Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare spørre dere som har platinium på Uncharted: Kan dere med hånden på hjertet si at dere fant alle skattene uten guide, eller måtte dere ty til youtube? :D

 

Sliter selv med å finne skattene, og lurer da på om andre før meg har brukt youtube?

 

 

Vrenne.png

 

Ah, der ble den på norsk ja :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Min:

 

Grotlo_89.png

 

Ta meg med.

 

GTA IV, Killzone 2 og Resident Evil 5 er ikkje mine spill.

 

Heller på med Burnout, men prøver å rundet spillet skikkelig før eg jakter på alle trophyene. ;)

 

Heller og på med James Bond QOS, men Weapon Store-en klikker, så eg vil ikkje klare å få dei ennå, men av og til klikker det ikkje, men nå gjør det det. Så mangler eg 100 000 credits. <_<

 

Så Battlefield, som bare tar lang tid.

 

Snart kommer Mirrors Edge på lista, for eg har ikkje kjøpt det enda.

 

Får vel snart min første Platinum. :)

Lenke til kommentar

ÆÆÆH! Nå er jeg irritert. Jeg prøvde å få "Revive 25 Buddies" og "15 Headshots using the sniper rifle" i Killzone 2 og siden jeg har fullført SP campaign'en så gikk jeg inn på siste bane for å snipe fiender. Når jeg har tatt hodeskudd på Helghast folk i rundt 40 minutter innser jeg at jeg hvertfall har tatt 30 hodeskudd og klart Buddy-trofeet (trengte bare 3 revives, hadde 22 fra før). Jeg innser at noe er galt så jeg sjekker trophy-lista for å se om jeg gjør noe feil. Nei, jeg gjør ikke noe feil. Så går jeg ut fra spillet og sjekker statsene mine. Så oppdager jeg at det har ikke endra seg en

dritt

siden sist jeg sjekka, enda jeg har plafra ned fiender i evigheter. Takk Sony :)

Noen som har/har hatt samme problem? Hva gjør jeg galt? Må jeg spille ferdig banen? :huh:

Lenke til kommentar
-snip-

Du må komme til et checkpoint for at stats skal bli lagret. Så hvis du tar 10 headshots og dør/quiter før et checkpoint mister du de 10

 

Det er rart, ettersom da jeg klarte "Blade Runner - 75 kills with the knife" så kom den med en gang. Menmen får prøve igjen senere, er for frustrert nå. Takk for hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...