Paisley Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Mye enklere med et slikt system som det nå, deilig å slippe å legge inn trophies manuelt. Slenger opp et bilde her snart. Endret 13. mars 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvordan får dere med trofeene? Mitt kort ser bare slik ut Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Det er jo trofeer på kortet ditt? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Slik ser det ut hos meg. Endret 13. mars 2009 av Kuff1 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Er 457 trofeer der Edit: Feil tall Endret 13. mars 2009 av Kris Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 WTF!? Nå viser plutselig trofeene! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Huff, har ingen platinium... Blir vel innkjøp av Linger In Shadows da Endret 15. mars 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Moahaha...! Linger In Shadows har ikke platinum Ingen av de bitte små spillene har det. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hurra! Min første 100% = Noby Noby Boy Lenke til kommentar
JanF Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Burnout? Ellers de eldre som du finner brukt, som Uncharted. Linger in Shadows er 5 sølv og 11 bronse, og den er gratis Magic Ball er også lett/billig. Noby Noby (men det har du). PoP eller Dead Space hvis du finenr de brukt Uncharted skal jeg låne av en venn en helg Linger in Shadows koster nå 25,-! Verdt det? (Og hva er gamesharing btw? Bare lurer ) Og Magic Balll skal sjekkes ut! Edit: Oops dobbelpost! Endret 13. mars 2009 av JanFr Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Moahaha...! Linger In Shadows har ikke platinum Ingen av de bitte små spillene har det. Det var som pokker da. Jaja, da får jeg vel fullføre Uncharted for 'ntende gang, selv om jeg tviler på at denne gjennomgangen blir særlig trivelig. Endret 14. mars 2009 av Paisley Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg også skal fullføre Uncharted nå, jeg har bare 5 trophies. Man kan dra inn mange trofeer der. Skal ta min første sølv. ''Overlever'' - Drep 60 fiender på rad uten å dø := Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg også skal fullføre Uncharted nå, jeg har bare 5 trophies. Man kan dra inn mange trofeer der. Skal ta min første sølv. ''Overlever'' - Drep 60 fiender på rad uten å dø := den kommer at seg selv når du begynner å møte på "monster".. kjempelette å ta knekken på og kommer i hopetall Fikk den både på medium og hard på første try.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Burnout? Ellers de eldre som du finner brukt, som Uncharted. Linger in Shadows er 5 sølv og 11 bronse, og den er gratis Magic Ball er også lett/billig. Noby Noby (men det har du). PoP eller Dead Space hvis du finenr de brukt Uncharted skal jeg låne av en venn en helg Linger in Shadows koster nå 25,-! Verdt det? (Og hva er gamesharing btw? Bare lurer ) Og Magic Balll skal sjekkes ut! Edit: Oops dobbelpost! Gamesharing er at du deler et spill man har kjøpt fra playstation store til andre som da får spillet uten å måtte betale for det. Man kan også bli bannet for å drive med dette, bare så en vet det, men det skjer vel ikke så altfor ofte? Uansett, dette går vel under retningslinjen: Det er ikke tillatt å stille spørsmål, eller bidra med informasjon som kan lede til piratkopiering. Dette gjelder informasjon om cracks, serial key-generatorer, iso/image-filer og lignende. Etiske debatter rundt emnet piratkopiering er imidlertid lov. Uansett, er mye å finne på google Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Får ikke spilt noe i feriene, og har vært 5 uker på reise i 2009, så det er derfor jeg ikke har fått meg platinum enda Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Oppdateres kortet automatisk som postet i denne tråden? Endret 14. mars 2009 av Paisley Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ja, jeg skrev Gamer.no FTW! inn i About Me og det kom hit. Så, ja, det oppdaterer seg automatisk. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Min!...Ikke så mange trophies pga dette kom etter jeg rundet uncharted 2 ganger og etter at jeg klarte gta 4 :< Lenke til kommentar
JanF Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Noen som kan tipse meg om lette gulltrofee på LBP? Har ingen. Vil også gjerne ha tips om alle lette LBP-throphies jeg ikke har. Klikk på bildet under for å se hvilke jeg har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå