophies, recent games, etc.

 

Choose from 10 cool themes, or upload your own graphic to make your own theme! Plus, find out your rank on the PSN Leaderboard!

 

Get started now!

Tøffe er at man kan laste opp et bilde fra datamaskinen. Her er mitt testkort.

 

GhostViper.png

PS3 Trophies

Dette ble det skrevet om på forrige side :lol:

Endret av StabakJF
Lenke til kommentar
Nå har Playfire kommet med trophie kort og for det nye systemet:

http://www.playfire.com/a/create_widget.

Automatic

 

Get yourself an awesome, automatic trophycard to show off your PSN level, trophies, recent games, etc.

 

Choose from 10 cool themes, or upload your own graphic to make your own theme! Plus, find out your rank on the PSN Leaderboard!

 

Get started now!

Tøffe er at man kan laste opp et bilde fra datamaskinen. Her er mitt testkort.

 

GhostViper.png

PS3 Trophies

Dette ble det skrevet om på forrige side :lol:

Så det ja :p jeg er like treig som spillsiden som sa det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...