Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, ville sagt at L'pool er en større rival enn City. Men får vel prøve City senere. Selv om jeg føler meg skitten når jeg prøver å slå favorittlaget..

 

Når du velger en quick match kommer det automatisk opp det laget du har valgt som favorittlag og rivalen som motstander.

 

Vant selv med Everton mot LFC, litt kjipt å ta den trophien, men hva gjør man ikke for platina?

 

Har vel fått 3 sølv og 15 bronsje nå, og de fikk jeg etter en halvtimes spilletid. Merkelig nok fikk jeg trophie for å vinne en online kamp, når jeg tapte selve kampen!

 

:)

Lenke til kommentar

Stupheading: Få en kontring ned på en av flankene, legg hardt innlegg på første stang foran spilleren som kommer løpende og sats på han stuper, og ikke bare nikker.

 

Volley: Innlegg fra en flanke til bakerste stolpe der det forhåpentlig står en mann og tar innlegget på full volley. Eller kom alene med keeper, stopp, triks ballen opp i luften, vipp ballen over deg med R3 og skyt på direkten.

 

Sykkelspark: Slå innlegget bak spilleren inni feltet og håp på det beste.

 

Slik jeg gjør det.

Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp volley, sykkelspark og scoring i 89 minutt på sammet skuddet :)

Jeg slo Liverpool med Acrington (sp) for Giant killer. Gikk til straffespark, og jeg redda den siste, så fikk hero også :)

 

Er det Liverpool som må vinne mot United for Judas troféet?

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar
Jeg fikk nettopp volley, sykkelspark og scoring i 89 minutt på sammet skuddet :)

Jeg slo Liverpool med Acrington (sp) for Giant killer. Gikk til straffespark, og jeg redda den siste, så fikk hero også :)

 

Er det Liverpool som må vinne mot United for Judas troféet?

 

Velg en quick match, da kommer det opp hvilket lag som er rivalen til favorittlaget ditt. Om United er favorittlaget ditt, kommer Manchester City automatisk opp som motstander. Dvs. at City er uniteds rival.

Everton er Liverpools rival.

 

 

Men da får jeg aldri Judas-trofeet!

 

Hvis det er vanskelig å vinne mot united, velger du bare vanskelighetsgraden amatør.

Lenke til kommentar
Jeg fikk nettopp volley, sykkelspark og scoring i 89 minutt på sammet skuddet :)

Jeg slo Liverpool med Acrington (sp) for Giant killer. Gikk til straffespark, og jeg redda den siste, så fikk hero også :)

 

Er det Liverpool som må vinne mot United for Judas troféet?

 

Velg en quick match, da kommer det opp hvilket lag som er rivalen til favorittlaget ditt. Om United er favorittlaget ditt, kommer Manchester City automatisk opp som motstander. Dvs. at City er uniteds rival.

Everton er Liverpools rival.

Jeg slo United med City uten å få Judas-troféet

Lenke til kommentar

Jeg kan sefølgelig den :)

 

Men du missforstår. For å få judas trofeet så må man slå rivalen til det laget man bruker. Rivalen til Manchester United er Manchester City..., men rivalen til Manchester city er ikke United! Det er et annet lag jeg ikke vet, men det ser du hvis du har city som favorittlag og da blir bortelaget rivalen når du tar hurtig kickoff :)

 

Ble litt rotete dette, men håper du forstår poenget..

Endret av Tlf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...