JanF Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hadde jo vært greit å få noe igjen for Trofeene du har, og heller mistet noen cm av E-penisen din Det hadde blitt teit. Det er kult å ha en topscore over hvem som har flest trofeer, men det funker ikke hvis man bruker dem opp! Da vil det jo byttes om hele tiden og plutselig leder en med 80 trofeer som aldri har kjøpt noe Men er for det samme bare at du får poeng for hver trofee du får, dette kan du veksle inn i spill. Da mister du disse poengene, men ikke trofeene dine Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hadde vært bedre med at man kunne fått igjen trofeene. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg er for at trofèene skal gi noe tilbake til de som samler. Skulle ønske at *X level gav tidlig tilgang til den demoen/ X trofeer gav "virtuelle penger" som man kunne brukt i ps store, uten å miste trofeene senere. Tror nok Sony har noe slikt under arbeid, håper bare at belønninger gjelder annet enn klær i PS home. Og HCG, hvorfor ikke ha "sisteplass i trofè tråden", istedenfor 15 plass? Endret 22. mars 2009 av Paisley Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvordan er det man egentlig lobber over kiperen i fifa? Har gjort det mange ganger med firkant, men får ikke noe trofe L1+Runding Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har du PS3, iharal3? Det har jeg, men ikke online Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hadde man kunnet begynne å betale med trofeer og mistet de hadde jeg klikka helt! Da er jo hele poenget med trofeene borte? Alle hadde jo vært i level 1 :S Nei, for all del! Håper IKKE det skjer. Jeg ser heller at det i home blir spesielle rom for de som har f.eks. killzone 2 platinum, får spesielle effekt o.l. Endret 22. mars 2009 av Nimrad Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Har du PS3, iharal3? Det har jeg, men ikke online Du mener du ikke har PSN ID? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, jeg får ikke til å koble den til internett. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Whupti, her er min dings. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, jeg får ikke til å koble den til internett. Jeg kan hjelpe deg, bare post i denne tråden. Whupti, her er min dings. Har Rock Band throphies! W00T! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nå har Playfire kommet med trophie kort og for det nye systemet: http://www.playfire.com/a/create_widget. Automatic Get yourself an awesome, automatic trophycard to show off your PSN level, trophies, recent games, etc. Choose from 10 cool themes, or upload your own graphic to make your own theme! Plus, find out your rank on the PSN Leaderboard! Get started now! Tøffe er at man kan laste opp et bilde fra datamaskinen. Her er mitt testkort. PS3 Trophies Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har Rock Band throphies! W00T! Nei, men Rock Band 2 har, og der mangler jeg bare fire. (#/&¤s up-tempo beat- og filler-trophies, noen som har lyst til å komme til Halden og spille trommer?) Rock Band stod på den lista over spill man kunne si man likte (og NHL09 gjorde ikke det), så da tok jeg det. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nå har Playfire kommet med trophie kort og for det nye systemet:http://www.playfire.com/a/create_widget. Fikk det ikke til å funke jeg . Jeg skrev navnet riktig og alt det der men det virket likevel ikke ikke. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Prøvde du å skrive med små bokstaver? Lenke til kommentar
JanF Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Nå har Playfire kommet med trophie kort og for det nye systemet:http://www.playfire.com/a/create_widget. Automatic Get yourself an awesome, automatic trophycard to show off your PSN level, trophies, recent games, etc. Choose from 10 cool themes, or upload your own graphic to make your own theme! Plus, find out your rank on the PSN Leaderboard! Get started now! Tøffe er at man kan laste opp et bilde fra datamaskinen. Her er mitt testkort. PS3 Trophies Dette ble det skrevet om på forrige side Endret 24. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nå har Playfire kommet med trophie kort og for det nye systemet:http://www.playfire.com/a/create_widget. Automatic Get yourself an awesome, automatic trophycard to show off your PSN level, trophies, recent games, etc. Choose from 10 cool themes, or upload your own graphic to make your own theme! Plus, find out your rank on the PSN Leaderboard! Get started now! Tøffe er at man kan laste opp et bilde fra datamaskinen. Her er mitt testkort. PS3 Trophies Dette ble det skrevet om på forrige side Så det ja jeg er like treig som spillsiden som sa det Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nå har Playfire kommet med trophie kort og for det nye systemet:http://www.playfire.com/a/create_widget. Fikk det ikke til å funke jeg . Jeg skrev navnet riktig og alt det der men det virket likevel ikke ikke. Har du konto på eu.playstation.com? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ja jeg har vel det (?) Det er jo den samme som PSN-kontoen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå