SimenB Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) City er hvertfall større rival enn Arse Skal teste med City-United nå, så editerer jeg inn resultatet mitt 15 min EDIT: Ikke City Endret 20. mars 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hmm, ville sagt at L'pool er en større rival enn City. Men får vel prøve City senere. Selv om jeg føler meg skitten når jeg prøver å slå favorittlaget.. Når du velger en quick match kommer det automatisk opp det laget du har valgt som favorittlag og rivalen som motstander. Vant selv med Everton mot LFC, litt kjipt å ta den trophien, men hva gjør man ikke for platina? Har vel fått 3 sølv og 15 bronsje nå, og de fikk jeg etter en halvtimes spilletid. Merkelig nok fikk jeg trophie for å vinne en online kamp, når jeg tapte selve kampen! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nydelig. Har ikke lyst til å slå Man Utd flere ganger enn nødvendig Sliter så sykt med å få til stupheading, sykkelspark og volley for tiden, men gir ikke opp for SKAL ha de Trofeene =) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nydelig. Har ikke lyst til å slå Man Utd flere ganger enn nødvendig Sliter så sykt med å få til stupheading, sykkelspark og volley for tiden, men gir ikke opp for SKAL ha de Trofeene =) Hvordan tar man sykkelspark, volley og stupheading? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Stupheading: Få en kontring ned på en av flankene, legg hardt innlegg på første stang foran spilleren som kommer løpende og sats på han stuper, og ikke bare nikker. Volley: Innlegg fra en flanke til bakerste stolpe der det forhåpentlig står en mann og tar innlegget på full volley. Eller kom alene med keeper, stopp, triks ballen opp i luften, vipp ballen over deg med R3 og skyt på direkten. Sykkelspark: Slå innlegget bak spilleren inni feltet og håp på det beste. Slik jeg gjør det. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jeg fikk nettopp volley, sykkelspark og scoring i 89 minutt på sammet skuddet Jeg slo Liverpool med Acrington (sp) for Giant killer. Gikk til straffespark, og jeg redda den siste, så fikk hero også Er det Liverpool som må vinne mot United for Judas troféet? Endret 20. mars 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Men da får jeg aldri Judas-trofeet! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg fikk nettopp volley, sykkelspark og scoring i 89 minutt på sammet skuddet Jeg slo Liverpool med Acrington (sp) for Giant killer. Gikk til straffespark, og jeg redda den siste, så fikk hero også Er det Liverpool som må vinne mot United for Judas troféet? Velg en quick match, da kommer det opp hvilket lag som er rivalen til favorittlaget ditt. Om United er favorittlaget ditt, kommer Manchester City automatisk opp som motstander. Dvs. at City er uniteds rival. Everton er Liverpools rival. Men da får jeg aldri Judas-trofeet! Hvis det er vanskelig å vinne mot united, velger du bare vanskelighetsgraden amatør. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hehe, det er ikke derfor. Prøv å gjett. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det jeg syntes er dumt med Fifa 09 trofeene, er at om man spiller mot en kamerat kan den personen også ta trofeene, og da får man ikke tatt dem selv, og det er kjedelig. Er gøyere å ha 100% og ha tatt alle selv. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg fikk nettopp volley, sykkelspark og scoring i 89 minutt på sammet skuddet Jeg slo Liverpool med Acrington (sp) for Giant killer. Gikk til straffespark, og jeg redda den siste, så fikk hero også Er det Liverpool som må vinne mot United for Judas troféet? Velg en quick match, da kommer det opp hvilket lag som er rivalen til favorittlaget ditt. Om United er favorittlaget ditt, kommer Manchester City automatisk opp som motstander. Dvs. at City er uniteds rival. Everton er Liverpools rival. Jeg slo United med City uten å få Judas-troféet Lenke til kommentar
amouth Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Du slo united med city ja. Ikke city med united. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja? Er United som er laget mitt Lenke til kommentar
amouth Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Du skrev at du slo united med city.. Da oppfatter jeg det som at du var Man City og slo Man united. Am I right? Endret 20. mars 2009 av Tlf Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja Og Judas (du kan din bibelhistorie? Han som forrådte Jesus) troféet går ut på å slå ditt eget favorittlag med rivalen Lenke til kommentar
amouth Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jeg kan sefølgelig den Men du missforstår. For å få judas trofeet så må man slå rivalen til det laget man bruker. Rivalen til Manchester United er Manchester City..., men rivalen til Manchester city er ikke United! Det er et annet lag jeg ikke vet, men det ser du hvis du har city som favorittlag og da blir bortelaget rivalen når du tar hurtig kickoff Ble litt rotete dette, men håper du forstår poenget.. Endret 20. mars 2009 av Tlf Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har United som favorittlag. Skal jeg bare ta quick selesction og velge bortelaget? Jeg satt City som hjemme og United som borte år jeg spilte. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Bare sett United som hjemmelag og city som bortelag og så styrer du United. Når du da tar city så skal du få trofeet! Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Skal man ikke slå sitt eget favorittlag? :wacko: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå