Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er greit :) Tingen er at det var det jeg gjorde, uten å få troféet. Kanskje jeg kan sette Liverpool som favorittlag (:o) og slå de med Everton (B))

 

EDIT:Jeg gikk inn på My FIFA09 og så Profile Manager. Der er Liverpool satt opp som rival, så får prøve det :)

 

EDIT2:Fikk den der. Men det var ekkelt... :p

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor ikke gamerkortene våre på forsiden av denne tråden oppdateres?

 

Siden jeg lagde de, har jeg fått 19% av Trofeene i FIFA09 og 18% av de i Killzone 2, og disse har ikke kommet opp.

 

EDIT: Der kom noen av de i FIFA09 opp iallefall.

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Har merka det jeg også. Men hvis du logger inn på MyPSN å lagrer kortet på nytt, skal den oppdateres.

 

EDIT: Det funker. Barre logg inn, trykk på rediger overførbar ID, så oppdater nederst. Trenger ikke forandre på noe.

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Nå er de automatiske korta til PlayFire oppe også. Mye kulere design B)

 

KingofUniverse.png

 

Man kan skrive egen kommentar, eller laste opp eget bakgrunnsbile. Du bare oppgir PSN id, så kommer kortet i løpet av 10 sek. Trenger ikke passordet lenger :)

 

EDIT: Men det der ikke ut til at de oppdaterer seg så voldsomt fort de heller...

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar
You can find your manual settings in...

 

Main Menu > My Fifa 09 > Settings > Wireless Controller Settings

 

When you find the settings , change the following:

 

Auto Switching: All the way down (Move the bar as far left as it'll go)

Pass Assistance: Manual

Through Pass Assistance: Manual

Shot Assistance: Manual

Cross Assistance: Manual

Lob Pass Assistance: Manual

 

Once you've done all this, go to the main menu and start a normal kick off match. Just win the game and the achievement should pop up at the end.

 

De fra playstation.no oppdateres hvis du oppdatere statusen din!

Hvilken status?

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar
Var jo om hvordan man får Judas troféet i FIFA, da :)

Men er enig, så da kan jeg meddele at jeg nettopp fikk platinum på Quantum of Solace. SP var ganske gøy, men MP var en pine fra start til slutt... Men min 8. platinum, så er fornøyd :)

 

8 Platinum høres sykt bra ut:) Har du fått Platinum i Killzone 2 enda?

Hvis du vil ha et spill med STOR utfordring anngående Platinum, prøv Street Fighter 4, Noe der er sykt vanskelig:P

Lenke til kommentar

L1+O

 

Var jo om hvordan man får Judas troféet i FIFA, da :)

Men er enig, så da kan jeg meddele at jeg nettopp fikk platinum på Quantum of Solace. SP var ganske gøy, men MP var en pine fra start til slutt... Men min 8. platinum, så er fornøyd :)

 

8 Platinum høres sykt bra ut:) Har du fått Platinum i Killzone 2 enda?

Hvis du vil ha et spill med STOR utfordring anngående Platinum, prøv Street Fighter 4, Noe der er sykt vanskelig:P

Har ikke i Killzone, nei. Tviler sterkt på om jeg gidder å sitte nok til å få Valor Rank #4... Og jeg liker ikke sloss-spill, så tviler på at jeg går til anskaffelse av Street Fighter :)

Spillene jeg har platinum står i signaturen :)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Trofeene burde kunne bli brukt til noe syns jeg, bortsett fra E-penis. Så hva sier dere: Dersom det gikk an å bruke Trofeene på noe, ville dere da brukt de og "mistet" Trofeene deres?

 

Feks:

Ville du brukt 1 Platinum, 2 Gull og 7 Bronse på et PSN-spill?

Disse Trofeene ville da forsvunnet fra spillkortet og levelen din ville bli trukket for de. Trofeene var fortatt merket som tatt på spillene, så det var ikke mulig å ta dem på nytt.

Lenke til kommentar
Trofeene burde kunne bli brukt til noe syns jeg, bortsett fra E-penis. Så hva sier dere: Dersom det gikk an å bruke Trofeene på noe, ville dere da brukt de og "mistet" Trofeene deres?

 

Feks:

Ville du brukt 1 Platinum, 2 Gull og 7 Bronse på et PSN-spill?

Disse Trofeene ville da forsvunnet fra spillkortet og levelen din ville bli trukket for de. Trofeene var fortatt merket som tatt på spillene, så det var ikke mulig å ta dem på nytt.

Sorry ass, men det hadde nesten bare vært tragisk :p:lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...