- FuzioN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Joho! Tok mitt første trofe på Uncharted! Og det var sølv! Endret 15. mars 2009 av HCG Lenke til kommentar
koga_hiroyuki Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Legg meg til på forsiden. Legg merke til at jeg bare har 6 spill med trophies over 63% på alt bortsett fra Street Fighter. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Må bare spørre dere som har platinium på Uncharted: Kan dere med hånden på hjertet si at dere fant alle skattene uten guide, eller måtte dere ty til youtube? Sliter selv med å finne skattene, og lurer da på om andre før meg har brukt youtube? Ah, der ble den på norsk ja Endret 15. mars 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) seff er det blitt brukt youtube eller lignende.. jeg skrev ut en liste i ren tekst som beskrev hvor alle var.. De fleste med mye trophies sverger noko feks til forumet på http://www.ps3trophies.org/index.php der ligger det guide til alle trophies på alle spill. enjoy Endret 15. mars 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Brukte GameFaqs selv. Pre-trophies hadde jeg 58 (inkl. den hemmelige). Så da ble det med guide når troféene kom Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Noen her som har registrert seg på www.ps3throphies.org? And with that I mean the forum! Btw, jeg måtte slette all savedata til Uncharted for å skaffe throphies. Skal oppdatere kortet nå. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg har det. Forumet og siden er samme registrering Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Det samma, åssen det? PM, kanskje? Endret 15. mars 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg skal registrere meg der og jeg trenger noen å skrive opp som refferer! Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Du trenger ikke. Tror jeg, hvertfall Lenke til kommentar
Grotlo_94 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Min: Ta meg med. GTA IV, Killzone 2 og Resident Evil 5 er ikkje mine spill. Heller på med Burnout, men prøver å rundet spillet skikkelig før eg jakter på alle trophyene. Heller og på med James Bond QOS, men Weapon Store-en klikker, så eg vil ikkje klare å få dei ennå, men av og til klikker det ikkje, men nå gjør det det. Så mangler eg 100 000 credits. <_< Så Battlefield, som bare tar lang tid. Snart kommer Mirrors Edge på lista, for eg har ikkje kjøpt det enda. Får vel snart min første Platinum. Lenke til kommentar
Lombax0 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 ÆÆÆH! Nå er jeg irritert. Jeg prøvde å få "Revive 25 Buddies" og "15 Headshots using the sniper rifle" i Killzone 2 og siden jeg har fullført SP campaign'en så gikk jeg inn på siste bane for å snipe fiender. Når jeg har tatt hodeskudd på Helghast folk i rundt 40 minutter innser jeg at jeg hvertfall har tatt 30 hodeskudd og klart Buddy-trofeet (trengte bare 3 revives, hadde 22 fra før). Jeg innser at noe er galt så jeg sjekker trophy-lista for å se om jeg gjør noe feil. Nei, jeg gjør ikke noe feil. Så går jeg ut fra spillet og sjekker statsene mine. Så oppdager jeg at det har ikke endra seg en dritt siden sist jeg sjekka, enda jeg har plafra ned fiender i evigheter. Takk Sony Noen som har/har hatt samme problem? Hva gjør jeg galt? Må jeg spille ferdig banen? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Eh..Jeg hadde samme problem med Uncharted. Bare slette alle savegamesene og begynte på nytt. Fixed Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) -snip- Du må komme til et checkpoint for at stats skal bli lagret. Så hvis du tar 10 headshots og dør/quiter før et checkpoint mister du de 10 Endret 15. mars 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, men de kommer ikke opp på skjermen! Men jeg har fikset det da Lenke til kommentar
Lombax0 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 -snip- Du må komme til et checkpoint for at stats skal bli lagret. Så hvis du tar 10 headshots og dør/quiter før et checkpoint mister du de 10 Det er rart, ettersom da jeg klarte "Blade Runner - 75 kills with the knife" så kom den med en gang. Menmen får prøve igjen senere, er for frustrert nå. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå