Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Burnout? Ellers de eldre som du finner brukt, som Uncharted. Linger in Shadows er 5 sølv og 11 bronse, og den er gratis :) Magic Ball er også lett/billig. Noby Noby (men det har du). PoP eller Dead Space hvis du finenr de brukt :)

Uncharted skal jeg låne av en venn en helg :lol:;)

Linger in Shadows koster nå 25,-! Verdt det? (Og hva er gamesharing btw? Bare lurer :p)

Og Magic Balll skal sjekkes ut!

 

Edit: Oops dobbelpost!

Endret av JanFr
Lenke til kommentar
Moahaha...! Linger In Shadows har ikke platinum :p

 

Ingen av de bitte små spillene har det.

 

:angry:

 

Det var som pokker da. Jaja, da får jeg vel fullføre Uncharted for 'ntende gang, selv om jeg tviler på at denne gjennomgangen blir særlig trivelig.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Jeg også skal fullføre Uncharted nå, jeg har bare 5 trophies. Man kan dra inn mange trofeer der. Skal ta min første sølv. ''Overlever'' - Drep 60 fiender på rad uten å dø :=

 

den kommer at seg selv når du begynner å møte på "monster".. kjempelette å ta knekken på og kommer i hopetall :)

Fikk den både på medium og hard på første try..

Lenke til kommentar
Burnout? Ellers de eldre som du finner brukt, som Uncharted. Linger in Shadows er 5 sølv og 11 bronse, og den er gratis :) Magic Ball er også lett/billig. Noby Noby (men det har du). PoP eller Dead Space hvis du finenr de brukt :)

Uncharted skal jeg låne av en venn en helg :lol:;)

Linger in Shadows koster nå 25,-! Verdt det? (Og hva er gamesharing btw? Bare lurer :p)

Og Magic Balll skal sjekkes ut!

 

Edit: Oops dobbelpost!

 

Gamesharing er at du deler et spill man har kjøpt fra playstation store til andre som da får spillet uten å måtte betale for det.

Man kan også bli bannet for å drive med dette, bare så en vet det, men det skjer vel ikke så altfor ofte?

 

Uansett, dette går vel under retningslinjen:

 

Det er ikke tillatt å stille spørsmål, eller bidra med informasjon som kan lede til piratkopiering. Dette gjelder informasjon om cracks, serial key-generatorer, iso/image-filer og lignende. Etiske debatter rundt emnet piratkopiering er imidlertid lov.

 

Uansett, er mye å finne på google

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...